معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ

عکس جلد کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ
قیمت:
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ

برای داشتن زندگی کم‌دردسر، باید وارد میان‌برهای فناوری شویم. نرم‌افزار فتوشاپ یکی از این میان‌برهاست و راه صدساله‌‌ی طراحی وب را یک شبه می‌پیماید. کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ به ما کمک می‌کند تا سایت و اپلیکیشن خود را با استفاده از فتوشاپ که در عین ساده بودن، امکانات بسیار زیادی دارد، طراحی کنیم. مهدیه مقصودی پور کتاب خود را با آموزش مباحث پایه‌ای آغاز کرده و به پرسش‌های شما درباره‌ی نحوه‌ی کار با فتوشاپ و چگونگی طراحی وب‌سایت پاسخ می‌دهد.

درباره‌ی کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ

فتوشاپ در جهان نرم‌افزارها، چندان جوان محسوب نمی‌شود و نمی‌توانیم آن را فناوری روز بنامیم، اما این نرم‌افزار باتجربه، هر سال به‌روز می‌شود و ما را از همتایان و رقبایش بی‌نیاز می‌سازد. یکی از کاربردی‌ترین امکانات فتوشاپ، قابلیت طراحی رابط کاربری وب‌سایت است. یک وب‌سایت خوب زمانی به‌وجود می‌آید که هم کدنویسی‌اش کم‌خطا انجام شده باشد، هم گرافیک و محیط آن در عین سهولت زیبا باشد. هدف نهایی هر سایت ایجاد یک محیط راحت و مقبول است تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند. کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ نیز قصد دارد به مخاطب خود نحوه‌ی ساخت یک وب‌سایت کاربردی و باامکانات را آموزش دهد.

معرفی و دانلود کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ

مهدیه مقصودی پور مواردی را که قبل از شروع طراحی سایت باید به آن‌ها توجه کنیم در فصل‌های نخست کتاب عنوان کرده است. ما باید بدانیم هدفمان از طراحی سایت چیست؟ اگر هدف فروش محصول است، محصولمان چیست؟ مخاطبان سایت ما از چه قشری هستند؟ میانگین سنی آن‌ها چند سال است؟ طبیعتاً رسیدن به پاسخ این سؤالات، امکان طراحی سایت بهتری را فراهم می‌سازد. به‌طور مثال اگر هدف ما فروش جواهرات است، بهتر است رنگ پس‌زمینه‌ی سایتمان تیره باشد. فصل‌های بعدی کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ، درباره‌ی زبان برنامه‌نویسی ccs، فریم‌ورک مناسب، نحوه‌ی تغییر آیکون‌ها و ساخت قالب سایت صحبت می‌کند. از مجموعه‌های گرافیکی که در طراحی سایت نقش مهمی ایفا می‌کنند، بوت‌استرپ‌ها هستند. این مجموعه برای چیدمان صفحات، شکل دکمه‌ها و جای نمودارها مورد استفاده قرار می‌گیرد و چگونگی پیاده‌سازی آن در کتاب حاضر بازگو شده است.

برای مطالعه‌ی این کتاب به مهارت برنامه‌نویسی یا تجربه‌ی کار گرافیکی نیاز ندارید. آموزش‌های ارائه شده برای افراد مبتدی که می‌خواهند به‌زودی وارد عرصه‌ی طراحی سایت شوند مناسب است. مهدیه مقصودی پور در کنار هر آموزش، تصویری مرتبط با موضوع را از صفحه‌ی فتوشاپ ارائه کرده است تا توضیحاتش برای خوانندگان روشن‌تر شود. در انتهای کتاب نیز پروژه‌ای طراحی شده را در اختیار مخاطبان می‌گذارد تا بتوانند با کمک نمونه‌های واقعی سایت خود را طراحی کنند.

کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ به کوشش مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر شده و در دسترس خوانندگان قرار گرفته است.

کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای طراحان سایت، گرافیست‌ها، برنامه‌نویسان و کسانی که می‌خواهند از نرم‌افزار فتوشاپ در طراحی رابط کاربری وب‌سایت استفاده کنند، مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ می‌خوانیم

اینکه تصور کنید با ساختن یک رنگین کمان در سایت و استفاده از رنگ‌های زیاد می‌توانید آن‌ها را به سایت خود جذب کنید کاملاً اشتباه می‌کنید. روانشناسی رنگ‌ها پیچیده است و باید بدانید از کدام رنگ در کجا استفاده کنید. گاهی اوقات با استفاده از تنها یک رنگ در جای مناسب هم می‌توان تأثیر خوبی روی مشتری گذاشت، تأثیری که بسیاری از رنگ‌ها شاید نتوانند بر روی مشتری بگذارند. متخصصان و توسعه‌دهندگان وب می‌دانند از چه رنگ‌هایی استفاده کنند، آن‌ها را در کجا قرار دهند که مشتری احساس خوبی را از سایت دریافت کند. سایت‌های سازمانی و دولتی نمونه‌های خوبی هستند، که می‌توانیم به آن‌ها اشاره کنیم. اکثرمان وارد این سایت‌ها شده‌ایم. زمانی که وارد این سایت‌ها می‌شویم، دوست داریم که هرچه زودتر کارمان انجام شود و سریعاً از صفحه خارج شویم؛ چرا که خیلی زود حوصله‌مان سر می‌رود، ضمن اینکه در حین انجام دادن کارها اکثر اوقات دچار سردرگمی هستیم و دائماً به دنبال منوها و بخش‌های دیگر می‌گردیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات593
زبانفارسی
شابک978-622-218411-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش گرافیک و انیمیشن
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ

برای دریافت کتاب آموزش جامع طراحی رابط کاربری وب (UI) با فتوشاپ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.