معرفی و دانلود کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه

عکس جلد کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه

کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه از مجموعه داستان‌های رازآلود و ابهام‌انگیز ران روی نویسنده‌ی آمریکایی‌تبار است که توانسته در میان کودکان و نوجوانان از محبوبیت زیادی برخوردار شود. ماجراهای هر یک از شمارگان این مجموعه دربار‌ه‌ی دانش‌آموزان یک مدرسه است که در موقعیت‌های مختلف دچار چالش‌های معمایی، جذاب و گاه ترسناک می‌شوند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه

ماجرای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه (The school skeleton) از آنجایی آغاز می‌شود که اسکلتِ موجود در آزمایشگاه مدرسه گم شده و دانش‌آموزان تصمیم گرفته‌اند که این اسکلت را طی یک ماجراجویی جذاب پیدا کنند. قصه‌ی پیدا شدن این اسکلت طی ده فصل اتفاق می‌افتد و در هر فصل مانند بازی پازل یک معما از گم‌شدن اسکلت مدرسه حل می‌شود. فصل‌های کتاب اسکلت مدرسه تحت عنوان‌های ناپدید شدن اسکلت، ماموریت، دزد اسکلت، رد پای پودری، نقشه و فصل‌های دیگر نوشته شده است.

دینک، جاش و روث شخصیت‌های اصلی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه، مسئول پیدا کردن اسکلت می‌شوند. اما ماجرا از جایی جذاب‌تر خواهد شد که مدیر مدرسه برای پیدا کردن اسکلت جایزه‌های هیجان‌انگیزی را مشخص می‌کند. یکی از این جایزه‌های جالب برای پیدا کردن اسکلت مدرسه بلیط‌های آکواریوم رایگان است که مدیر برای کارآگاه‌های باهوش کوچک تعیین کرده است. جاش، دینک و روث رز قرار است به حل معمای اسکلت مدرسه گم شده کمک کنند. آقای اسکلت ناپدید شده است و شما می‌توانید با کمک نشانه‌های قصه و نکته‌هایی که در تصاویر کتاب وجود دارند معمای پیدا شدن آن را حل کنید. ماجرا طوری پیش می‌رود که رقابت بین کلاس‌های مدرسه شروع می‌شود و دانش‌آموزان هرکلاس بسیج می‌شوند تا اسکلت مدرسه را پیدا کنند.

ران روی (Ron Roy) نویسنده‌ی یک مجموعه داستان جذاب و فوق‌العاده با مضامین معمایی و رازآلود است که می‌تواند مانند یک پازل برای کودکان و نوجوانان سرگرمی و هیجان ایجاد کنند. روند داستان و چالش‌هایی که در آن ایجاد می‌شود به شکلی طراحی شده‌اند که معماهای متفاوت به‌شکل مرحله‌به‌مرحله حل می‌شود و همین موضوع باعث جذابیت این مجموعه داستان برای کودکان و نوجوانان خواهد بود. ران روی اغلب برای بیان قصه‌های رمزآلود و معما‌گونه‌اش از داستان‌های سریالی استفاده می‌کند که این موضوع کتاب‌های کودکان و نوجوانان را برای آن‌ها جذاب‌تر کرده است زیرا همیشه معمایی برای حل کردن، دارند.

کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه را انتشارات آوای منجی چاپ و منتشر کرده است.

کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه برای چه‌کسانی مناسب است؟

این کتاب برای نوجوانان علاقه‌مند به داستان و رمان‌های معمایی، هیجان‌انگیز و ترسناک نوشته شده است.

در بخشی از کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه می‌خوانیم

جاش پینتو، قدبلند و لاغراندام بود. موهای قرمزش روی پیشانی کک‌ومکی‌اش ریخته بود. دینک چشم‌‌غره‌ای به جاش رفت و آرام کاغذی روی میزش گذاشت. جاش پرسید: می‌شه دوتا بدی؟ و کاغذ دیگری را از دست دینک کشید. دینک فریاد زد: آآآآخ! به انگشتش نگاه کرد. انگشتش کمی برید و خون افتاد. خانم ایگل رفت پیش دینک و پرسید: چی شده؟

فهرست مطالب کتاب

ناپدید شدن اسکلت
ماموریت
دزد اسکلت
ردپای پودری
نقشه
مجرم
جمجمه
بررسی کلیدها
بازگشت آقای استخوانی
شوخی ماه آوریل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه
نویسنده
مترجممینا امان الله پور
ناشر چاپیانتشارات آوای منجی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات78
زبانفارسی
شابک978-600-420-080-6
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه

برای دریافت کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: اسکلت مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.