معرفی و دانلود کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید

عکس جلد کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید
قیمت:
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید

کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن یک راهنمای عملی شامل روش‌های کاربردی برای برطرف کردن خجالت و غلبه بر کمرویی به شما ارائه می‌دهد. این کتاب توسط اریک مایرز نوشته شده است و تکنیک‌هایی برای شروع یک مکالمه و باز کردن سر صحبت را در اختیارتان می‌گذارد که شخصیت‌تان را متحول می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

چند بار پیش آمده است که بخواهید کاری را انجام بدهید اما دنبالش نکنید؟ چند بار خواسته‌اید با کسی سر صحبت را باز کنید یا در یک جمع ایده‌تان را مطرح نمایید اما خودتان را متوقف کرده‌اید و به جای آن در منطقه‌ی امنتان باقی مانده‌اید؟ اریک مایرز (Erik Myers) نویسنده‌ی آمریکایی، در کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن (Overcoming Shyness: Break Out of Your Shell and Express Your True Self) با تکیه بر تجربیات شخصی خود راهکارهای کاربردی و عملی برای کنار گذاشتن خجالت‌های بی‌مورد و خلاصی از اضطراب اجتماعی ارائه می‌دهد و کمک می‌کند ارتباطات خود را با دیگران بهبود ببخشید.

ساختار کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن در دو بخش و دوازده قسمت تهیه و تدوین شده است. بخش اول به طرز فکر و ذهنیتی می‌پردازد که از شما فردی خجالتی و مضطرب ساخته است. در این بخش ابتدا از کلمه ترس سخن می‌گوید و از شما می‌خواهد به درونتان مراجعه کنید و ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه‌تان را کشف کنید. سپس برای رسیدن به نقطه‌ی عطف زندگی یاری می‌رساند. با ساختن نقطه‌ی عطف زندگی‌تان را به مرحله‌ی بعدی سوق می‌دهد. منظور از نقطه‌ی عطف آن نقطه‌ای است که با خودتان می‌گویید دیگر واقعا نمی‌توانید و ضرورتا در مسیر تغییر زندگی‌تان قدم می‌گذارید. در ادامه از لزوم رشد هویت و نزدیک شدن به خود واقعی حرف می‌زند و می‌گوید برای این کار باید دل را به دریا بزنید و اقدام کنید. در این مرحله باید لیستی از اهدافتان بنویسید و هر روز آن را پیش چشم داشته باشید. ارزیابی موقعیت فعلی با واقع‌بینی نیز ضروری است. باید از احساساتتان حرف بزنید و بفهمید که دیگران چطور در شما تاثیر می‌گذارند و به جمع و گروه مورد علاقه‌تان بپیوندید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

بخش دوم کتاب صوتی خجالت نکش روش‌های لازم برای غلبه بر کمرویی را در اختیارتان می‌گذارد. با کمک این روش‌ها می‌توانید خجالت را برای همیشه کنار بگذارید. اولین قدم این است که از زبان بدن خود آگاهی پیدا کنید و آن را تحت کنترل خود بگیرید. سپس باید قانون سه قدم را رعایت و تمرین کنید تا بتوانید آگاهانه و خودخواسته یک مکالمه را شروع کنید و ادامه بدهید. طریقه‌ی مطرح کردن سوالات درست در جای مناسبشان را می‌آموزید و فوت و فن پنهان قانون پنج ثانیه‌ای برای شروع مکالمه را یاد می‌گیرید. در نهایت نیز کتاب از شما می‌خواهد که به رشد مادام‌العمر متعهد بمانید و تلاش کنید که بهترین نسخه‌ی خودتان را بسازید.

کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن توسط عطیه رفیعی به فارسی برگردانده شده و به همت انتشارات لیوسا روانه‌ی بازار کتاب ایران شده است. نشر صوتی ماه آوا این کتاب را با صدای کمیل سلیمان پور در اختیار شما قرار داده است.

کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راه‌هایی برای رفع خجالت و کمرویی هستید یا به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی علاقه دارید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید می‌شنویم

کم‌کم در مهمانی‌های مختلف شرکت می‌کردم و بدون نیاز به نوشیدن مشروبات الکلی از آن‌ها لذت می‌بردم (چه مفهومی!) و همچنان به ماجراجویی‌هایم در اطراف شهر یوجین ادامه دادم. من پذیرای هر چیزی بودم اما بیشتر از همه از لذت حاصل از مکالمات طولانی و صادقانه با دوستان جدید احساس سرزندگی می‌کردم.

برای اولین بار رفتن به سرکار و کلاس‌هایم هیجان‌زده‌ام می‌کرد. کم کم ذهنیتم از «من خیلی دست و پا چلفتی هستم و همیشه خجول و کمرو خواهم ماند» به «من چیزی از دست نخواهم داد! زندگی کوتاه‌تر از آن است که در لاک کوچکم پنهان شوم و من واقعا از صحبت کردن با افراد لذت می‌برم!» تغییر پیدا کرد.

کم کم به این باور می‌رسیدم که شاید فقط، شاید بتوانم بر این شرم و کمرویی که مدت‌های طولانی مانع پیشرفتم شده بود، غلبه کنم. پدرم همیشه آدمی اجتماعی و مردمی بود و همیشه دلم می‌خواست در این مورد بیشتر شبیه او باشم و برای اولین بار این فکر به ذهنم خطور کرد که این کار امکان‌پذیر و میسر است.

هر روز سؤالات جدیدی به ذهنم خطور می‌کرد که قبلاً هرگز به ذهنم خطور نکرده بود؛ سؤالاتی همانند «من دیگر از چه می‌ترسم؟» برای خودم دلیل و برهان آوردم که اگر بتوانم بر ترسم از باز کردن سر صحبت را با دیگران غلبه کنم، قادرم هر کار دیگری را هم انجام دهم. کم کم آن ترس‌ها را ظاهر کردم و یک به یک پیگیرشان شدم. تمام موانعی که خودم آن‌ها را ساخته بودم، به تدریج به فرصت و موقعیتی جدید برایم تبدیل شدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
12 دقیقه
بخش اول: طرز فکر و ذهنیت- یک: کلمه‌ای سه حرفی
16 دقیقه
دو: ظرفیت و استعداد بالقوه
14 دقیقه
سه: نقطه‌ی عطف
16 دقیقه
چهار: رشد هویتتان
6 دقیقه
پنج: واقع‌بین باشید و به جلو پیش بروید
8 دقیقه
شش: تأثیرگذاری معاشرانتان در شما
14 دقیقه
بخش دوم: راهنمای جیبی شما- هفت: قدرت دندان‌های سفید مرواریدی‏‌تان
9 دقیقه
هشت: از زبان بدنتان آگاه باشید
12 دقیقه
نه: قانون سه قدم
11 دقیقه
ده: سؤالاتی درست و به‌جا مطرح کنید
8 دقیقه
یازده: فوت‌وفن پنهان
6 دقیقه
دوازده: تعهد مادام‌العمر به رشد و پیشرفت
5 دقیقه
پاداش: بهترین پندی که تابه‌حال دریافت کرده‌ام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن: از لاک خود بیرون بیایید و خود واقعی‌تان را ابراز کنید
نویسنده
مترجمعطیه رفیعی
راویکمیل سلیمان پور
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ ۴۲,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن

برای دریافت کتاب صوتی خجالت نکش، زندگی کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.