معرفی و دانلود کتاب صوتی شاه کلید ثروت

عکس جلد کتاب صوتی شاه کلید ثروت
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شاه کلید ثروت

ناپلئون هیل در کتاب صوتی شاه کلید ثروت، نگرشی تازه از ثروت و ثروتمند شدن ارائه می‌دهد که بر اساس مصاحبه‌ای با اندرو کارنگی، ثروتمندترین مرد جهان نوشته شده. در این کتاب از معنای واقعی ثروت مطلع خواهید شد و راه‌های رسیدن به آن را یاد خواهید گرفت.

درباره‌ی کتاب صوتی شاه کلید ثروت

زمانی که ثروتمندترین فرد دنیا، یعنی آقای اندرو کارنگی اعلام کرد که می‌خواهد عظیم‌ترین بخش از ثروتش را در اختیار جهانیان قرار دهد، توجه همه در سرتاسر دنیا به او جلب شد. او می‌خواست فرمولی را در اختیار مردم قرار دهد که خودش هم با همان به ثروت عظیمش رسیده بود و تضمین می‌کرد که هرکس به این فرمول باور داشته باشد و از آن پیروی کند، به موفقیت و ثروتی مشابه و یا حتی بزرگ‌تر از مال او دست پیدا خواهد کرد. ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نیز تصمیم گرفت تا صحبت‌های این مرد خردمند را در کتاب صوتی شاه کلید ثروت (The Master-Key to Riches) گردآوری کند تا مخاطبان در هر زمانی بتوانند به این منبع ارزشمند از دانش دست پیدا کنند.

شاید شما جزو گروهی باشید که گمان می‌کنند ثروت از راه سخت کار کردن و سرمایه‌گذاری به دست می‌آید. یا شاید هم جزو دسته‌ای باشید که به رودخانه‌های شیر و عسل اعتقاد دارند و خوشبختی و ثروت را در جهانی دیگر جستجو می‌کنند. در نگاه اندرو کارنگی، ثروت ترکیبی از جهان مادی و جهان معنوی است. بسیاری از مواردی که ثروت تلقی می‌شوند، موهبت‌های مادی‌ای هستند که به شما اعطا شده‌اند، و بسیاری دیگر نیز در قلمروی نادیدنی ذهنتان قرار دارند. برای رسیدن به ثروت واقعی، باید یاد بگیرید که برای هر دوی این قلمروها ارزش قائل شده و هر دو را به شکلی یکسان پرورش دهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شاه کلید ثروت

ناپلئون هیل در کتاب صوتی شاه کلید ثروت به نقل از اندرو کارنگی، موارد مختلفی را به عنوان ثروت معرفی کرده. یکی از این موارد، که احتمالاً همیشه جلوی چشممان است و به اندازه‌ی کافی قدرش را نمی‌دانیم، نعمت سلامتی است. در قالب تن سالم است که می‌توانیم دیگر جنبه‌های ثروت را تحت اختیار خود درآورده و به کمال برسیم.

یکی دیگر از منابع ثروت حقیقی، نگرش مثبت است. نگرش مثبت به معنای داشتن خوش‌بینی کورکورانه نیست؛ بلکه قدرت کنترل ذهن و تربیت آن برای درک درست جهان پیرامونمان است. مغز دریچه‌ی فهم ما از دنیاست. ما کنترلی بر روی عواملی خارج از قلمروی وجود خودمان را نداریم، اما می‌توانیم طرز فکرمان را به نحوی دست‌کاری کنیم که درکمان را نسبت به موارد مختلف تغییر دهد. ناپلئون هیل در اینجا به این موضوع اشاره می‌کند که ذهن می‌تواند مثل یک آهن‌ربا، وقایع مختلف را به نسبت افکارش جذب کند. به این معنی که ذهنیت مثبت در رابطه با ثروتمند شدن، در نهایت ثروتمند شدن را جذب می‌کند.

از دیگر منابع ثروت، جسارت و نترسیدن از ترس است. دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم،‌ مکانی غیرقابل پیش‌بینی است و ارکان مهم زندگی ما بر روی زمین سست آن ساخته شده‌اند. هیچ‌کس نمی‌داند که یک لحظه بعد، چه اتفاقی ممکن است برای سلامتش، ثروتش، عزیزانش و... بیفتد. این طرز فکر با اینکه واقعیت جهان ما را تشکیل داده، اما عمیق شدن در آن می‌تواند به کلی ما را در زندگی فلج کند. ترس از مرگ، ترس از پیری، ترس از دست دادن آزادی، ترس از دست دادن عزیزان و هزاران ترس دیگر، قدرت این را دارند که اختیار و ابتکار عمل را از ما بگیرند و کاری کنند که تا ابد،‌ در زندگی راکد بمانیم. طبق فرمول طلایی اندرو کارنگی، یکی از معیارهای سنجش ثروت این است که تا چه حد کنترل خود را به دست ترس‌هایتان می‌سپارید و اجازه می‌دهید که تصمیماتتان را کنترل کنند.

ثروتمند بودن شاخصه‌های دیگری نیز دارد که لیست کاملش را می‌توانید در کتاب صوتی شاه کلید ثروت بشنوید. این کتاب کاری از نشر صوتی رمانو و انتشارات بله است. این اثر را با ترجمه‌ی فاطمه احمدی و گویندگی امیررضا علیزاده در اختیار دارید.

در نکوداشت کتاب شاه کلید ثروت

  • در طول 25 سال گذشته، بیش از آنچه که شایسته‌اش بودم، به من نعمت داده شده. اما از این فکر که اگر با فلسفه‌ی ناپلئون هیل آشنا نمی‌شدم، امروز کجا بودم یا چه کار می‌کردم، به خود می‌لرزم. او زندگی من را تغییر داد. (اگ ماندینو - نویسنده آمریکایی)

کتاب صوتی شاه کلید ثروت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی هستید، و می‌خواهید با طرز فکر یک آدم ثروتمند زندگی کنید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی شاه کلید ثروت می‌شنویم

امید به موفقیت: بهترین شکل خوشبختی، امید برای دستیابی به آرزوهایی است که هنوز به آن‌ها دست نیافته‌ایم. فقیر واقعی کسی است که نتواند با این امید به آینده‌ی خود بنگرد که همان شخصی خواهد شد که دوست دارد باشد. یا باور نداشته باشد که به هرآنچه در گذشته در رسیدن به آن‌ها شکست خورده است عاقبت خواهد رسید.

ظرفیت ایمان: ایمان نقطه‌ی اتصال بین ضمیر خودآگاه انسان و منبع عظیم و جهانی عقل مطلق است. ایمان به منزله‌ی خاک حاصلخیز باغ ذهن انسان است که همه‌ی ثروت‌های زندگی انسان در آن حاصل می‌شود. و آن اکثیر جاودانه‌ای است که به انگیزه‌های فکری، قدرت خلاقیت و عمل می‌بخشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
16 دقیقه
پیشگفتار
21 دقیقه
فصل اول
20 دقیقه
فصل دوم
21 دقیقه
فصل سوم
74 دقیقه
فصل چهارم
22 دقیقه
فصل پنجم
61 دقیقه
فصل ششم
24 دقیقه
فصل هفتم
54 دقیقه
فصل هشتم
69 دقیقه
فصل نهم
78 دقیقه
فصل دهم
87 دقیقه
فصل یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شاه کلید ثروت
نویسنده
مترجمفاطمه احمدی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت شغلی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شاه کلید ثروت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شاه کلید ثروت

برای دریافت کتاب صوتی شاه کلید ثروت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.