معرفی و دانلود کتاب آینده‌ای پر از پول: خلق جریان بی‌پایان ثروت در زندگی

عکس جلد کتاب آینده‌ای پر از پول: خلق جریان بی‌پایان ثروت در زندگی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آینده‌ای پر از پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آینده‌ای پر از پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آینده‌ای پر از پول: خلق جریان بی‌پایان ثروت در زندگی

پول چهره‌های متعددی دارد و افراد آن را به شیوه‌های مختلفی درک می‌کنند. پول به‌عنوان امنیت، مشکل، قدرت، تضمین و... در نظر گرفته می‌شود. ویکتور باک در کتاب آینده‌ای پر از پول به آن‌ها اشاره می‌کند و باور دارد پول هر ماهیتی داشته باشد، دارای قوانینی است که برای کسب آن باید با این قواعد آشنا شد. این کتاب که در حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت و خودسازی قرار دارد، راه‌های کسب ثروت را به شما خواهد آموخت.

درباره‌ی کتاب آینده‌ای پر از پول

«دیگر نگران پول نباشید. اجازه دهید یک بار برای همیشه تمام نگرانی‌هایتان درباره‌ی پول از زندگی شما ناپدید شود. این چیزی است که همیشه آرزوی آن را داشته‌اید.» شاید این جمله بسیار جذاب و درعین‌حال کلیشه‌ای به نظر بیاید و جملات رایج کتاب‌های مشابه درباره‌ی ثروتمند شدن و کسب درآمد فوری باشد؛ اما ویکتور باک (Victor Boc) در کتاب آینده‌ای پر از پول (How to Solve All Your Money Problems Forever: Creating a Positive Flow of Money Into Your Life) در قالب ۴ فصل و با استراتژی‌های کلیدی به شما توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید نیروی جاذبه‌ی پول را به حداکثر برسانید، شرایط مالی خود را مدیریت و مشکلات مالی‌تان را حل کنید.

یکی از مباحث جالبی که ویکتور باک در کتاب آینده‌ای پر از پول مطرح می‌کند، روش دوشاخه‌ایست. این روش یک راه‌حل اثبات‌شده و قوی‌ترین سیستم مدیریت پولیست که تاکنون ابداع شده و نتایج موفقیت‌آمیز را تضمین می‌کند. انجام آن ساده و در عین حال سرگرم‌کننده است. این روش تنها ده دقیقه از وقت شما را در طول یک روز می‌گیرد و برای شروع کار حتی به یک قران پول نیاز ندارید. می‌توان ادعا کرد که مزیت این کتاب بر کتاب‌های مشابه، چون کتاب راز، در ارائه‌ی ابزارهای ارزشمندی چون روش دوشاخه‌ایست. روش دو شاخه‌ای به شما کمک می‌کند که عوامل ضروری را به هم گره بزنید و فضای مناسب برای کسب موفقیت مالی را ایجاد کنید.

معرفی و دانلود کتاب آینده‌ای پر از پول

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز کتاب آینده‌ای پر از پول آن است که بر تأثیر مسائل روانشناختی همچون اعتمادبه‌نفس و خودباوری بر کسب موفقیت تأکید دارد. نویسنده در این کتاب رابطه‌ی اعتماد به نفس و موفقیت را همچون چرخه‌ای ترسیم می‌کند که یکی منجر به دیگری می‌شود. این دو یکدیگر را تشدید می‌کنند و دستاوردهای دیگری نیز چون شجاعت، جسارت و خوش‌بینی برای شما به ارمغان خواهند آورد.

برخلاف کتاب‌هایی که حاوی دستورالعمل‌های کلی و سخنان انگیزشی هستند، کتاب آینده‌ای پر از پول راهنمایی‌های کلیدی به شما ارائه می‌کند و گام‌به‌گام به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چه کار کنید و چگونه آن را پیاده سازید. اگر تنها نیاز داشته باشید که یک کتاب درباره‌ی کسب پول و ثروت بخوانید، آن کتاب آینده‌ای پر از پول باید باشد؛ چراکه با خواندن آن از کتاب‌های مشابه بی‌نیاز خواهید بود.

در مجموع، این کتاب قوانین بنیادین حاکم بر جریان پول را آشکار می‌کند؛ قوانین و استراتژی‌های متحول‌کننده‌ای که حتی یک نفر از ده هزار نفر هم درباره‌ی آن‌ها نمی‌داند و کسانی که بدانند چیزی درباره‌ی آن نمی‌گویند. کتاب آینده‌ای پر از پول را انتشارات کدیور با ترجمه‌ی زینب اسماعیل زاد منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب آینده‌ای پر از پول

  • کتابی است که هر کس پول می‌خواهد، باید آن را بخواند. (مجله‌ی فرصت‌های کسب‌وکار)
  • بشریت قرن‌هاست که در آرزوی دریافت چنین اطلاعاتی بوده. این کتاب همه چیز را روشن می‌کند. این اطلاعات، تحول می‌آفرینند و این راز موفقیتی است که همه به دنبال آن هستند. (ریچارد برترام، طراح قایق بادبانی برترام و یک میلیاردر خودساخته)
  • کتاب آینده‌ای پر از پول برای هرکسی که آن را بخواند و از آن استفاده کند، میلیون‌ها دلار ارزش خواهد داشت. قطعاً برای من این‌طور بوده است. برای هرکسی که به دنبال کسب ثروت واقعی است، خواندن این مطالب لازم و ضروری است.» (جِی. نلسون رودریگز، بنیان‌گذار شبکه‌ی پزشکان در خدمت)

کتاب آینده‌ای پر از پول برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمام کسانی که دغدغه‌ی ثروتمند شدن دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب آینده‌ای پر از پول: خلق جریان بی‌پایان ثروت در زندگی می‌خوانیم

گفتار و فکر ارتباط قوی دارند. بیشتر مردم معتقدند که گفتار آن‌ها می‌تواند بر افکار دیگران تأثیر بگذارد. بااین‌حال، تعداد کمی از افراد متوجه هستند که گفتار آن‌ها می‌تواند بر تفکر خودشان نیز تأثیر بگذارد. آن‌ها باید متوجه این موضوع باشند. آنچه می‌گویید بر آنچه فکر می‌کنید تأثیر می‌گذارد. این تأثیر اغلب به سطح ناخودآگاه گسترش می‌یابد. تغییر در نحوه صحبت کردن شما، نحوه فکر کردنتان را نیز تغییر می‌دهد.

استرس را رها کنید. می‌دانم که گاهی شکایت کردن می‌تواند سرگرم‌کننده باشد؛ اما از شما می‌خواهم که آن را رها کنید. باور کنید، موفقیت بسیار سرگرم‌کننده‌تر از هر لذت سطحی است که از غرق شدن در حسرت به دست می‌آورید. می‌دانم، چون هر دو را امتحان کرده‌ام.

اگر مدام از روی عادت درباره وضعیت مالی‌تان شکایت می‌کنید، همین حالا یک تغییر مثبت ایجاد کنید. درباره اینکه چقدر بی‌پول هستید صحبت نکنید. در عوض، بگذارید کلمات شما تأکید کنند که وضعیت مالی‌تان در حال بهبود است. به عنوان مثال، وقتی که برنامه‌ریزی می‌کنید تا با دوستانتان به تئاتر بروید، به هیچ وجه نگویید که به سختی می‌توانید هزینه‌اش را تأمین کنید. به همه بگویید که هیچ مشکلی برای هزینه آن ندارید.

نگران هزینه‌ها نباشید. از سختی‌ها ناله نکنید. در مورد مواجهه با بدشانسی توضیح ندهید. ممکن است گاهی اوقات احساس منفی تجربه کنید. این قابل درک است؛ اما با قرار دادن این احساس در کلمات و صحبت کردن درباره آن، منفی‌گرایی را بزرگ نکنید و آن را عمیق‌تر در ذهن خود جای ندهید.

این جملات منفی را حذف کنید: هیچ وقت فرصتی نداشتم. به دانشگاه نرفتم. دارم پیر میشم. همش بدشانسی میارم. توی وضعیتی گیر کردم که نمی‌تونم ازش خارج بشم. دیگه مثل گذشته باهوش نیستم. خانواده‌ام منو محدود می‌کنه. مردم نسبت به من تعصب دارن. سلامتی من در خطره. وقت کافی ندارم. زندگی غیر منصفانه است.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: کاری که شما باید انجام دهید
پول
احساس حضور...
تأمل در رمز و راز...
جریان پول
رعایت قوانین...
صحبت از پول ...
فصل دوم: نیروی جاذبه خود را به حداکثر برسانید
قانون جذب
همکاری با یکدیگر...
استفاده از ذهن ...
ساختن همه چیز...
ضربه زدن به قدرت ...
شکل دادن به واقعیت ...
ذخیره تصاویر...
دست یافتن به آرزوها و اهداف بلند...
تغییر ممکن است!
جایگزینی تصاویر شما...
پرورش تصاویر مثبت...
انتظار بهترین‌ها...
در دست گرفتن کنترل...
جمع‌آوری فهرست آرزوها...
حرکت رو به جلو...
تا سه شمردن...
انجام دادن بارها و بارها...
متعهد شدن صد در صد ...
حفظ ایمان...
ساکت ماندن...
رشد فردی...
نشان دادن استقامت...
گفتن داستان‌های موفقیت...
تغییر زندگی...
سهم شما از رفاه
به خودتان اجازه دهید رؤیاپردازی کنید
از خیال‌پردازی‌های خود خجالت نکشید
به دنبال خطوط شانس باشید
لغو تصاویر ناخواسته
از تجربه درس بگیرید
شجاعت را پرورش دهید
همه احساسات را با هم ادغام کنید
پذیرای عشق باشید
جستجو کنید
پذیرای تغییر باشید
فعال بمانید
روشن گذاشتن چراغ...
فصل سوم: نیروی دافعه خود را به حداقل برسانید
قانون دفع
دعوت به رنج...
پشت همه چیز کمین کرده...
نابود کردن رؤیاها...
چیزهای نفرت‌انگیز...
منحرف کردن موفقیت...
تغییر اعتیاد خود
از بین بردن آرزوها...
همسو شدن با آزادی...
برنامه‌ریزی مجدد ذهن...
انجام تغییر...
بخشش
تولید ثروت بیشتر...
کمی احساس می‌شود...
هدف‌گیری انرژی...
تنظیم جدول زمانی...
محاسبه پول...
پرش از مانع...
رفع مشکلات مالی...
تبخیر مثل شبنم...
سهم شما از رفاه
در مورد پول راحت باشید.
پول خرج کنید.
نگران بدهی نباشید.
خلق زندگی...
فصل چهارم: مشکلات مالی‌تان را برای همیشه حل کنید
روش دو شاخه‌ای
با استفاده از تمام قدرت...
استفاده از هر دو پا...
کار کردن به صورت هم‌زمان...
پوشش دادن تمام جوانب...
شروع دوباره زندگی...
به حداکثر رساندن نیروی جاذبه خود...
به حداقل رساندن نیروی دافعه...
دست به کار شوید
ضمیمه الف: روش دو شاخه‌ای
ضمیمه ب: مرجع جملات تأکیدی
قانون جذب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آینده‌ای پر از پول: خلق جریان بی‌پایان ثروت در زندگی
نویسنده
مترجمزینب اسماعیل زاد
ناشر چاپیانتشارات کدیور
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات226
زبانفارسی
شابک978-622-377-086-9
موضوع کتابکتاب‌های موفقیت شغلی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آینده‌ای پر از پول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آینده‌ای پر از پول

برای دریافت کتاب آینده‌ای پر از پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.