معرفی و دانلود کتاب زن ایده آل: چگونه دیگران را شیفته خود کنیم؟

عکس جلد کتاب زن ایده آل: چگونه دیگران را شیفته خود کنیم؟
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زن ایده آل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زن ایده آل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زن ایده آل: چگونه دیگران را شیفته خود کنیم؟

ماری فورلئو، مشاور توسعه‌ی شخصی در کتاب زن ایده آل از راز افزایش اعتماد‌به‌نفس و پرورش دوباره‌ی نیرو‌های زنانه در روابط عاطفی می‌گوید. این کتاب به شما می‌آموزد تا ویژگی‌های بی‌نظیر و کمیاب وجودی‌تان را که شاید تا حالا از آن غافل بوده‌اید کشف کنید، و با کمک گرفتن از تمرینات و داستان‌های الهام‌بخش این اثر، آن‌ها رشد دهید و به‌طور ویژه در رابطه‌ی زناشویی یا در مسیر یافتن شریک عاطفی زندگی‌تان به نمایش دربیاورید.

درباره‌‌ی کتاب زن ایده آل

بیایید پیش از شروع، تکلیف یک موضوع مهم را روشن کنیم. کتاب زن ایده آل (Make Every Man Want You) قرار نیست همانند بسیاری از کتاب‌های همسریابی، که احتمالاً چند‌تایی از آن‌ها نیز به چشم شما خورده، فهرستی از کارهای مشخصی را که باید انجام دهید یا کارهایی که باید از آن دوری کنید، مقابل شما بگذارد؛ این کتاب یک راهنمای اختصاصی برای کشف نسخه‌ی زنانه‌ی منحصر‌به‌فرد درونی شماست؛ همان نسخه‌ای که در رابطه با همسر یا کسی که قرار است شریک زندگی‌تان باشد، بارها از وجودش ممنون خواهید شد. بنابراین، ماری فورلئو (Marie Forleo) مشاور حرفه‌ای دروس خودسازی و نویسنده‌ی این کتاب، از شما می‌خواهد، فرمول‌های تکراری برای رسیدن به نسخه‌ی برتر خود را دور بیندازید.

معرفی و دانلود کتاب زن ایده آل

فرقی ندارد در چه موقعیتی قرار دارید؛ نویسنده‌ی کتاب زن ایده‌ آل، به شما ثابت می‌کند که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز نیرو‌های خارق‌العاده‌ی زنانه، برای بهبود دادن اوضاع و احوال هستند. نگارنده‌ی این اثر به پشتوانه‌ی صد‌ها نمونه‌ی مشاوره که در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد، به شما نشان می‌دهد که همیشه راهی برای آزاد‌ کردن جذابیت‌های زنانه به‌ویژه در رابطه با مرد زندگی‌تان پیدا می‌شود؛ کافی‌ست فقط روی شخص خودتان تمرکز کنید؛ نسخه‌ی بی‌همتای وجودی‌تان را به آغوش بکشید؛ عادات شگفت‌انگیز آن را پرورش دهید و عادات ناکارآمد آن را گوشه‌ای جمع کنید. آن وقت است که از میزان جذابیت نهفته‌ی درونی خود حیرت خواهید کرد.

نویسنده‌ی کتاب زن ایده آل، سعی می‌کند با توصیه‌هایی که حاصل تجربه‌ی عملی او در دنیای مشاوره است، در راحت پیمودن این مسیر به شما کمک کند. او همچنین خوانندگان خود را از پنج رازی که فقط زنان پرجاذبه از آن آگاه‌اند، خبردار می‌کند. همچنین آشنایی با هفت مانع بر سر راه جذابیت، دیگر هدیه‌ای‌ست که این کتاب به شما می‌دهد. اما فصل طلایی کتاب زن ایده آل، هشت راز اساسی برای شیفته‌کردن مرد زندگی‌ست. این هشت راز، در حقیقت نقطه‌ی پرواز شما به‌سوی کشش‌‌های زنانه خواهد بود. با مطالعه‌ی این بخش، بسیاری از پستی و بلندی‌های مسیر رابطه‌ی شما و شریک زندگی‌تان راحت‌تر از آن چه تصور کنید از سر راه برداشته خواهد شد. همچنین با عمل کردن به مجموعه‌آموزه‌های این کتاب، شخصی که می‌خواهد به عنوان شریک عاطفی آینده با شما آشنا شود به خوبی خواهد دانست که با زنی منحصر‌به‌فرد و دارای ارزش‌های ویژه، سر قرار حاضر شده. اما اگر همچنان در مرحله‌ی آشنایی با فرد مطلوبتان سوالات مختلفی در ذهن شما باقی مانده، باز هم جایی برای نگرانی نیست. چراکه نویسنده‌ی کتاب زن ایده‌ آل به 18 سوال پرتکراری که ممکن است در ملاقات با همسر دلخواهتان از ذهن شما عبور کند پاسخ می‌دهد. هر بخش از سیزده فصل کتاب زن ایده آل سرشار از مثال‌ها و داستان‌های شنیدنی و همچنین تمریناتی‌ست که پیاده‌سازی آموزه‌های کتاب را برای خواننده راحت‌تر و دل‌نشین‌تر می‌کند. همچنین فراموش نکنید که دروس کتاب زن ایده آل، فقط در رابطه با روابط عاطفی راهنمای شما نخواهد بود؛ توصیه‌های عملی و پرکاربرد این اثر در روابط دوستانه به کمک‌تان می‌آید؛ در دنیای حرفه‌ای و کاری همراهی‌تان می‌کند و درنهایت، تعادل، رشد و انگیزه‌ی بیشتری را به سراسر زندگی شما می‌آورد. این اثر خواندنی محصول سال 2008 میلادی‌ست و نسخه‌ی فارسی آن با ترجمه‌ی زینب اسماعیل زاد و تلاش انتشارات کدیور به دست شما رسیده است.

نکوداشت‌های کتاب زن ایده آل

  • کتاب زن ایده آل، ابزاری را که برای گشایش جاذبه‌ی درونی خود نیاز دارید به شما خواهد داد. (کلی ریپا، بازیگر و مجری)
  • این کتاب نکته‌های فراتری از رابطه‌ی زناشویی به شما ارائه می‌دهد. کتاب زن ایده آل درحقیقت اثری‌ست برای توانمند‌سازی زنان در هر سن‌وسال و با هر سبک و شیوه‌ی زندگی. (لیل کلیپل، نویسنده)
  • کتاب زن ایده آل به شما ثابت می‌کند که ساختن یک رابطه‌ی واقعی و پرصداقت با شخص خودتان، پایه‌های روابط عالی و محکمی را با دیگران می‌سازد. (کیندرا تود، نویسنده)
  • ماری فورلئو به خواننده ثابت می‌کند که توپ همیشه در زمین ماست؛ این ما هستیم که درباره‌ی آن تصمیم می‌گیریم؛ اثری انرژی‌بخش و ارزنده. (الن برت، مختصص یوگا و نویسنده)

کتاب زن ایده آل برای چه کسانی مناسب است؟

تمام زنانی که به‌دنبال کشف و پرورش جذابیت‌های زنانه و ساختن نسخه‌ای برتر از توانمندی‌های درونی خود هستند، از خواندن این کتاب بهره می‌برند.

در بخشی از کتاب زن ایده آل: چگونه دیگران را شیفته خود کنیم؟ می‌خوانیم

وقتی برای عشقتان قوانینی وضع می‌کنید، درواقع، توانمندی‌ها و جذابیت‌های درونی و شور و سرمستی زندگی‌تان را نابود می‌کنید. پایبندی به این قوانین، خلاقیتتان را سرکوب می‌کند، فرصت‌های جدید را از بین می‌برد و دستیابی به شگفتی‌هایی که از دنیای ناشناخته‌ها پدید می‌آیند را غیرممکن می‌کند. قوانین، اغلب باورهای افراد دیگری هستند که آن‌ها را به‌عنوان حقایق و باورهای خود پذیرفته‌اید.

بسیاری از ز‌ن‌ها ناخواسته تحت تأثیر قوانین سایر ادیان، رسانه‌ها یا خانواده‌ها قرار می‌گیرند و آن‌ها را می‌پذیرند. برخی دیگر هم به‌جای این‌که به دنبال کشف حقیقت خود باشند از قوانینی پیروی می‌کنند تا بتوانند اعمال‌نفوذ و قدرت داشته باشند. در اینجا به برخی از قوانینی اشاره می‌کنیم که توانمندی‌ها و جذابیت‌های حقیقی‌تان را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهند:

  • هرگز نباید با مردی که قصد دارید با او ازدواج کنید تماس بگیرید
  • هرگز نباید در اولین ملاقات، مستقیماً به چشم‌های او نگاه کنید
  • نباید پرحرفی کنید
  • نباید خیلی با او صمیمی شوید
  • نباید در یک روز با چند خواستگار قرار ملاقات بگذارید
  • نباید در دادن پیشنهادی یا انجام کاری پیش‌قدم شوید
  • نباید با مردی که کوتاه‌تر از خودتان است ازدواج کنید

به نظر من تمام این قوانین، بی‌پایه و اساس هستند. گاهی واقعاً لازم است به مردی که با او قرار ملاقات دارید زنگ بزنید. تماس چشمی می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. حرف زدن می‌تواند مفرح باشد و به روابطتان روح تازه‌ای ببخشد و صمیمی شدن می‌تواند به روابط رضایت‌بخش آینده‌تان کمک کند. حتی بسیار هیجان‌انگیز است که در یک روز با چند خواستگار قرار ملاقات داشته باشید. شاید این کار، تصمیم‌گیری را برای شما ساده‌تر کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش اول: رازی که همه را شیفته‌ی شما می‌کند
فصل اول: جذابیت
فصل دوم: پنج حقیقتی که هر زن جذابی باید بداند
فصل سوم: هفت عادت زن‌هایی که جذاب نیستند یا موانعی که بر سر راه جذابیت شما قرار دارند
بخش دوم: هشت رازی که همسرتان را شیفته‌ی شما می‌کند
فصل چهارم: راز اول: به قوانین بها ندهید
فصل پنجم: راز دوم: فهرست معیارهای انتخاب همسر ایده‌آل‌تان را دور بیندازید
فصل ششم: راز سوم: در جدال بین مردان و زنان، هر دو طرف بازنده‌اند
فصل هفتم: راز چهارم: والدین، مسبب ناکامی‌های شما نیستند (و اگر هم باشند...)
فصل هشتم: راز پنجم: خاطرات تلخ را به فراموشی بسپارید
فصل نهم: راز ششم: دست از گله و شکایت بردارید و با محیط اطرافتان ارتباط برقرار کنید
فصل دهم: راز هفتم: زندگی عادی‌تان را ادامه دهید
فصل یازدهم: راز هشتم: ظاهری آراسته داشته باشید
بخش سوم: برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید
فصل دوازدهم: 18 سوال رایج در رابطه با ملاقات با همسر دلخواهتان
فصل سیزدهم: و حالا چه کنیم؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زن ایده آل: چگونه دیگران را شیفته خود کنیم؟
نویسنده
مترجمزینب اسماعیل زاد
ناشر چاپیانتشارات کدیور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-377-073-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زن ایده آل

Azade Purhajat
۱۴۰۳/۶/۳
کتاب خوبی بود. ازش نکته برداری کردم. یکیش این بود بودن در لحظه حال، جذابیت رو میبره بالا. دومیش پذیرش که من لازم دارم تو زندگیم. کلا بعد خوندنش تو فکر فرو رفتم و تصمیم گرفتم بکار بگیرم
زهرا کردی
۱۴۰۳/۶/۱۸
یه کتاب خوب برای افزایش اعتماد به نفس درروابط
زینب
۱۴۰۳/۶/۲۱
خیلی خوبه دوسش داشتم
زهرا کیومرثی
۱۴۰۳/۶/۱۳
فوق العاده بود👌
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب زن ایده آل

برای دریافت کتاب زن ایده آل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.