معرفی و دانلود کتاب رسالت من: رفتن به سوی سعادت و کمال از طریق لذت بردن از تک تک لحظات زندگی

عکس جلد کتاب رسالت من: رفتن به سوی سعادت و کمال از طریق لذت بردن از تک تک لحظات زندگی
قیمت:
۶۱۲۰۰ ۳۰,۶۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رسالت من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رسالت من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رسالت من: رفتن به سوی سعادت و کمال از طریق لذت بردن از تک تک لحظات زندگی

کتاب رسالت من نوشته‌ی نرگس گمار، اثری است که به جوانان و نوجوانان کمک می‌کند تا راه خود را در زندگی کشف کنند. این کتاب با روش‌های هدف گذاری هوشمند و نکات عملی، شما را در انتخاب رشته و شغل مناسب یاری می‌کند. نرگس گمار با بیانی ساده و دلنشین، به شما می‌آموزد که چگونه از لحظات زندگی لذت ببرید و به سعادت واقعی دست یابید.

درباره‌ی کتاب رسالت من

نرگس گمار در این کتاب به بررسی ارتباط بین رسالت، با ارزش‌ها و استعدادها و مسیر زندگی می‌پردازد. او باور دارد که کشف رسالت زندگی، انسان را از سردرگمی نجات می‌دهد و به او آرامش می‌بخشد. این کتاب به جوانان و نوجوانانی که هنوز مسیر خود را نیافته‌اند، کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای آینده‌ی خود داشته باشند.

در این کتاب، نرگس گمار به روش‌های هدف‌گذاری هوشمند نیز پرداخته و توضیح می‌دهد که چگونه با به‌کارگیری این روش می‌توانیم اهداف واقعی و دست‌یافتنی برای خود تعیین کنیم. او معتقد است که پذیرش رنج‌ها و استفاده از آن‌ها به عنوان نعمت، می‌تواند به ما در رسیدن به زندگی ایده‌آل کمک کند. این کتاب به افرادی که در انتخاب رشته یا شغل خود دچار سردرگمی هستند نیز راهنمایی می‌کند تا بتوانند تصمیمات بهتری بگیرند و زندگی رضایت‌بخشی داشته باشند.

نرگس گمار در بخشی از کتاب به تجربیات شخصی خود اشاره می‌کند. او توضیح می‌دهد که چگونه انتخاب رشته‌ی بهداشت محیط به دلیل ناآگاهی و تقلید از مسیر خواهرش، او را به سردرگمی کشاند. اما بعداً با شرکت در دوره‌های مختلف و کشف مسیر زندگی ‌خود، تصمیم گرفت به تدریس رسالت زندگی بپردازد تا دیگران زودتر از او مسیر درست خود را پیدا کنند.

یکی از بخش‌های مهم این کتاب، تمرین‌هایی است که به خوانندگان کمک می‌کند تا رسالت خود را کشف کنند. نویسنده توصیه می‌کند که این تمرین‌ها را در محیطی آرام و به دور از دغدغه و افکار منفی انجام دهید و هرچه را که در ذهن دارید، بنویسید تا مسیر خود را پیدا کنید.

نرگس گمار به خوانندگان خود توصیه می‌کند که برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ زندگی، از هر دو روش شهودی و عقلانی استفاده کنند. او می‌گوید که شهود ممکن است در برخی مواقع ما را گمراه کند، اما با ترکیب آن با روش‌های عقلانی و علمی می‌توانیم بهترین تصمیم‌ها را بگیریم.

کتاب رسالت من نوشته نرگس گمار، توسط انتشارات اهل سخن منتشر شده است.

کتاب رسالت من برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه افرادی که در زندگی دچار سردگمی و به دنبال کشف راه‌های ساده و روزمره برای شاد زیستن هستند؛ مناسب است.

در بخشی از کتاب رسالت من: رفتن به سوی سعادت و کمال از طریق لذت بردن از تک تک لحظات زندگی می‌خوانیم

هدف موقعیت یا مکانی است که برای رسیدن به آن به کار مدون، سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی‌شده نیاز است. درواقع، هدف نقطه‌ای است که برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم، در دوراهی‌ها بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌کنیم و درنهایت راهی را انتخاب می‌کنیم که ما را به اهدافمان برساند.

هدف را باید به‌گونه‌ای انتخاب کنیم تا زمانی که به آن رسیدیم احساس رضایت کافی داشته باشیم، نه اینکه باز هم احساس پوچی و ناامیدی کنیم.

هدف‌گذاری فرایندی است که اگر به‌ درستی انجام شود، پیشرفت فرد یا گروه را در رسیدن به اهداف در پی دارد. به‌عبارت‌دیگر، هدف‌گذاری در جنبه‌های مختلف زندگی باعث می‌شود تا شما انگیزۀ لازم را برای تلاش و حرکت داشته باشید. رالف والد امرسون، نویسنده و فیلسوف قرن 19، می‌گوید: «زمانی که تصمیمی می‌گیرید، همۀ هستی و کائنات برای تحقق آن با شما هم‌پیمان می‌شوند.»

بعضی از افراد برداشت نادرستی از این جمله دارند. آن‌ها گمان می‌کنند که تنها هدف‌گذاری در زندگی کافی است و لازم نیست اقدامی از طرف ما صورت بگیرد. این نکته را بدانید که تا زمانی که اقدام نکنیم، به هیچ‌کدام از اهداف خود نخواهیم رسید.

من هدفم مدرس رسالت زندگی است، اما تا برایش اقدام نکنم، هیچ‌وقت به این هدف نمی‌رسم و فقط در حد رؤیا باقی می‌ماند.

کاربردهای هدف‌گذاری را می‌توانید در زندگی، تحصیل، کسب‌وکار، فروش، ارتقای سطح فرهنگ جامعه، زندگی شخصی، روابط خانواده، آموزش و... به‌آسانی ببینید. به‌عبارت‌دیگر، شما می‌توانید با هدف‌گذاری در هر بخش از زندگی خود و سپس داشتن برنامه‌ریزی دقیق و اصولی، به‌راحتی به بهترینِ خود تبدیل شوید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
رسالت چیست؟
رسالت چه رابطه‌ای با هدف دارد؟
برای انتخاب بهترین شغل، چه آیتم‌هایی را باید در نظر بگیرم؟
ارزش‌ها‌ چه هستند؟ چه ارتباطی با رسالت دارند؟
آیا بین رسالت و استعداد ارتباطی وجود دارد؟
برای انتخاب رشته چه آیتم‌هایی را باید در نظر بگیریم؟ چگونه در انتخاب رشته رسالتمان را پیدا کنیم؟
آیا با پیدا کردن رسالتمان ثروتمند می‌شویم؟
آیا از طریق رنج کشیدن هم می‌توان به رسالت رسید؟
آیا واقعاً معنایی برای زندگی هست؟
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رسالت من: رفتن به سوی سعادت و کمال از طریق لذت بردن از تک تک لحظات زندگی
نویسنده
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات130
زبانفارسی
شابک978-622-7663-95-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک
۶۱۲۰۰ ۳۰,۶۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رسالت من

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رسالت من

برای دریافت کتاب رسالت من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.