معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

عکس جلد کتاب صوتی قانون جذب آبراهام
قیمت:
۱۰۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون جذب آبراهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون جذب آبراهام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

استر هیکس، از نویسندگان پرفروش کتاب‌های قانون جذب به همراه همسرش، جری هیکس، در کتاب صوتی قانون جذب آبراهام قوانین کائنات را مطرح می‌کنند و به شما نشان می‌دهند که با تکیه بر آموزه‌های آبراهام قانون جذب را به کار ببندید تا به موفقیت برسید و به تمامی اهدافتان دست یابید.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی قانون جذب آبراهام (The Law of Attraction: The Basics of the Teachings of Abraham) به قلم استر هیکس (Esther Hicks) و همسرش جری هیکس (Jerry Hicks) است. نام این دو نفر با قانون جذب پیوند خورده و مطالب پرشماری در این رابطه نوشته‌اند. کتاب حاضر نیز به همین موضوع اختصاص دارد و در زمره‌ی آثار برجسته‌ی این دو نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز قرار می‌گیرد.

نویسندگانْ کتاب صوتی قانون جذب آبراهام را در پنج بخش تهیه و تدوین کرده‌اند. این کتاب از موجوداتی به نام آبراهام می‌گوید که فلسفه‌ی معنوی و راز موفقیت را به نویسندگان الهام کرده‌اند. آن‌ها نخستین بار در سال 1988 یک مجموعه نوار ده کاستی به نام «موضوعات ویژه» به انتشار رسانده‌اند که بعدها به صورت اثر حاضر گردآوری شد. بخش یک کتاب مسیری که طی آن نویسندگان با آبراهام آشنا شده‌اند را تشریح می‌کند. بخش دو قانون جذب را توضیح می‌دهد و در ادامه، مبانی علم خلقت عامدانه و هنر پذیرش در اختیار شما قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

کتاب صوتی قانون جذب آبراهام قوانین جهانی هستی را با شما در میان می‌گذارد و کمکتان می‌کند هرچه که موردعلاقه‌تان است را به سمت خود جذب کنید و آنچه که دوست ندارید، از زندگی‌تان دور بیندازید. این کتاب از چگونگی توجه کردن می‌گوید. اگر چیزی را می‌خواهید، باید تمام توجه‌تان را به آن متمرکز کنید تا مسیرهای رسیدن به آن برایتان باز شود.

مهین خالصی کتاب صوتی قانون جذب آبراهام را به فارسی برگردانده و انتشارات نسل نواندیش آن را روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی آوانامه نیز این کتاب را با صدای نازیما حسینی در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب قانون جذب آبراهام

  • یکی از قوی‌ترین کتاب‌هایی که تا به حال مطالعه کرده‌ام. این کتاب تمام زندگی شما را زیر و رو می‌کند و نه تنها مهم‌ترین قانون کائنات را توصیف می‌کند، بلکه توضیحی قابل فهم از سازوکار زندگی ارائه می‌دهد. (نیل دونالد والش، نویسنده‌ی کتاب‌های پرفروش)
  • کتابی فوق‌العاده! من و همسرم سال‌ها از آموزه‌های کاربردی و معتبر آبراهام بهره برده‌ایم. (جان گری، نویسنده‌ی پرفروش کتاب مردان مریخی زنان ونوسی)
  • مطالعه‌ی کتاب قانون جذب آبراهام را به همه توصیه می‌کنم. (سول‌اند اسپریت مگزین)

کتاب صوتی قانون جذب آبراهام برای چه کسانی مناسب است؟

اگر خواننده‌ی کتاب‌های موفقیت هستید، یا به قانون جذب اعتقاد دارید، این کتاب با آموزه‌های آبراهام طریقه‌ی به‌کارگیری قانون جذب را به شما آموزش می‌دهد.

در بخشی از کتاب صوتی قانون جذب آبراهام می‌شنویم

قصد ما این است که قدر و منزلتتان را به شما یادآوری کنیم. شما اشرف مخلوقات هستید و با هر پندار، گفتار و کردار خود جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهید. شما موجودات پستی نیستید که برای ارتقای خود تلاش کنید. در عوض شما خالقی هستید که تمام منابع جهان هستی در دسترستان است.

هدف ما آگاه کردن شما به ارزش خودتان است؛ زیرا فقدان این آگاهی شما را از جذب میراثی که متعلق به شماست دور خواهد کرد. اگر قدر خود را ندانید خود را از لذت دائمی زندگی‌ای که حق مسلمتان است، محروم می‌کنید. در حالی که جهان از هر عمل و اقدام شما سود می‌برد، ما از شما می‌خواهیم همین الان حاصل تلاش خود را درو کنید.

ما یقین داریم که شما می‌توانید کلید درهای مشرف به آن اهدافی را که حتی قبل از حلول در این کالبد فیزیکی در نظر داشتید، بیابید و شما را در مسیر تحقق اهداف زندگی‌تان یاری خواهیم کرد و می‌دانیم این برای شما اهمیت دارد. چون ما می‌شنویم که می‌پرسید چرا اینجا هستم؟ برای بهتر کردن زندگی‌ام چه کارهایی باید انجام دهم؟ چطور می‌توانم راه درست را تشخیص دهم؟ ما اینجا هستیم تا همه این سوال‌ها را به تفصیل جواب دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
معرفی کتاب و پیشگفتار
29 دقیقه
بخش اول: مسیر ما به‌سوی شناخت آبراهام- قسمت اول
31 دقیقه
بخش اول- قسمت دوم
60 دقیقه
بخش دوم: قانون جذب- قسمت اول
60 دقیقه
بخش دوم- قسمت دوم
52 دقیقه
بخش سوم: علم خلقت عامدانه- قسمت اول
56 دقیقه
بخش سوم- قسمت دوم
45 دقیقه
بخش چهارم: هنر پذیرش- قسمت اول
44 دقیقه
بخش چهارم- قسمت دوم
50 دقیقه
بخش پنجم: تصمیم‌گیری مقطعی- قسمت اول
49 دقیقه
بخش پنجم- قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون جذب آبراهام
نویسنده،
مترجممهین خالصی
راوینازیما حسینی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های قانون جذب
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون جذب آبراهام

برای دریافت کتاب صوتی قانون جذب آبراهام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.