معرفی و دانلود کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)

برای دانلود قانونی کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)

کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) تألیف سجاد محمدزاده، بیتا مهرپور و ساسان روزبهانی، این فریمورک کاربردی را معرفی می‌کند و می‌کوشد مبانی ابتدایی و پایه‌ای آن را توضیح دهد. این راهنما، در مورد عبارت‌ها و برنامه‌های این پلتفرم صحبت می‌کند، اعداد، رشته‌ها، اشیا و آرایه‌های آن را شرح می‌دهد، تکرار کردن المان‌ها و اتصال داده را می‌آموزد و کلاس‌های CSS را موردبررسی قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)

یکی از امکانات مهم در برنامه‌نویسی که باعث تسهیل و سادگی کار می‌شود، استفاده از فریمورک‌هاست. فریمورک مجموعه‌ای از کتابخانه‌ها و توابع و کدهاست که به کاربر کمک می‌کند از تکرار کدها بپرهیزد و سریع‌تر برنامه‌نویسی را پیش ببرد. یکی از چارچوب‌های معروف و کاربردی که بیشتر در برنامه‌نویسی وب مورداستفاده قرار می‌گیرد، انگولار جی اس است. پلتفرمی مخصوص توسعه‌ی فرانت‌اند که به خاطر انعطاف و قدرتش بسیار محبوب است و بسیاری تمایل دارند با آن آشنا شوند. کتاب الفبای انگولار جی اس (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) تألیف سجاد محمدزاده، بیتا مهرپور و ساسان روزبهانی همین چارچوب را معرفی می‌کند و مبانی ابتدایی آن را توضیح می‌دهد. این راهنما که برای افراد مبتدی نوشته‌شده، به آن‌ها کمک می‌کند با ساختار AngularJS آشنا شوند و نحوه‌ی استفاده از آن را بیاموزند.

معرفی و دانلود کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)

برای توسعه‌ی برنامه‌های تحت وب، چندین زبان برنامه‌نویسی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها زبان‌های جاوا اسکریپت و HTML هستند. در سال 2009 یکی از مهندسین گوگل فریمورکی مبتنی بر جاوا اسکریپت نوشت که هدفش بهبود و تقویت زبان اچ‌تی‌ام‌ال بود. این پروژه چنان موفقیت‌آمیز بود که گوگل تصمیم گرفت امتیاز آن را بگیرد و به‌صورت یک فریمورک رسمی آن را عرضه کند. انگولار جی اس محصول نهایی این پروژه بود که در سال 2010 در اختیار عموم قرار گرفت. گوگل چند سال بعد این فریمورک را به‌روز کرد و به‌جای جاوا اسکریپت از زبان تایپ اسکریپت استفاده نمود، به همین‌خاطر هم در نسخه‌های جدیدتر نام این فریمورک به آنگولار تغییر کرد.

این پلتفرم ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خلاقانه‌ای داشت که به کاربران این امکان را می‌داد تا برای ظاهر برنامه، یعنی سمت فرانت‌اند از آن استفاده کنند. برای مثال در AngularJS معماری MVL بکار رفته بود که بسیار رایج است و کاربرها با آن کاملاً آشنایی دارند و ساختارش را می‌شناسند. داشتن تمپلیت یا قالب، امکان پیوند داده، پیوند عمیق، مسیریابی و انطباق‌پذیری هم از دیگر ویژگی‌های مهم این پلتفرم به شمار می‌روند که کار برنامه‌نویسان را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. سجاد محمدزاده، بیتا مهرپور و ساسان روزبهانی در کتاب الفبای انگولار جی اس (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)، پس از توضیحات اولیه، به امکانات این فریمورک می‌پردازند و هر یک را به‌تفصیل توضیح می‌دهند. بر این اساس آن‌ها در مورد عبارت‌ها و برنامه‌های این پلتفرم صحبت می‌کنند و اعداد، رشته‌ها، اشیا و آرایه‌های این پلتفرم را شرح می‌دهند. در ادامه تکرار کردن المان‌ها و اتصال داده‌ها را آموزش می‌دهند و نهایتاً کلاس‌های CSS را بررسی می‌کنند.

کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) را موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده است.

کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب به برنامه‌نویسان وب توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) می‌خوانیم

AngularJS صرفاً یک کتابخانه یا چارچوب کاری JavaScript است. از این رو می‌توان با استفاده از تگ <script> آن را به صفحات HTML افزود. AngularJS خصیصه‌های HTML (attribute) را از طریق directiveها (دستورها) بسط داده و با بهره‌گیری از عبارت‌ها (expression) داده‌ها را به HTML مقید می‌سازد (bind می‌کند).

AngularJS یک کتابخانه یا چارچوب کاری JavaScript است!

همان طور که می‌دانید AngularJS یک چارچوب کاری (framework) است که با زبان جاوا اسکریپت نوشته شده است. AngularJS به صورت یک فایل جاوا اسکریپت ارائه شده و می‌توان آن را با استفاده از تگ <script> به صفحه‌ی وب اضافه کرد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای بر ANGULARJS
ANGULARJS چیست؟
پیشینه‌ی چارچوب کاری ANGULARJS
فصل دوم: آموزش آسان ANGULARJS
عبارت‌ها EXPRESSION (ANGULARJS)
برنامه‌های APPLICATION (ANGULARJS)
عبارت‌ها ANGULARJS در EXPRESSION
اعداد در ANGULARJS
رشته‌ها در ANGULARJS
اشیا در ANGULARJS
آرایه‌ها در ANGULARJS
مقایسه عبارات در JAVASCRIPT و ANGULARJS
زمان بارگذاری کتابخانه
ANGULARJSها در DIRECTIVES
اتصال داده (DATA BINDING)
تکرار کردن المان‌های HTML
پیوند دو طرفه
اعتبارسنجی مقدار INPUT کاربر
کلاس‌های CSS
NG-REPEAT باNG-OPTIONS مقایسه
منبع داده OBJECT (به صورت یک DATA SOURCE)
ANGULARJS‌ها در CONTROLLER
تشریح برنامه فوق
متدهای کنترلگر
تعریف کنترلگرها در فایل‌های خارجی
محدوده ANGULARJS (درSCOPE)
چگونه از SCOPE استفاده کنیم؟
درک کردن SCOPE
SCOPE ریشه
فیلترها در ANGULARJS
افزودن فیلتر به عبارت‌ها
فیلتر کردن ورودی
سرویس‌های ANGULARJS
ساختن سرویس شخصی
ANGULARJS و سرویس HTTP$
جداول در ANGULARJS
نشان دادن اندیس جدول ($INDEX)
نمونه‌هایی از کد سرور
رخدادها در ANGULARJS
فرم‌ها در ANGULARJS
اعتبارسنجی ورودی در ANGULARJS
INCLUDES در ANGULARJS
انیمیشن ANGULARJS
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)
نویسنده، ،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-622-218-063-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت، کتاب‌های آموزش برنامه نویسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور)

برای دریافت کتاب الفبای AngularJS (آموزش کاملا روان و خودآموز محور) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.