معرفی و دانلود کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه

عکس جلد کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه

کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه یک مجموعه داستان معمایی و رمزآلود برای کودکان و نوجوانان است. ران روی، نویسنده‌ی کتاب، ماجرای این جلد از مجموعه را با برپایی یک اردوگاه تفریحی علمی پیش می‌برد. اردویی که قرار است یک هفته دانش‌آموزان مدرسه را سرگرم کند. اما پیدا شدن یک اسکلت مرموز همه‌چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه

داستان کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه در یک اردوگاه کمپ تفریحی می‌گذرد که دانش‌آموزان مدرسه قرار است برای یک هفته‌ در کنار هم در آنجا باشند. سه شخصیت اصلی این قصه، به نام‌های دینک، جاش و روث رز دانش‌آموزان ماجراجویی هستند که هرلحظه به دنبال کشفیات جدیدی می‌گردند. در جریان این ماجراجویی به یک مورد مشکوک ومعمایی برمی‌خورند. این موضوع ذهنشان را به حدی درگیر می‌کند که تصمیم به حل معمای این پازل هیجان‌انگیز می‌گیرند. سوالی که برای آن‌ها پیش آمده این است: آیا ممکن است یک جنایت واقعی در کمپ کارآگاهی اتفاق بیفتد؟!

این کتاب بیشتر از 8 میلیون نسخه در دنیا چاپ شده و مورد استقبال زیادی از سمت نوجوانان قرار گرفته‌است. کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه (Detective camp) یک کتاب داستان مصور است که از تصاویر جالب و هیجان‌انگیزی تشکیل شده و تصویر‌گر این کتاب، استفن گیپلین با طراحی تصاویری نو و جذاب توانسته جایزه‌های متعددی را کسب کند.

ران روی (Ron Roy) نویسنده‌ی یک مجموعه‌داستان جذاب و فوق‌العاده با مضامین معمایی و رازآلود است که می‌تواند مانند یک پازل برای نوجوانان سرگرمی و هیجان ایجاد کند. روند داستان و چالش‌هایی که در آن ایجاد می‌شود به شکلی طراحی شده‌اند که معماهای متفاوتی در آن مرحله‌به‌مرحله حل می‌شود و همین موضوع باعث جذابیت این مجموعه‌داستان برای مخاطبان نوجوان خواهد بود. ران روی اغلب برای بیان قصه‌های رمزآلود و معما‌گونه‌اش از داستان‌های سریالی استفاده می‌کند که این موضوع کتاب‌های کودکان و نوجوانان را برای آن‌ها جذاب‌تر کرده است. در این قسمت از ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش، قرار است بچه‌ها به حل یک معما در اردوگاه تفریحی بپردازند. باید ببینیم آیا این بار موفق می‌شوند؟!

کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه را مریم لطفی‌قهرمانلو به فارسی برگردانده و نشر آوای منجی آن را به چاپ رسانده است.

کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه مناسب چه کسانی است؟

کتاب کمپ کارآگاه برای همه‌ی نوجوانان علاقه‌مند به داستان و رمان‌های ماجراجویانه و تخیلی مناسب است.

در بخشی از کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه می‌خوانیم

دینک متوجه تعدادی میز پیک‌نیک روی چمنزار بین خانه و انبار شد. در طول راه ورودی، سه کلبه چوبی قرار داشت که با گل‌های وحشی، بوته‌ها و درختان احاطه شده بود. کنار کلبه‌ها یک ساختمان بزرگ‌تر بود. دینک تابلویی دید که روی آن نوشته شده بود رختشوی خانه. پیکان سفید پسران را به سمت یک در و دختران را به سمت در دیگر هدایت کرد.

جاش پرسید قراره کجا بخوابیم؟ مثل دینک، تیشرت و یک شلوار جین کوتاه پوشیده بود.

فهرست مطالب کتاب

شروع ماجرا
مسیر دریاچه
صدای جیغ
کلبه خرس
پسران کلبه‌ی گوزن
ماجرا هنوز ادامه داره
حروف پشت کارت
امضای جعلی
260 انگشت
آخر ماجرا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه
نویسنده
مترجممریم لطفی قهرمانلو
ناشر چاپیانتشارات آوای منجی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات118
زبانفارسی
شابک978-600-420-090-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان معمایی و ماجراجویانه نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه

برای دریافت کتاب ماجراهای کارآگاه دینک و دستیارانش: کمپ کارآگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.