معرفی و دانلود کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core

عکس جلد کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core
قیمت:
۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core

کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core، منبعی جامع و کاربردی برای یادگیری برنامه‌نویسیِ وب با استفاده از MVC.Net است. شاهرخ امانی، نویسنده‌‌ی کتاب، با زبانی ساده و روان، مفاهیم پایه‌ی MVC.NET core را پیش روی علاقه‌مندان برنامه‌ نویسیِ وب قرار داده‌است. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، روش‌های برنامه‌نویسی وب با استفاده از چارچوب قدرتمند ASP.NET Core MVC را برای توسعه‌ی برنامه‌های وب مدرن و پویا فرا می‌گیرید.

درباره‌ی کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core

کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core، مفاهیم لازم را برای یادگیری و کار با معماری MVC‌ در اختیار علاقه‌مندان توسعه‌ی وب قرار می‌دهد. شاهرخ امانی، نویسنده‌ی اثر، برای توضیحِ آموزش‌های این کتاب از زبانی ساده و خوش‌فهم کمک گرفته و مطالب آن با تصاویر و فلوچارت‌های آموزشی ارائه شده‌اند. این مطالب، حالتی گام‌به‌گام دارند و خواننده را در جریان تمامی مراحل توسعه‌ی برنامه‌های تحت‌وب با معماری MVC قرار می‌دهند. وقتی از MVC صحبت می‌کنیم، منظور چارچوبی برای ساخت برنامه‌های وب است که از الگوی Model-View-Controller (MVC) برای جداسازی وظایف در برنامه استفاده می‌کند. این جداسازی، روشی سازمان‌یافته‌تر و قابل‌نگهداری‌تر را برای توسعه‌‌ی برنامه‌های وب در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد.

مطالب کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core با آشنایی خواننده با مفاهیم پایه‌ی وب آغاز می‌شود. در این بخش، اصطلاحات اولیه‌ی دنیای وب، مانند صفحه وب، سرویس‌دهنده، پروتکل و تکنولوژی‌های طراحی صفحه‌های وب در سمت مشتری را فرا می‌گیرید.

شاهرخ امانی، نویسنده‌ی کتاب، تمامی اطلاعات این اثر را به‌گونه‌ای توضیح داده تا خوانندگانی که اطلاعات چندانی درباره‌ی وب و استفاده از MVC ندارند، به‌راحتی از آموزش‌های این کتاب بهره‌مند شوند. در این بین داشتن اطلاعات نسبی از مفاهیم اولیه‌ی طراحی سایت و زبان‌برنامه‌نویسیِ سی.‌شارپ، اثربخشی بیشتری در یادگیری مطالب آموزشیِ MVC.NET دارد. پس از آشنایی با مفاهیم پایه‌ای در دنیای اینترنت و برنامه‌نویسیِ تحت‌وب، شروع کار با MVC را فرا می‌گیرید. در این بخش، آموزش‌هایی برای نحوه‌ی ایجاد یک پروژه، پیش روی خواننده قرار می‌گیرد. انواع بازگشتی متدهای عملیاتی و ارسال پارامتر به متدهای عملیاتی را در ادامه‌ مطالعه می‌کنید. آشنایی با مسیریابی، View و موتور Razor، Layout و Area، ازجمله مفاهیم دیگری هستند که شاهرخ امانی در کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core از آن‌ها سخن به میان آورده است.

پس از این آموزش‌ها، با نگرش‌های موجود در EF Core‌ آشنا می‌شوید و روش‌های تزریق وابستگی‌ها را فرا می‌گیرید. مطالب این کتاب با تعریفی از چارچوب Razor Page، Identity‌ و وب‌سرویس، خاتمه پیدا می‌کند. جایگاه ویژه‌ی وب‌سرویس در MVC.NET، باعث‌ شده تا اطلاعات کاملی درباره‌ی پروتکل‌های استاندارد برای وب سرویس‌ها، وب‌ اِی‌.‌پی‌.آی و روش‌های ایجاد انواع متدهای عملیاتی از نوع Get، Post، Put و Delet، با توضیحات کامل در این اثر گنجانده شود.

کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی برنامه‌نویسان وبی که می‌خواهند با استفاده از ASP.NET Core MVC برنامه‌های وب مدرن و پویا بسازند، مخاطب اصلی کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core به‌حساب می‌آیند. مطالعه‌ی این کتاب برای افرادی که درباره‌ی MVC.NET اطلاعات دارند و می‌خواهند مروری دوباره بر این متدولوژی داشته باشند نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core می‌خوانیم

سرور یک کامپیوتر یا سیستم است که منابع، داده‌ها، خدمات یا برنامه‌هایی را به کامپیوترهای دیگر که تحت عنوان سرویس گیرنده شناخته می‌شوند، از طریق شبکه ارائه می‌دهد. از نظر تئوری، هر زمان که یک کامپیوتر اطلاعات خود را با سرویس گیرنده به اشتراک می‌گذارد، به‌عنوان سرویس‌دهنده محسوب می‌شود. انواع مختلفی از سرورها از جمله سرورهای وب، سرورهای ایمیل و سرورهای مجازی وجود دارد. یک سیستم می‌تواند منابع را برای سیستم‌های دیگر فراهم کرده و همزمان از منابع سیستم‌های دیگر استفاده کند. این بدان معناست که یک سرویس گیرنده می‌تواند همزمان سرویس‌دهنده هم باشد. فضایی روی سرویس‌دهنده در نظر گرفته می‌شود که فایل‌های کدنویسی و طراحی سایت را داخل آن قرار می‌دهند تا بتوان خدمات مورد نظر را به کاربر ارائه داد که به این فضا میزبان گفته می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1:‌ شناخت
فصل 2:‌ شروع کار با MVC
فصل 3: کنترلرها و Action Method
فصل 4:‌ مسیریابی
فصل 5:‌ View و موتور Razor
فصل 6: Layout
فصل 7: Partial Views و View Components
فصل 8:‌ Area
فصل 9:‌ Entity Framework
فصل 10: تزریق وابستگی
فصل 11: چارچوب Razor Page
فصل 12: Identity
فصل 13: Web API

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش کاربردی MVC.NET core
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-622-218-588-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core

برای دریافت کتاب آموزش کاربردی MVC.NET core و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.