معرفی و دانلود کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI: الزامات، مفاهیم و آموزش‌های کاربردی

برای دانلود قانونی کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI: الزامات، مفاهیم و آموزش‌های کاربردی

طراحان وب همواره به دنبال جدیدترین ابزارهای طراحی وب‌سایت هستند تا کاربران خود را برای دسترسی آسان به محتوای تولید شده راضی نگه دارند. کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI به علاقه‌مندان حوزه‌ی فناوری و اطلاعات کمک می‌کند تا یکی از روش‌های تازه‌ی برنامه‌نویسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت را در دسترس داشته باشند.

درباره‌ی کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI

دنیای علم و فناوری، هر روز محصول تازه‌ای را به علاقه‌مندان و متخصصان این حوزه عرضه می‌کند. در این بازار شلوغ و پرمعامله همواره مشتریان باهوشی هستند که در انتظار تازه‌ترین پیشنهادها بی‌صبرانه به کمین نشسته‌اند. اطلاع از تازه‌ترین نرم‌افزارها، قطعات سخت‌افزاری و اپلیکیشن‌ها، کیفیت کار برنامه‌نویسان و طراحان وب‌سایت‌ها را متاثر می‌کند. کتاب‌های آموزشی با طراحی مراحل منظم کار روی یک نرم‌افزار یا ارائه‌ی مطالب به شیوه‌های تمرینی، در پیشرفت مهارت‌های کاربران فناوری و تکنولوژی مفید واقع می‌شوند. کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI یکی از مراحل مهم در طراحی وب‌سایت را در اختیار کاربر طراح سایت قرار می‌دهد.

شاید آموزش اولیه و یادگیری مفاهیم از نظر کاربران کامپیوتر اهمیت چندانی نداشته باشد و خواندن مطالب آموزشی درباره‌ی موضوعی که ممکن است در رسانه‌های اینترنتی به وفور قابل دسترس باشد، کار بیهوده‌ای به نظر برسد. اما آموزش و فراگیری به صورت تخصصی و هدفمند کاربران را به متخصصانی تبدیل می‌کند که مهارت مورد نظر را به صورت حرفه‌ای آموخته و با یادگیری هرچه‌بهتر اصطلاحات تخصصی مربوط به هر حوزه، در ادامه‌ی مسیر کاری خود قادر به اصلاح مواد آموزشی و تدوین منابع تازه خواهند بود. کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI با گردآوری تمامی مطالبی که مربوط به استفاده از ابزار KENDO UI می‌شود، آموزش جامعی را در اختیار مخاطب خود قرار می‌دهد.

طراحان وب‌سایت پیش از ورود به مراحل اصلی برنامه‌نویسی و طراحیِ وب‌سایت مورد نظرشان، نیاز به فریم ورک مناسبی دارند که دست آن‌ها را برای ایجاد محیطی امن و پرکاربرد باز بگذارد. از طرفی طراحان وب‌سایت همیشه به دنبال تازه‌ترین ابزارها هستند تا نتیجه‌ی کارشان بدون نقص و منطبق با نیاز روز کاربران ارائه شود. فریم ورک KENDO UI یکی از جدیدترین فریم ورک‌ها برای طراحی وب‌سایت است. این ابزار باعث می‌شود انتقال داده‌ها در کوتاه‌ترین زمان صورت گیرد و دسترسی وب‌سایت برای کاربران مشترک آسان گردد. از طرفی وب‌سایتی که با استفاده از فریم ورک KENDO UI بهینه‌سازی شود، در تمامی مرورگرها قابل اجرا خواهد بود. در واقع شناسایی و بازخوانی کدهایی که از طریق KENDO UI گسترش می‌یابند نسبت به داده‌هایی که فریم ورک‌های قدیمی ایجاد می‌کنند با سرعت بیشتری انجام می‌شود. به همین دلیل طراحان وب‌سایت به منبعی مثل کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI نیاز خواهند داشت.

از طرفی فریم ورک KENDO UI این امکان را فراهم می‌کند که برنامه‌نویسان جاوا تمامی داده‌های مورد نیاز برای کار طراحی وب‌سایت را در یک مجموعه جمع‌آوری کند. از این رو متخصصان طراحی وب‌سایت با فراگیری کار با فریم ورک KENDO UI لذت طراحی آسان‌تر و جذاب‌تر را تجربه خواهند کرد. کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI نوشته‌ی حمیدرضا قنبری، شهرناز رحیمی، سجاد محمدزاده، پریناز مهرپرور و شادمهر عبدالله زاده، شامل سه فصل است. در فصل اول کتاب، مطالب مرتبط با اجرای اولیه‌ی برنامه‌ها و آشنایی با مفاهیم اصلی آمده است. در ابتدای این فصل ساخت تقویم میلادی و شمسی آموزش داده می‌شود و پس از آن، متد CndoCalendar معرفی می‌شود. در فصل دوم این کتاب مواردی همچون تنظیم رویداد Change با استفاده از متد Bind مورد بررسی قرار می‌گیرد. نویسندگان کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI در فصل پایانی کتاب مباحث اجرایی را شرح می‌دهند و به آموزش مراحلی مثل اتصال به منبع داده در KENDO UI می‌پردازند.

کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI مطالب مفیدی را به کاربران اینترنت و طراحان وب‌سایت ارائه کرده و نیاز مخاطب را به یادگیری این حوزه در کوتاه‌ترین زمان برآورده می‌کند. این کتاب توسط حمیدرضا قنبری، شهرناز رحیمی، سجاد محمدزاده، پریناز مهرپرور و شادمهر عبدالله زاده تالیف و به‌همت انتشارات موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده است.

کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کارشناسان فناوری و ارتباطات، دانشجویان مهندسی کامپیوتر و طراحان وب‌سایت مطالب مفید و پرکاربردی را در بر دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای در KENDO UI
فصل دوم: WEB در KENDO UI
فصل سوم: منبع داده در KENDO UI

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش فریم ورک KENDO UI: الزامات، مفاهیم و آموزش‌های کاربردی
نویسنده، ، ، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات193
زبانفارسی
شابک978-600-124-940-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI

برای دریافت کتاب آموزش فریم ورک KENDO UI و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.