معرفی و دانلود کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت: داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رؤیاها

عکس جلد کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت: داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رؤیاها
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت: داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رؤیاها

رابین شارما در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت مسیری را پیش پای خواننده قرار می‌دهد تا باشهامت، متعادل‌تر، با وفور نعمت و لذت بیشتر زندگی کند. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت حکایت اعجاب‌انگیزی است از جولین منتل، وکیلی که مجبور به رویارویی با بحران معنوی می‌شود که روایت بسیار دل‌نشینی دارد. جولین منتل در یک سفر ادیسه‌وار به مکانی با فرهنگ باستانی، درس‌هایی خردمندانه و مهم و کاربردی به خواننده می‌دهد که باعث تغییروتحول در زندگی می‌شود.

درباره‌ی کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

راهبی که فراری‌اش را فروخت قصه‌ای است راجع‌به سفری معنوی و مملو از درس‌هایی تأثیرگذار در زندگی که به ما می‌آموزد چطور می‌توانیم مصرف‌گرایی را کنار بگذاریم تا تقدیرمان را بپذیریم، درست زندگی کنیم و خوشی و نشاط را بیابیم. رابین شارمان (Robin Sharma) در این کتاب از تجربیات شخصی خودش در جست‌وجوی هدف اصلی زندگی بهره گرفته و خواننده را در این مسیر قدم‌به‌قدم همراه می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، قصه قصه‌ی جولین منتل است. وکیلی که به‌خاطر سکته‌ی قلبی دچار بحران معنوی می‌شود و تعادل زندگی‌اش از بین می‌رود. ازاین‌رو، او تصمیم می‌گیرد که تمام دارایی‌هایش را بفروشد و راهی هندوستان بشود. منتل در این سفرش با مرشدهای اهل هیمالیا دیدار می‌کند که درس‌های مفیدی را به او می‌دهند؛ درس‌هایی از قبیل پرورش افکار شاد، رفتن به‌دنبال اهداف زندگی، به‌دست‌آوردن نظم درونی و شجاعانه رفتارکردن، ارج‌نهادن به وقت و زمان، توسعه‌دادن و بهبودبخشیدن به روابط، و درست و خوب زندگی‌کردن.

معرفی و دانلود کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari) که اکنون به هفتاد زبان ترجمه شده و در سطح جهانی پرفروش است، به پرسش‌های مهمِ زندگی پاسخ می‌دهد و نیز روش‌هایی مفید به شما ارائه می‌کند تا به کامیابی، نشاط و آرامش درونی برسید. رابین شارما در این کتاب الهام‌بخش، خرد معنوی مشرق‌زمین را به‌خوبی با اصول موفقیت مغرب‌زمین درهم‌آمیخته است و از این طریق به میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا نشان می‌دهد که چطور می‌توانند زندگی دلیرانه‌تر و بهتری داشته باشند. هرچند که این کتاب در دهه‌ی نود میلادی به چاپ و انتشار رسید، اما همچنان تأثیرگذاری و قدرت انتقال خرد را دارد.

رابین شارما در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت با تکیه بر زندگی جولین منتل می‌کوشد به خواننده نشان بدهد که زندگی تنها مادیات و سرمایه و متعلقات تجملاتی و لوکس نیست و نمی‌توان موفقیت و خوشبختی را در این موارد یافت. شارما در این کتاب اذعان می‌کند که با رجوع به اسرار درونی می‌توان به رشد معنوی رسید و زندگی را در جهت درست هدایت کرد تا در آن معناومفهوم درستی شکل بگیرد. نویسنده معتقد است که وجود هر فرد دلیل خاص خودش را دارد و تک‌تک افراد می‌توانند با ژرف‌اندیشی درباره‌ی خود، ندای درونی‌شان را بشنوند و رسالت حقیقی خود را دنبال کنند. رابین شارما باور دارد که اگر فردی به این درجه برسد، قادر خواهد بود تا زندگی را با بعد عرفانی و معنوی نگاه کند. او در کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت راهکارهایی کاربردی در اختیار مخاطب قرار داده تا با استفاده از آن‌ها بتوانند ناکام شدن در زندگی را به حداقل رسانده و دست‌یافتن به موفقیت و پیروزی را به حداکثر برسانند، همچنین برای پشت سر گذاشتن اتفاقات گذشته ترسی نداشته باشند و برای ساختن آینده‌ای درخشان و خوب امیدشان را از دست ندهند. اکنون نیز این کتاب با ترجمه‌ی سارا حبیبی‌تبار به یاری نشر نون چاپ و منتشر، و روانه‌ی بازار شده است.

نکوداشت‌های کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • قصه‌ای جذاب که هم به شما می‌آموزد و هم دل‌شادتان می‌کند. (پائولو کوئیلو، ‌ نویسنده)
  • این کتاب سفری است ماجراجویانه، جذاب و خیالی به قلمرو نشاط و توسعه‌ی فردی، نیز کتابی است که گنجینه‌ای از دانش در خود دارد و زندگی همه را ارزشمند کرده و باعث رشد آن می‌شود. (برایان تریسی)
  • این کتاب به زندگی شما برکت خواهد داد. (مارک ویکتور هانسن، نویسنده)
  • داستانی محشر که درس‌های پربار زندگی را به شما می‌آموزد. (کن ویگوتسکی)

افتخارات کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

  • کتاب پرفروش بین‌المللی
  • فروش بیش از شش میلیون نسخه در سراسر جهان
  • ترجمه به هفتاد زبان مختلف

کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از علاقه‌مندان به آثار روان‌شناسی و توسعه‌ی فردی و انگیزشی هستید، و اگر در زندگی‌تان، به‌رغم دارایی‌های مادی فراوان، با بحران معنوی مواجه شده‌اید، خواندن این کتاب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

در بخشی از کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت: داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رؤیاها می‌خوانیم

«بیشتر مردم زمانی می‌فهمند واقعاً چه می‌خواهند و چگونه باید برای رسیدن به آن تلاش کنند که دیگر خیلی دیر شده. مصداق همان ضرب‌المثل "کاش جوان
می‌دانست و پیر می‌توانست."»
«زمان‌سنج در افسانۀ استاد رامان نشانۀ همین موضوع است؟»
«بله.» جولین برای یادآوری ادامه داد: «کشتی‌گیر ژاپنی عریان با سه متر قد و چهارصد کیلو وزن که پایین تنه‌اش را با کابل سیمی صورتی پوشانده زمان‌سنج طلایی براقی را پیدا می‌کند که کسی در آن باغ زیبا جا گذاشته.»
خندیدم و گفتم: «مگر می‌شود فراموش کنم؟»

حالا فهمیده بودم که استاد رامان این افسانۀ اسرارآمیز را با یک‌سری اصول یادگیری که مانند میخی در دیوار ذهن فرومی‌رود طراحی کرده تا هم عناصر فلسفۀ کهن خود دربارۀ زندگی آگاهانه را به جولین آموزش دهد و هم به او کمک کند تا آن را به خاطر بسپارد. این موضوع را با جولین درمیان گذاشتم.

«آه، حس ششم یک وکیل. کاملاً درست می‌گویی. روش‌های استاد خردمند من در ابتدا عجیب به‌نظر می‌رسید و من هم درست مثل تو که اولین‌بار از شنیدنش تعجب کردی به‌زحمت می‌توانستم اهمیت داستان او را درک کنم. ولی جان، باید بگویم تمامی هفت عنصر داستان، از باغ و کشتی‌گیر عریان تا رزهای زرد و مسیر پوشیده از الماس که به آن خواهم رسید، همگی قویاً یادآور حکمتی است که در شیوانا آموختم. باغ مرا روی افکار الهام‌بخش متمرکز نگه می‌دارد. فانوس دریایی به یادم می‌آورد که هدف زندگی زیستن با هدف است. کشتی‌گیر کمکم می‌کند همیشه روی کشف شخصیتم متمرکز بمانم و کابل صورتی مرا با شگفتی‌های قدرت اراده مرتبط نگه می‌دارد. حتی یک روز را هم بدون اندیشیدن به این داستان و اصولی که استاد رامان به من تعلیم داد نمی‌گذرانم.»

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
مقدمۀ ویژۀ رابین شارما
فصل اول: ندای بیداری
فصل دوم: مهمان مرموز
فصل سوم: تحول معجزه‌آسای جولین منتل
فصل چهارم: دیدار سحرآمیز با فرزنگان شیوانا
فصل پنجم: شاگرد معنوی فرزانگان
فصل ششم: حکمت تحول فردی
فصل هفتم: باغ اعجاب‌انگیز
خلاصۀ فصل هفتم: حکمت جولین به‌اختصار
فصل هشتم: آتش درونت را شعله‌ور کن
خلاصۀ فصل هشتم: حکمت جولین به‌اختصار
فصل نهم: هنر باستانی خودراهبری
خلاصۀ فصل نهم: حکمت جولین به‌اختصار
فصل دهم: قدرت نظم
خلاصۀ فصل دهم: حکمت جولین به‌اختصار
فصل یازدهم: باارزش‌ترین دارایی تو
خلاصۀ کاربردی فصل یازدهم: حکمت جولین به‌اختصار
فصل دوازدهم: هدف نهایی زندگی
خلاصۀ فصل دوازدهم: حکمت جولین به‌اختصار
فصل سیزدهم: راز جاودان خوشبختی دائمی
خلاصۀ فصل سیزدهم: حکمت جولین به‌اختصار
نگارش سی‌روزۀ اهداف دارای اولویت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت: داستانی خارق‌العاده درباره تحقق رؤیاها
نویسنده
مترجمسارا حبیبی تبار
ناشر چاپینشر نون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-7566-74-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان روانشناسی خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

برای دریافت کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.