معرفی و دانلود کتاب تقصیر رعد و برق است

عکس جلد کتاب تقصیر رعد و برق است
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقصیر رعد و برق است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقصیر رعد و برق است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقصیر رعد و برق است

بیایید دور هم قصه تعریف کنیم! کتاب تقصیر رعد و برق است، نوشته‌ی زهرا موسوی، از آن داستان‌هایی‌ست که کیف می‌دهد کنار یکدیگر بخوانیم و ماجرای آن را با تصویر‌سازی‌های تماشایی‌اش دنبال کنیم. این قصه‌ی آموزنده ، از یک روز شلوغ و پرماجرا آغاز می‌شود. ماشین مامان زخمی شده؛ چراکه همین حالا به ماشین دیگری برخورد کرده! حالا وقت آن است که پلیس بیاید و بگوید تقصیر کیست.

درباره‌‌ی کتاب تقصیر رعد و برق است

بعضی از اتفاقات ما را خوشحال می‌کند، برخی اتفاقات دیگر نیز ممکن است ناراحتمان کند. مثل برخورد توپ بازی محبوبمان به شیشه‌ی پنجره‌ی همسایه! اما اگر قبول نکنیم که تقصیر ما بوده، آن‌وقت چه می‌شود؟ داستان کتاب تقصیر رعد و برق است اثر نویسنده‌ی ماجراهای کودکانه، زهرا موسوی است. این قصه‌ی شیرین و خواندنی به همراه تصویر‌گری‌های دیدنی هنرمند نقاش، ایلگار رحیمی روایت می‌شود.

کتاب تقصیر رعد و برق است، چند روایت کوتاه است که هر کدام قصه‌ و ماجرای متفاوتی دارند اما درباره‌ی موضوع مشترک و مهمی حرف می‌زنند. در جایی از قصه به دو ماشین می‌رسیم که بابت حواس‌پرتی راننده‌ها به هم برخورد کرده‌اند. در جای دیگر کودکی را می‌بینیم که ناخواسته پنجره‌ی همسایه را شکانده و در قسمت دیگر به مردی برمی‌خوریم که تبری برداشته و به سمت طبیعت جنگل می‌رود. هریک از آدم‌های این قصه‌ها، شاید در ابتدا به خوبی با مسئولیت کار خود آشنا نباشند یا ممکن است تقصیر کار خود را گردن دیگری بیندازد. اما روایت قصه، موقعیت خوبی برای ما ایجاد می‌کند تا اهمیت مسئولیت‌پذیری را به خود و دیگران یادآوری کنیم.

معرفی و دانلود کتاب تقصیر رعد و برق است

کتاب تقصیر رعد و برق است، داستانی ساده و صمیمی با مضامینی آموزشی برای کودکان است. حتی مخاطبان خردسالی که هنوز با خواندن و نوشتن آشنا نیستند نیز می‌توانند با تماشای تصویر‌سازی‌های تماشایی قصه به روند ماجرا پی ببرند و آن را با قدرت خلاقیت خود بسط و گسترش دهند. داستان کتاب تقصیر رعد و برق است همچنین یک گزینه‌ی مناسب برای مطالعه در کنار گروه هم‌سن‌وسالان و پدر و مادر‌هاست؛ این داستان می‌تواند باب تازه‌ای برای گفت‌وگو درباره‌ی توانمندی پذیرش اشتباه و مهارت قبول کردن مسئولیت‌ها باشد. نشر پرنده آبی از واحد کتاب کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی این اثر ارزنده را به دست شما می‌رساند.

کتاب تقصیر رعد و برق است برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 8 سال از تماشای تصاویر دیدنی و یادگیری ماجرای پرنکته‌ی این قصه لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب تقصیر رعد و برق است می‌خوانیم

یکم بعدتر از ظهر بابای مردم رفت جنگل و بعد...
با تبر، چاک‌چاک‌چاک به درخت زد و بعد...
پرستار درخت‌ها آمد.
تبر دردش آمد و گریه کرد.
پرستار درخت‌ها گفت «تقصیر تبر نیست، تقصیر بابای مردم است.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقصیر رعد و برق است
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-705-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقصیر رعد و برق است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تقصیر رعد و برق است

برای دریافت کتاب تقصیر رعد و برق است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.