معرفی و دانلود کتاب آوای ققنوس

عکس جلد کتاب آوای ققنوس
قیمت:
۹۵۰۰۰ ۴۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آوای ققنوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آوای ققنوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آوای ققنوس

کتاب آوای ققنوس نوشته‌ی غزل سلیمانی داستان دختری به نام پری است که در خانواده‌ای نابسامان زندگی می‌کند و ناچار است با فقر و اعتیاد شدید پدرش به شیشه دست‌وپنجه نرم کند. او تصور می‌کند زندگی دیگر قرار نیست از این سیاه‌تر شود تا اینکه یک شب با جنازه‌ی مثله شده‌ی خواهرش که در کنارش خوابیده مواجه می‌شود و ناچار است برای پیدا کردن قاتل او تن به بازی‌ای خطرناک دهد.

درباره‌ی کتاب آوای ققنوس

زندگی برای پری هیچ‌وقت آسان نیست. او ناچار به سروکله زدن با مسائلی است که خودش هیچ نقشی در به وجود آمدنشان نداشته. پری دختر یک خانواده‌ی چهارنفره است. دختر مردی معتاد است که بعد از کشیدن مواد، خانواده‌اش را از یاد می‌برد و دست به کارهای وحشتناکی می‌زند، دختر زنی رنج‌دیده که برای گذران زندگی و نگه‌داری از شوهر معتاد و فرزندانش ناچار است با ماشین بافتنی‌اش کار کند و خواهر کوچک‌تر محیا است که دنیا خواب‌های بدی برایش دیده است.

شرایط پری باعث شده است که او از همه‌چیز بترسد. پری از پدر نامهربانش که ابایی از کتک زدن او ندارد می‌ترسد، از آینده‌ای که معلوم نیست قرار است به کجا ختم شود می‌ترسد، از آبرویش که بازیچه‌ی پدرش و اعتیادش شده می‌ترسد و حتی از خود ترس هم می‌ترسد؛ اما نمی‌داند که هنوز با بزرگ‌ترین و وحشتناک‌ترین ترسش مواجه نشده است!

محیا خواهر بزرگ‌تر پری است. او نیز از زمان نوجوانی پابه‌پای مادرشان برای گذران زندگی‌شان کار کرده است. محیا گرچه آرزوهای بزرگی در سر دارد؛ اما حاضر است به‌خاطر خوشبختی پری از تمام آن‌ها بگذرد و جانش را برای خواهرش فدا کند. او به‌تازگی با مردی مرموز اما بسیار ثروتمند آشنا شده است. کسی که به محیا قول داده بهترین زندگی را برایش فراهم کند و خانواده‌ی او را از منجلاب بیرون خواهد کشید. محیا چیزی درباره‌ی مشخصات مرد مرموز به خانواده‌اش نگفته؛ اما پری می‌داند که پای کسی در میان است.

زندگی پری و خانواده‌اش گرچه بسیار سیاه و تلخ اما روی یک ریتم ثابت پیش می‌رود تا اینکه اتفاقی بسیار وحشتناک رقم می‌خورد. یک شب پری با صدای خرخری از خواب می‌پرد. تشکش حالت عجیبی پیدا کرده و انگار بدنش خیس شده است. پری از خواب می‌پرد و احساس می‌کند محیا که در کنارش خوابیده یک مشکلی دارد. او پتو را از روی محیا کنار می‌زند و با جنازه‌ی مثله شده‌ی او مواجه می‌شود.

از این نقطه به بعد همه‌چیز برای پری عوض می‌شود. او دیگر آن دختر دبیرستانی ساده‌ای نیست که مشکلش حل کردن مسائل ریاضی‌اش باشد. حالا باید قاتل خواهر را پیدا کند و عدالت را در حق خواهرش به اجرا دربیاورد؛ اما نه به شیوه‌ای معمولی و با طی کردن روال قانونی! بلکه با تن دادن به ماجرایی که می‌تواند سرنوشت او را زیرورو کند. آیا قتل محیا ربطی به مرد مرموز زندگی‌اش دارد و یا کار پدرش است که دچار توهم شده؟ آیا پری موفق خواهد شد که قاتل را پیدا کند؟

کتاب آوای ققنوس نوشته‌ی غزل سلیمانی داستانی مهیج و پلیسی است که می‌کوشد در کنار حل معما، به مسئله‌ی اعتیاد و مشکلات آن پرداخته و از رنج خانواده‌ی بیماران مبتلا به اعتیاد سخن بگوید. آوای ققنوس روایتگر زندگی دختری است که باوجود ترس‌هایش ناچار می‌شود با وحشتناک‌ترین اتفاق ممکن مواجه شود و آن را پشت سر بگذارد.

این کتاب توسط انتشارات طلایه به چاپ رسیده است.

کتاب آوای ققنوس برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به رمان و داستان‌های پلیسی، هیجان‌انگیز و عاشقانه‌ی ایرانی مناسب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب آوای ققنوس می‌خوانیم

نور سفید‌رنگ و بی‌جانی، کم‌کم پشت پلکم را آزار می‌داد. چشم‌هایم را از هم گشودم و نگاهم به گچ‌بری روی سقف خیره ماند. یادم نمی‌آمد این سردرد کذایی از کجا به جانم افتاده!

دستم کم‌کم شروع به سوزش کرد. نمی‌دانستم چرا آن‌قدر همه‌چیز ساکت و بی‌سر و صدا بود. نیم‌خیز شدم و چشمم به لوله‌ی سرُم آویزان از چوب لباسی افتاد. لوله را دنبال کردم تا سوزنش را پشت دستم پیدا کردم. انگار تازه داشتم به خاطر می‌آوردم که چه خبر است.

سر جایم نشستم و سوزن سرم را از دستم جدا کردم. خون از پشت دستم فواره می‌زد و درد شدیدی در رگم پیچید.

به سمت در دویدم. اما چشمانم سیاهی رفت. به چهار‌چوب در تکیه زدم. حالم که جا آمد وارد راهرو شدم. صدا زدم:
- فرهاد؟

چیزی نگذشت که در اتاق باز شد و فرهاد بیرون پرید.

چشم‌هایم می‌سوخت. ملتمسانه نگاهش کردم و پرسیدم:
- کاوان؟

فرهاد پلک زد... با دستش در را باز کرد و آرام نجوا کرد:
- برو تو...

با چشم‌هایی که بی‌قرار، گرداگرد اتاق می‌چرخید دنبالش می‌گشتم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
سرآغاز
فصل اول: نگاه خاکستری
فصل دوم: زخم کهنه
فصل سوم: تردید
فصل چهارم: هراس
فصل پنجم: برای هم
فصل ششم: خون و آتش
فصل هفتم: عشق و مکافات
فصل هشتم: پریشانی
فصل نهم: کارما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آوای ققنوس
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات440
زبانفارسی
شابک978-622-6539-29-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان جنایی و معمایی ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۹۵۰۰۰ ۴۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آوای ققنوس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آوای ققنوس

برای دریافت کتاب آوای ققنوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.