معرفی و دانلود کتاب 5 حرکت بعدی شما: تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار

عکس جلد کتاب 5 حرکت بعدی شما: تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 5 حرکت بعدی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 5 حرکت بعدی شما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 5 حرکت بعدی شما: تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار

کتاب 5 حرکت بعدی شما نوشته‌ی پاتریک بت دیوید و گرگ دینکن به تسلط یافتن بر روی هنر استراتژی کسب و کار می‌پردازد که با مطالعه‌ی آن می‌توان به یک کارآفرین خبره و کامیاب بدل گشت و تجارتتان را رونق ببخشید. این کتاب را انتشارات شاپرک سرخ با ترجمه‌ی مریم کرمی و مرتضی هانی به چاپ رسانده است.

درباره‌ی کتاب 5 حرکت بعدی شما

پاتریک بت دیوید و گرگ دینکن (Greg Dinkin) در کتاب 5 حرکت بعدی شما (Your Next Five Moves: Master the Art of Business Strategy) برخلاف بیشتر کتاب‌هایی که در این زمینه نوشته شده‌اند، فقط نظریه نیست بلکه از ماحصل تجربه‌های شخصی پدیدار شده که خود نویسنده با طی‌کردن این مسیر و به‌دوش کشیدن تمام سختی‌های راه آن‌ها را لمس کرده و حالا برای هر یک از این چالش‌های احتمالی راهکاری مناسب در اختیار خواننده قرار می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب 5 حرکت بعدی شما

پاتریک بت دیوید (Patrick Bet-David) کتابش را با اعجوبه‌ی نروژی بازی شطرنج، مگنوس کارلسن، شروع می‌کند و به این فکر می‌افتد که شطرنج آن‌چنان هم به کسب و کار بی‌شباهت نیست. این شطرنج‌باز، ‌ این استاد بزرگ کارکشته پیوسته تا پانزده حرکت بعدی را در نظرش می‌گذراند تا بتواند حرکاتی را که حریفش ممکن است انجام دهد پیش‌بینی و آن را کنترل کند. ازاین‌رو، همین اتفاق جرقه‌ای در سر پاتریک بت دیوید زده تا عنوان کتابش را انتخاب کند. نویسنده با دیدن این شطرنج‌باز نتیجه گرفته که شیوه‌ی دست‌یابی به موفقیت برای کارآفرینان و شطرنج‌بازها بسیار به یکدیگر شباهت دارند. درست است که پاتریک بت دیوید کتابش، 5 حرکت بعدی شما را با مثالی از یک شطرنج‌باز چیره‌دست آغاز می‌کند ولی جان کلام هیچ درباره‌ی شطرنج یا بازی دیگری نیست بلکه قرار است زیروبم برنامه‌ریزی را به شما بیاموزد.

نویسنده برای هرچه گیراتر شدن مطالبش برای خواننده داستان‌های واقعی و جذابی را تعریف می‌کند که می‌توان با الهام گرفتن از آن‌ها در مسیر هموارتری برای رسیدن به موفقیت و کامیابی قدم گذاشت. برایان تریسی نویسنده‌ی معروف در زمینه‌ی کتب توسعه‌ی فردی درباره‌ی این کتاب گفته به کارآفرینان کمک می‌کند تا با به کار بستن این مهارت‌ها و با روش‌شناسی موثر خواهند فهمید که دقیقاً باید در گام بعدی دست به چه عملی بزنند.

نکوداشت‌های کتاب 5 حرکت بعدی شما:

  • پاتریک انسان عجیبی است چون از افراد به‌شدت موفق در کسب و کار محسوب می‌شود اما یک انسان متفکر نیز است... افلاطون اگر زنده بود او را «شاه‌فیلسوف» می‌خوانْد. (رابرت گرین، نویسنده‌ی کتاب 48 قانون قدرت)
  • پاتریک که خودش سابقاً نیروی کارکشته‌ی ارتش بوده، حال با سبک و سیاق خاص خودش و داستان‌هایش به دیگر کهنه‌سزبازها شور و اشتیاق می‌دهد تا کارآفرینان موفقی شوند. (رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی کتاب پدر فقیر، پدر غنی)

کتاب 5 حرکت بعدی شما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که با خواندن داستان‌هایی جذاب بتوانید مسیر رسیدنتان را به کامیابی هموار کنید و به توسعه‌ی خود بپردازید تا نهایتاً کارآفرینی متبحر و موفق شوید، این کتاب بی‌شک برای شما نوشته شده است.

در بخشی از کتاب 5 حرکت بعدی شما: تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار می‌خوانیم

هر روز، در تمام طول روز، ما با مشکلاتی روبه‌رو هستیم. بهترین مشتری شما تهدید می‌کند که اگر قیمت خود را کاهش ندهید کنار خواهد رفت. کارمند ستاره‌ی شما می‌گوید که اگر به او سهام ندهید می‌رود. یک بیماری همه‌گیر باعث می‌شود که بازار در یک ماه 30 درصد سقوط کند. یک رقیب بزرگ‌تر شما را اذیت می‌کند و سعی می‌کند شما را از بازار خارج کند. بچه شما در مدرسه دعوا می‌کند. مسائل هرگز متوقف نمی‌شوند.

شما مدام می‌شنوید که مردم در مورد کلیدهای موفقیت صحبت می‌کنند. این ممکن است رایج‌ترین سؤال پادکسترهای آماتورها باشد، احتمالاً به این دلیل که پرطرفدار و ساده است. شما از "با فرد مناسب ازدواج کنید" تا "تمرکز روی سلامتی"، "سخت کار کردن"، "ایمان داشته باشید" و... پاسخ‌های متنوع دیگری می‌شنوید.

شما لحظاتی را خواهید داشت که احساس می‌کنید دنیا رو به پایان است. یک آماتور وحشت می‌کند، اما یک حرفه‌ای و یک استاد بزرگ این کار را نمی‌کند.

قبل از انجام هر کاری، ابتدا باید آنچه را که در حال رخ دادن است «پردازش» کند. او باید این کار را به آرامی و پیوسته و در حالت تعادل انجام دهد. به‌همین دلیل است که استوئیسم و صبور بودن هم بسیار مهم و هم چالش برانگیز است – و به‌همین دلیل است که مارکوس اورلیوس و سنکا حکیمانانی هستند که در طول زمان بارها امتحان پس داده‌اند. احساسات می‌تواند بر همه‌ی ما تاثیر گذاشته و نهایتاً برروی دقت قضاوت‌های ما اثر محسوسی بگذارد. متأسفانه بارها، من این درس را به‌سختی یاد گرفته‌ام. به‌همین دلیل است که پاسخ من در مورد کلید موفقیت برای افراد در تمام سطوح کسب‌‌وکار این است که «بدانید چگونه مسائل را پردازش کنید». زندگی همیشه در جریان است؛ نحوه پاسخ‌گویی شما بر اساس نحوه پردازش مسائل است.

فهرست مطالب کتاب

یادداشت نویسنده
مقدمه: قبل از اولین حرکتتان
حرکت اول: در شناخت خود ماهر شوید
1: می‌خواهید چه کسی باشید؟
2: ‌ مطالعه مهم‌ترین محصول: شما
3: مسیر شما برای خلق ثروت: پست مدیریت توسعه در یک شرکت یا کارآفرینی؟
حرکت دوم: بر توانایی استدلال مسلط شوید
4: قدرت باورنکردنی پردازش مسائل
5: ‌ چگونه X راحل کنیم: روشی برای تصمیم گیری موثر
حرکت سوم: ‌در ساختن تیم مناسب ماهر شوید
6: ‌ اسطوره کارآفرین تنها: چگونه تیم خود را بسازید
7: یک فرهنگ اصولی ایجاد کنید
8: اعتماد = سرعت: قدرت اطمینان
حرکت چهارم: مقیاس اصلیترین استراتژی
9: مقیاس برای رشد تصاعدی
10: سازش با پیشرفت (شتاب) را دوست خود قرار دهید و برای هرج و مرج آماده باشید.
11: مانیبال: طراحی سیستم‌ها برای ردیابی کسب و کار شما
12: پارانویا را حفظ کنید. استاد بزرگ هرگز سپرش را زمین نمیگذارد
حرکت پنجم: استاد در بازی قدرت
13: چگونه غول‌های صنعت را شکست دهیم و ذهنیت مردم را کنترل کنیم.
14: مافیا را بشناسیم: چگونه بفروشیم، مذاکره کنیم و وارد شویم
15: قدرت خود را پرورش دهید و در نبرد‌های تست شده قرار بگیرید
نتیجه گیری
مات
پیوست الف
بررسی هویت شخصی
پیوست ب
کاربرگ X را حل کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 5 حرکت بعدی شما: تسلط بر هنر استراتژی کسب و کار
نویسنده،
مترجممریم کرمی، مرتضی هانی
ناشر چاپیانتشارات شاپرک سرخ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات300
زبانفارسی
شابک978-600-463-691-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 5 حرکت بعدی شما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 5 حرکت بعدی شما

برای دریافت کتاب 5 حرکت بعدی شما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.