معرفی و دانلود کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا

عکس جلد کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا
قیمت:
۶۷۵۰۰ ۴۷,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا

اگر کسی بتواند هیولاها را ببیند، حتما زندگی پرماجرا و پرهیجانی خواهد داشت. کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا نوشته‌ی محمدرضا شمس درباره‌ی دختری به نام آمیتیس است که می‌تواند هیولاها را ببیند. این استعداد ویژه برای او هم فرصت است و هم دردسر. این کتاب داستانی فانتزی و سرگرم‌کننده دارد.

درباره‌ی کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا

آمیتیس و نژلا قهرمانان اصلی کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا نوشته‌ی محمدرضا شمس هستند. آمیتیس می‌تواند هیولاها را ببیند؛ اما هیچ‌کس حرف او را باور نمی‌کند. ازقضا یکی از خانم معلم‌های مدرسه گم‌شده و آمیتیس از آن دخترهایی‌ست که هر اتفاق بدی می‌افتد، همه‌ از چشم او می‌بینند و تقصیرها را گردن او می‌اندازند. این بار هم همه فکر می‌کنند که آمیتیس خانم معلم را دزدیده است. آمیتیس می‌داند که خانم معلم را هیولاها دزدیده‌اند و به غار هیولا برده‌اند. به همین خاطر برای نجات دادن خانم معلم و اثبات بی‌گناهی خود قصد دارد که به غار هیولا برود. دوستش نژلا هم در این مسیر با او همراه می‌شود. اما موانع زیادی سر راه آمیتیس و نژلا وجود دارد که باید از آن عبور کنند. آن‌ها باید در این مسیر بر ترس‌هایشان هم غلبه کنند. آیا آن‌ها می‌توانند از این موانع عبور کنند و خانم معلم را از دست هیولاها نجات دهند؟

داستانی فانتزی پر از هیولاهای عجیب و غریب، حیواناتی که حرف می‌زند و اشیاء جادویی در کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا روایت می‌شود. محمدرضا شمس این داستان را با زبانی طنزآمیز بیان می‌کند. آمیزه‌ای از طنز و تخیل در این کتاب، هم قدرت تخیل و خلاقیت کودک را پرورش می‌دهد و هم خنده بر لبان او می‌آورد. کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا یک کتاب تصویری است. حمید خلوتی تصویرگری این کتاب را بر عهده داشته و نشر افق آن را منتشر کرده است.

مجموعه آمیتیس بی‌کله

مجموعه آمیتیس بی‌کله نوشته‌ی محمدرضا شمس، مجموعه‌ای 4 جلدی‌ست که نشر افق آن را منتشر کرده است. این مجموعه داستان فانتزی درباره‌ی دختری به نام آمیتیس است که با پدرش زندگی می‌کند. او با موجودات جادویی روبه‌رو می‌شود و هر بار ماجراها و موانع زیادی را برای رسیدن به هدفش پشت سر می‌گذارد. نام ماجراهای این مجموعه به این صورت است: «حباب سخنگو»، «معلم پرنده»، «غار هیولا» و «الی اسکلت».

کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا برای کودکانی که به داستان‌های تخیلی یا فانتزی پر از اشیاء و جانوران جادویی علاقه‌مند هستند، مناسب است. می‌توان گفت این کتاب برای کودکان بین 9 تا 12 سال طراحی شده است.

در بخشی از کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا می‌خوانیم

هیولاها خانم نوده را به اتاق رئیس قبلی‌شان پوتو بردند و او را با احترام روی یک کاسه‌ی توالت فرنگی شکسته نشاندند. این کاسه توالت که روی تپه‌ای از خاک‌و‌خل و آت‌و‌آشغال قرار داشت، صندلی مخصوص پوتوغولودیم دام بود.

خانم نوده چشم‌هایش را باز کرد. احساس خیلی خوبی داشت که دلش نمی‌خواست به این زودی تمام شود. انگار همین الان از خواب خوشی بیدار شده بود؛ خوابی که حالاحالاها می‌توانست ادامه داشته باشد. برای همین دوباره چشم‌هایش را بست و خودش را به این احساس خوب سپرد.

ماخی لوبیا که کنارش ایستاده بود، گردن درازش را تا نزدیک صورت او پایین آورد و گفت: «تف تو روت، رئیس... ئیس... ئیس!» پات بشکنه... کنه... کنه.» و با لگد مجکم به کاسه توالت زد. هیولاها همه با هم گفتند: «تف تو روت، رئیس... ئیس... ئیس! پات بشکنه... کنه... کنه.» و به نوبت جلو رفتند و با لگد محکم به کاسه توالت زدند. این خوشامدگویی‌شان بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: خانم چیز
فصل 2: کاسه توالت شکسته
فصل 3: قهر
فصل 4: موش‌های جاسوس
فصل 5: مسابقه‌ی جیغ
فصل 6: خفاش گنده‌ی قهوه‌ای
فصل 7: پل درختی
فصل 8: آق‌تنگلی
فصل 9: قندیل‌های رنگی
فصل 10: مراسم دید دادن
فصل 11: معلم جدید
فصل 12: اتاق رئیس
فصل 13: پرش
فصل 14: نیروی کمکی
فصل 15: یک روز خوب خوب

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-622-7902-49-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۶۷۵۰۰ ۴۷,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا

برای دریافت کتاب آمیتیس بی‌کله 3: غار هیولا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.