معرفی و دانلود کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

عکس جلد کتاب صوتی دختران گمشده پاریس
قیمت:
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختران گمشده پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختران گمشده پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

با کتاب صوتی دختران گمشده پاریس به حس و حال جنگ جهانی دوم بروید و داستان واقعی و پر از رمز و راز دخترانی را بخوانید که در یک گروه عملیاتی مخفی به پایان جنگ جهانی دوم و پیروزی متفقین در این جنگ کمک‌های شایانی کرده‌اند. این کتاب به قلم پم جنوف نوشته شده است و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و آمازون قرار دارد و از دوستی‌ها و خیانت‌ها در روزهای دشوار جنگ می‌گوید.

درباره‌ی کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

از داستان واقعی دختران گمشده‌ی پاریس در بحبوحه‌ی جنگ جهانی دوم چه می‌دانید؟ دخترانی که نامشان مخفی و نامعلوم بود اما شجاعتشان بر همگان واضح. این دختران برای کمک به جبهه‌ی متفقین بزرگترین فداکاری‌ها را از خود نشان داده‌اند و از خودگذشتگی‌هایشان ستودنی است. اثری که پیش رو دارید کتاب صوتی دختران گمشده پاریس (The Lost Girls of Paris: A Novel) شما را با خود به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد و از نقش همین زنان شجاع در آن دوره می‌گوید. این کتاب رمانی پرفروش است که در ژانر تاریخی و توسط پم جنوف (Pam Jenoff)، نویسنده‌ی آمریکایی به رشته‌ی تحریر درآمده است.

ساختار کتاب صوتی دختران گمشده پاریس در سی و دو فصل تدوین شده است. هر فصل نام یک شخصیت را در عنوان خود دارد و داستان را از زاویه‌ی آن شخصیت شرح می‌دهد. این شخصیت‌ها دخترانی عادی هستند که هر کدام ترس‌ها و آرزوهای خودشان را دارند، اما به خاطر کشورشان قدم در راه پر از خطری می‌گذارند. گریس هیلی یک روز در سال 1946 به طور اتفاقی یک چمدان در یک ترمینال اتوبوس پیدا می‌کند. کنجکاو شده و آن را باز می‌کند و درون آن یک سری عکس از دختران مختلف می‌یابد. او در ادامه متوجه می‌شود که چمدان متعلق به رهبر یک گروه از دختران مامور مخفی است که برای کمک به جبهه‌ی متفقین اعزام شده‌اند اما سرنوشتشان معلوم نیست. گریس که نمی‌تواند در برابر سرگذشت آن‌ها بی توجه بماند، تلاش می‌کند پرده از راز آن عکس‌ها و آینده‌ی نامعلومشان بردارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

شخصیت اصلی دیگر، النور تریگ، همان رهبر گروه دختران است که در طول جنگ از لندن به مناطق دیگری فرستاده می‌شوند و دیگر هرگز کسی آن‌ها را نمی‌بیند. ماری نیز یکی دیگر از شخصیت‌های کتاب است که خود به عنوان مامور مخفی فعالیت دارد و در جریان جست‌وجوهای گریس با او برخورد می‌کند.

همانطور که گفتیم، کتاب صوتی دختران گمشده پاریس بر اساس واقعیت نوشته شده است. داستان پرماچرا و جذاب رمان به موضوع جنگ، فداکاری، خیانت و دوستی می‌پردازد و پیامدهای جنگ بر زنان را نشان می‌دهد. نویسنده با قلمی ساده و جذاب حس و حال جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد و شما را در فضای پر هیاهوی آن زمان قرار می‌دهد. ناگفته نماند که تعلیق‌هایی که نویسنده از آن بهره برده است شما را مجذوب داستان نگه می‌دارد و تا آخر با خود همراه می‌کند.

کتاب صوتی دختران گمشده پاریس را رویا صهبایی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات پیام آزادی آن را به انتشار رسانده است. نشر صوتی رمانو با صدای تارا تیمورزاده نیز نسخه‌ی صوتی آن را تهیه کرده و در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

جوایز و افتخارات کتاب دختران گمشده پاریس

  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز ذیل رمان‌های تاریخی در سال 2019
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخی سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

  • نویسنده در این کتاب با تکیه بر مهارت‌های قصه‌پردازی خود یک رمان جاسوسی عمیق، پر از تعلیق و پیچیده ارائه می‌دهد. النور تریگ و گروه دخترانش به همان نسبتی که شجاعت دارند، شخصیت‌هایی انسانی هم هستند. (جسیکا شاتوک، نویسنده‌ی پرفروش)
  • کتاب صوتی دختران گمشده پاریس درامی از خواهرانگی و شجاعت ارائه می‌دهد که بسیار خواندنی است. (Glamour)
  • این کتاب فوق‌العاده داستانی به یادماندنی و پویا دارد و پر است از شخصیت‌های جذاب و دسیسه‌های عاشقانه. (پابلیشرز ویکلی)
  • پم جنوف داستان زندگی زنانی عادی را می‌گوید که تحت عنوان مامورهای مخفی خانه‌شان را ترک می‌کنند و به دل قلمرو دشمن می‌زنند. داستانی پر از خطر و رمز و راز و با طرح داستانی قوی. (لیزا وینگیت، نویسنده‌ی کتاب پیش از آنکه مال تو باشم)

کتاب صوتی دختران گمشده پاریس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های تاریخی و هیجان‌انگیز به ویژه آثاری که پیرامون جنگ حهانی دوم نوشته شده‌اند و داستان زندگی زنان را روایت می‌کنند، علاقه دارید این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.

در بخشی از کتاب صوتی دختران گمشده پاریس می‌شنویم

اما پشت دیوارهای ستاد فرماندهی در خیابان بیکر سازمان آن‌ها تقریباً به هیچ موفقیت درخشانی دست پیدا نکرده بود. «ام آی 6» و بقیه‌ی تشکیلات قدیمی حکومتی از این سازمان ناراضی بودند و می‌گفتند که عملیات‌های آن‌ها به روشی غیرحرفه‌ای و ناشیانه انجام می‌شوند و نتایج کار بیشتر به ضرر خودشان است. ارزیابی واقعی موفقیت‌های «اس‌او‌ای» کار آسانی نبود؛ چون پرونده‌ی فعالیت‌های آن‌ها جزء اسناد محرمانه به حساب می‌آمد و نتیجه‌ی خیلی از آن‌ها تا زمان حمله‌ی نهایی خودش را نشان نمی‌داد؛ اما این اواخر، اوضاع بدتر از قبل پیش می‌رفت و مأمورانشان یکی بعد از دیگری دستگیر می‌شدند. شاید ابعاد وسیع عملیات‌ها باعث می‌شد که نیروها قربانی موفقیت‌های گروهی بشوند و شاید هم موضوع کلا چیز دیگری بود.

رئیس به طرف النور چرخید؛ مثل شیری که ناگهان توجهش به سمت شکار جدیدی جلب شده باشد. «توی این خراب شده چه خبره تریگ؟ مأمورها خوب آموزش ندیدن؟ خطاهای فردی باعث می‌شه که خودشون رو لو بدن؟»

النور خشکش زد. او کمی بعد از شروع تشکیلات به عنوان منشی استخدام شده بود به دست آوردن این شغل برایش کار سختی بود؛ چون زن بود و مهمتر از آن اینکه ملیت لهستانی داشت. فقط عده‌ی کمی موافق حضور او در سازمان بودند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
2 دقیقه
معرفی کتاب
23 دقیقه
فصل یک: گریس
26 دقیقه
فصل دو: النور
44 دقیقه
فصل سه: ماری
39 دقیقه
فصل چهار: گریس
31 دقیقه
فصل پنج: ماری
28 دقیقه
فصل شش: النور
38 دقیقه
فصل هفت: ماری
9 دقیقه
فصل هشت: گریس
37 دقیقه
فصل نه: ماری
38 دقیقه
فصل ده: گریس
61 دقیقه
فصل یازده: ماری
28 دقیقه
فصل دوازده: گریس
17 دقیقه
فصل سیزده: النور
54 دقیقه
فصل چهارده: ماری
34 دقیقه
فصل پانزده: گریس
31 دقیقه
فصل شانزده: النور
45 دقیقه
فصل هفده: ماری
19 دقیقه
فصل هجده: النور
25 دقیقه
فصل نوزده: ماری
29 دقیقه
فصل بیست: گریس
33 دقیقه
فصل بیست و یک: ماری
16 دقیقه
فصل بیست و دو: النور
19 دقیقه
فصل بیست و سه: گریس
31 دقیقه
فصل بیست و چهار: النور
33 دقیقه
فصل بیست و پنج: النور
24 دقیقه
فصل بیست و شش: ماری
57 دقیقه
فصل بیست و هفت: النور
10 دقیقه
فصل بیست و هشت: النور
14 دقیقه
فصل بیست و نه: گریس
21 دقیقه
فصل سی: النور
23 دقیقه
فصل سی و یک: گریس
15 دقیقه
فصل سی و دو: گریس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختران گمشده پاریس
نویسنده
مترجمرویا صهبایی
راویتارا تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات پیام آزادی
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۹۰۰۰ ۳۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

Monir Naghikhani
۱۴۰۳/۶/۸
اینقدر مطلب و فیلم و سریال راجع به جنگ بخصوص جنگ جهانی دوم خوانده و دیده‌ام که تمامی گفته‌ها با اشک دقیقا از جلوی چشمانم می‌گذشت، از جمله ارتش سری و بسیاری دیگر، گروه مقاومت فرانسه و پارتیزانها وغیره، و همیشه افراد عادی و بیگناه و شجاع قربانی جنگهایی شده‌اند که هیچکدام از پشت پرده آن‌ها آگاه فقط و نیستیم، قدرتمندان آنهایی که در رأس نشسته‌اند تصمیماتی میگیرند که مردم بیگناه، کودکان، زنان و گروه کثیری از جوانان آرزومند قربانی میشوند حال یا از جان شیرین میگذرند یا یک عمر ویلچر نشین میشوند، خانواده‌ها را داغدار میکنند ودنیا را زشت و عذاب آور میکنند، برای چه؟ این را نمیدانم و فکر هم نمیکنم که این دنیا هرگز روی آرامش بخود بگیرد، سپاس فراوان از سرکار خانم تیمورزاده و تمامی عزیزان زحمت کش.
امیر
۱۴۰۳/۵/۲۴
کتابی جذاب و گیرا با هیجاناتی که تا انتها ادامه دارد، برخی از کتابها بخشی کسل کننده دارند و در ادامه جذابیت پیدا میکنند ولی این کتاب از ابتدا قابلیت تصویرسازی در ذهن دارد و بنظر من یک کتاب فوق العاده است
شقایق میان آبی
۱۴۰۳/۵/۲
کتاب خیلی جالبی بود. پر از هیجان، احساس، عشق، ترسبود. داستان زندگی دخترانی که در جنگ جهانی نقش بزرگی داشتند و هیچ وقت از آن ها یادی نشده و نامی برده نشده. داستان واقعیست. خواندن آن را حتما توصیه میکنم..
فاطمه خجسته
۱۴۰۳/۶/۱۲
کتاب قشنگیه. سرگرم کننده است و دید متفاوتی از وقایع جنگ جهانی به مخاطب میده و اشاره می‌کنه زنان اروپا برای ورود به عرصه کار و زندگی اجتماعی چه مراحلی رو پشت سر گذاشتند.
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۵/۱۸
بسیار بسیار از شنیدن این رمان تاریخی لذت بردم به نظرم ما فقط از جنگ جهانی دوم فقط یک سری چیزاهای کلی میدونیم ولی با مطالعه چنین کتابهایی به جنبه های دیگر جنگ هم آگاه میشیم
سارا حمزه لو
۱۴۰۳/۵/۲۲
من به داستانهای تاریخی و جنگ جهانی دوم علاقه مندم و این کتاب بیانگر فداکاری ها و از خود گذشتی مردان و زنانی ست که شاید در گذر تاریخ از یاد رفته باشن.
Baran
۱۴۰۳/۵/۱۲
به نظرم کتاب واقعا زیبایی بود. صدای راوی هم عالی بود و آهنگهایی که برای جاهای حساس انتخاب شده بود خوب بود. در کل کتاب رو دوست داشتم و پیشنهادش میکنم
رویا حق شناس
۱۴۰۳/۶/۶
قشنگ بود و نقش زنان و فداکاری آن‌ها را در جنگ نشون میداد و اینکه زنان در عین ظرافت چقدر توانا و قوی هستن
حدیث محمودی
۱۴۰۳/۵/۲۹
باسلام کتاب خیلی سرگرم کننده‌ای نبود ولی من دوست داشتم حقایق روزهای جنگ که شاید برای ما هم پیش بیاید
فریبا پورغلام
۱۴۰۳/۵/۲۵
جهان جای تاریک است تاج مرگ بشریت بر سر اربابان مرگ و مزدوران انهاست مردم قربانی بازی سیاه قدرت در تمام جهان سیرک سیاه
بهار کار
۱۴۰۳/۶/۴
کتاب جالب و تاثیر گذاری درباره جنگ جهانی دوم بود.
دیدگاهی زنانه و جذاب از وقایع آن دوره.
وحید سحری
۱۴۰۳/۵/۱۹
کتاب بسیار جذابی است
صدای گوینده عالی
اول داستان کمی کش دار است اما کم کم وارد داستان جذابی میشود
شادمهر کرمی
۱۴۰۳/۶/۱۶
چه کتاب باحالی و سرنوشت شومی، پر محتوا
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختران گمشده پاریس

برای دریافت کتاب صوتی دختران گمشده پاریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.