معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول): مطابق با دوره مربیگری درجه 3

عکس جلد کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول): مطابق با دوره مربیگری درجه 3
قیمت:
۲۴۹۵۰۰ ۱۷۴,۶۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول): مطابق با دوره مربیگری درجه 3

کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) به قلم جمعی از نویسندگان به ذکر نکاتی کاربردی در زمینه‌ی مربیگری می‌پردازد و در ضمن مرور مباحث فنی لازم در این زمینه، اصول علمی و مهمی را درباره‌ی شیوه‌ی هدایت بسکتبالیست‌ها و ویژگی‌های اخلاقی یک مربی خوب، در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها به بازیکنان خود کمک کرده و آن‌ها را در مسیر شکوفایی همراهی کنند.

درباره‌ی کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول)

این روزها، تاثیر یک مربی کارکشته در مسیر حرفه‌ای ورزشکاران بر هیچ‌کس پوشیده نیست. یک مربی حرفه‌ای می‌تواند به خوبی بر تمرینات ورزشکاران نظارت کند، به آن‌ها هدف دهد، از اتلاف انرژی آنان جلوگیری کند و مانع از آسیب دیدن آن‌ها گردد. لذا برای دستیابی به موفقیت در هر رشته‌ی ورزشی لازم است تا ورزشکاران، یک مربی حرفه‌ای و باسواد انتخاب و به رهنمودهای او عمل کنند.

یک مربی ورزشی خوب در ابتدا خود باید به ورزش و توام با آن آموزش علاقه‌مند باشد تا با انگیزه و دانش، تجربیات خود را به شاگردانش انتقال دهد. علاوه بر آن یک مربی باید مهارت‌های ارتباطی قوی داشته باشد و بتواند با بازیکنان ارتباط موثری برقرار کند. او باید مهارت رهبری داشته و همچنین از صبر و حوصله‌ی لازم برای آموزش و راهنمایی بازیکنان برخوردار باشد. مربی باید الگویی مناسب برای بازیکنانی باشد که برای ادامه‌ی مسیر خود به او اعتماد کرده‌اند.

اما چطور می‌شود در رشته‌ی بسکتبال به درجه‌ی مربیگری رسید؟ به جز نکات ذکر شده در بالا، یک مربی خوب باید از چه سطحی از دانش برخوردار باشد و دانستن کدام نکات فنی او را در هدایت بهتر بازیکنان کمک می‌کند؟ مطالعه‌ی چه منابعی می‌تواند در این زمینه مفید باشد؟

کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) (coaches manual level) به قلم جمعی از نویسندگان منبعی کاربردی و مناسب است که در این زمینه به کمک مربیان می‌آید. این کتاب از سه بخش کلی تشکیل شده است. در بخش اول، نویسندگان به شرح نکات فنی و اخلاقی پرداخته و توضیح داده‌اند که یک مربی باید کدام ویژگی‌های شخصیتی را دارا باشد و چه رفتاری در شان یک مربی بسکتبال سطح یک است. در این بخش نکات مهمی نیز برای ارتباط با داوران گنجانده شده که دانستن آن‌ها برای همه‌ی مربیان در هر رشته‌ی ورزشی ضروری است. بخش دوم به کار با ورزشکاران و بازیکنان اختصاص یافته و از مواردی همچون مهارت دفاعی بسکتبال و مهارت‌های هجومی و آماده‌سازی جسمانی سخن به میان آمده است. بخش آخر نیز در رابطه با مدیریت تیم و حاوی نکات و اصولی کاربردی در این باره است.

کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) به همت پیام ضیا به فارسی ترجمه شده و انتشارات حتمی به چاپ رسیده است.

کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای مربیان تازه‌کار بسکتبال و افرادی که مایلند در این زمینه فعالیت داشته باشند، کاربردی و مفید خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مربی
فصل اول: نقش‌ها و ارزش‌ها
فصل دوم: دانش فنی
فصل سوم: پیشرفت
فصل چهارم: مدیریت
بازیکن
فصل اول: مهارت‌های دفاعی بسکتبال
فصل دوم: مهارت‌های هجومی بسکتبال
فصل سوم: آماده‌سازی جسمانی
تیم
فصل اول: تاکتیک‌ها و استراتژی‌های دفاعی
فصل دوم: تاکتیک‌ها و استراتژی‌های هجومی
فصل سوم: مدیریت
فصل چهارم: مربیگری در مسابقه
فصل پنجم: بازنگری و تحلیل مسابقه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول): مطابق با دوره مربیگری درجه 3
نویسنده
مترجمپیام ضیاء
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات385
زبانفارسی
شابک978-600-355-449-8
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۴۹۵۰۰ ۱۷۴,۶۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول)

برای دریافت کتاب راهنمای جامع مربیگری بسکتبال (سطح اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.