معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه

عکس جلد کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه

کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه نوشته‌ی الکساندر اشتفنس مایر یکی دیگر از جلدهای مجموعه‌ی لیزه لوته است که برای اولین بار به زبان آلمانی منتشر شده و طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. لیزه لوته این بار می‌خواهد یک پستچی خوب بشود و با آقای پستچی در مزرعه کار کند. گاو کوچک این مزرعه‌ی جذاب در این قسمت با اهمیت کار کردن و دقت در انجام کارها مواجه می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه

ماجراهایی که کودک شما ممکن است با آن‌ها مواجه شود شاید شما را هم درگیر کند. مثلاً اگر بخواهید اهمیت اعتماد را به فرزند خودتان یاد بدهید چه می‌کنید؟ آیا بهتر نیست آن را با یک قصه‌ی جذاب صوتی به او آموزش دهید؟ الکساندر اشتفنس‌مایر (Alexander Steffensmeier) در کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه (Lieselotte sucht) به همین موضوع پرداخته است. اینکه فرزند شما باید با اهمیت مسئولیت‌پذیری بیشتر آشنا شود و آن را درک کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه

به‌طور کلی مفهوم کودکی، چه از منظر روان‌شناسی و چه از منظر جامعه‌شناسی، اساساً محصول دوران مدرنیسم و مسئله‌ای مدرن است. البته نباید فراموش کنیم که کودکان در گذشته اهمیت زیادی برای خانواده‌ها داشتند و آن‌ها را به‌عنوان کمکی برای انجام کشاورزی و کسب درآمد می‌‌دانستند. کودکان از دوران مدرن به‌بعد، اوقات فراغت بسیاری دارند و سرگرم‌کردن آن‌ها تبدیل به یک صنعت جذاب و پردرآمد شده است که یکی از آن‌ها کتاب‌های کودکان است. کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه نیز به داستانی جالب‌توجه درباره‌ی اهمیت معتمد‌بودن می‌پردازد. اینکه اگر بسته‌ای در دست شماست و این بسته برای شخص دیگری است، در آن را باز نکنید و بتوانید صحیح‌وسالم آن را به دست صاحبش برسانید. لیزه لوته قرار است بسته‌های زیادی را به دیگران برساند اما فضولی او گل می‌کند و به‌یک‌باره یکی از آن‌ها را گم می‌کند.

کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه کاری از نشر صوتی مهرسا است. این کتاب را با ترجمه‌ی مهدی شهشهانی‌فر و صدای نازنین مهیمنی بشنوید و از نکات مثبت آن استفاده کنید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های لیزه لوته

مجموعه‌ی کتاب‌های لیزه لوته درباره‌ی ماجراهای یک مزرعه و جوجه‌های دیوانه و گاوی بامزه است. این مجموعه که برای اولین‌بار به زبان آلمانی منتشر شده است توانسته مخاطبان زیادی در سراسر جهان کسب کند، مخصوصاً در ایران. شما با خرید این مجموعه می‌توانید مسائل زیادی را به کودکان خود آموزش دهید به‌ویژه در مورد رابطه با دیگران. از دیگر شخصیت‌های اصلی کتاب‌های لیزه لوته می‌توان به خانم مزرعه‌دار و آقای پستچی اشاره کرد.

کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه و مجموعه‌ی لیزه لوته برای کودکان 3 تا 8 سال شما بسیار مناسب است؛ این گاو کوچولو که قهرمان این مجموعه است با داستان‌های خنده‌دار و آموزنده‌ای مواجه می‌شود؛ پس یادتان نرود که کتاب لیزه لوته پستچی می‌شه را گوش کنید.

در بخشی از کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه می‌شنویم

...خانم مزرعه‌دار جواب داد اشکالی نداره، من خودم چند تا شیشه‌ی خالی سفارش دادم. فکر کنم امروز بسته‌اش به دستم برسه. خانم مزرعه‌دار کلی شکر از مغازه خرید تا مربای توت‌فرنگی درست کنه. خانم مزرعه‌دار از مغازه بیرون اومد و وقتی می‌خواست سوار تراکتور بشه چشمش خورد به یه بسته‌ی پستی.

خانم مزرعه‌دار: این بسته‌ی منه. حتماً لیزه لوته و آقای پست‌چی دیدن من اینجام و این بسته رو گذاشتن تا من بردارم.

آقای پست‌چی: لیزه لوته نباید بسته‌ی خانم مزرعه‌دار به این راحتی گم می‌شد...

ببخشید شما بسته‌ی پستی خانم مزرعه‌دار رو ندیدید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
لیزه لوته پستچی می‌شه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه
نویسنده
مترجممهدی شهشهانی فر
راوینازنین مهیمنی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه

برای دریافت کتاب صوتی لیزه لوته پستچی می‌شه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.