معرفی و دانلود کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

عکس جلد کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

کتاب 13 کار برای تاب‌آوری و عشق به خویشتن، یک باشگاه ویژه برای پرورش توانمندی‌های مختلف ذهن شما‌ست. امی مورین روان‌درمانگر موفق و نگارنده‌ی این اثر فوق‌العاده به شما یاد خواهد داد تا نیروی ذهن خود را به چشم عضله‌ای قدرتمند نگاه کنید و با انجام هرروزه‌ی تمرینات فکری، مهارت‌های آن‌ را به چالش بکشیدن و به مرور تقویت کنید. این کتاب خواندنی، راه بالا بردن قدرت تاب‌آوری در برابر موقعیت‌های مختلف زندگی واقعی را به شما نشان خواهد داد و اعتمادبه‌نفستان را در زندگی بالا می‌برد.

درباره‌‌ی کتاب 13 کار برای تاب‌آوری و عشق به خویشتن

گاهی ممکن است عشق ورزیدن به شخصی که هر روز مقابل آینه تماشا می‌کنیم کار راحتی به‌نظر نیاید. همه‌ی ما بعضی‌اوقات از پس توقعات ذهنی‌مان برنمی‌آییم؛ در رسیدن به اهدافمان خود را بی‌رمق می‌بینیم و حتی تصور می‌کنیم دیگر همچون گذشته قدرت تاب‌آوری در برابر ناملایمات و فرازوفرود‌های زندگی را نداریم. به‌عبارتی اگر توانمندی ذهنی خود را به یک ماهیچه تشبیه کنیم، گویی ماهیچه‌ی ذهن ما به ضعف و کم‌کاری دچار شده است. درچنین شرایطی چه معجزه‌ای فراتر از ثبت‌نام در یک باشگاه تقویت مهارت‌های ذهنی؟ امی مورین (Amy Morin) نویسنده‌ی کتاب 13 کار برای تاب‌آوری و عشق به خویشتن ( 13 Things Mentally Strong People Don't Do Workbook) صاحب این باشگاه منحصر‌به‌فرد است. او همان کسی‌ست که می‌خواهد شما را از نو با آینه آشتی دهد.

معرفی و دانلود کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

روزانه ده‌ها و بلکه صد‌ها توصیه‌ برای رشد مهارت‌های شخصی در تلویزیون، مجلات و حتی شبکه‌های مجازی می‌شنویم. این که میان این حجم از توصیه‌های جورواجور سردرگم شویم، اتفاق عجیبی نیست. شاید اگر بخواهیم تمامی این پیشنهادات را روی هم بچینیم، طول آن به کره‌ی ماه نیز برسد! نویسنده‌ی کتاب 13 کار برای تاب‌آوری و عشق به خویشتن، برای دور زدن این مسیر شلوغ و پرسروصدا، مجموعه‌ای از این توصیه‌های راهبردی اما پراکنده را هم‌چون رشته‌های نخ به هم گره زده تا درنهایت بتواند به سیزده رشته طناب مستحکم دست پیدا کند؛ 13 توصیه‌ی اساسی که می‌شود برای بالا رفتن در مسیر رشد شخصی، روی آن حساب باز کرد. امی مورین، نگارنده‌ی این اثر خواندنی، ازجمله اولین کسانی‌ست که پای مفهوم قدرت ذهنی را در مباحث خودیاری باز کرد. در چنین نگرشی، ذهن انسان نیز همانند دیگر اعضای بدن، به حرکت و فعالیت مداوم نیاز دارد و تنها راه پرورش ذهن نیز انجام تمرینات ذهنی و به چالش کشیدن توانایی‌های مختلف آن است.

براساس همین دیدگاه، اگر مدتی ذهن را به حال خود بگذارید و آن را به جست‌وخیز و فعالیت درنیاورید، ذهن همچون عضله‌ای ازکارافتاده به‌مرور قابلیت‌های خود را از دست می‌دهد و ضعیف‌تر نیز می‌شود. اما چطور می‌توانیم قدرت ذهنی خود را پرورش دهیم؟ برنامه‌ی تمرینی اختصاصی شما در 13 مرحله آماده‌ی اجراست. کافی‌ست تا کتاب 13 کار برای تاب‌آوری و عشق به خویشتن، را در دست بگیرید و از صفحه‌ی اول شروع کنید.

تمرینات کاربردی این اثر به شما خواهد آموخت تا به‌شیوه‌ی بهینه‌تری روی نیروی تمرکز سرمایه‌گذاری کنید؛ توانمندی ریسک و تغییر را به روشی سودآور بالا ببرید؛ مسیر ذهنی خود را از نشخوار فکری پاک‌سازی کنید و در کنار تمامی این‌ها انتظارات ذهنی خود را با واقعیت تطبیق دهید و درنهایت عشق بیشتری با چهره‌ای که هرروز مقابل آینه می‌بینید، ردوبدل کنید. این اثر پرمخاطب محصولی از سال 2023 میلادی‌ست. انتشارات بهار سبز، نسخه‌ی فارسی این کتاب را با ترجمه‌ای از منصور بیگدلی به دست شما می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ی 13 کاری که‌...

13 کاری که... (13 Things) نام یک مجموعه کتاب خودیاری به قلم امی مورین است. نویسنده‌‌ی این سری کتاب که خود از روان‌درمانگران پرسابقه و مدرسان موفق دروس توسعه‌ی شخصی‌ست، در هر قسمت از مجموعه بر 13 دسته عادات فکری و رفتاری که بر مسیر زندگی شما اثرگذار است، تمرکز می‌کند. برای مثال در یکی از جلد‌ها با «13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند» آشنا می‌شویم و در جلدی دیگر به «13 کاری که زنان دارای ذهن قوی انجام نمی‌دهند» می‌پردازیم. نکته‌ی اساسی و مشترک میان تمامی قسمت‌های این مجموعه، راهکار‌های عملی و قابل‌اجرای آن و همچنین لحن روان و صمیمی نویسنده در آموزش موضوعات روان‌شناختی است.

نکوداشت‌های مجموعه‌ی 13 کاری که...

  • فهرست نباید‌هایی که این نویسنده تهیه کرده نه فقط درباره‌ی حوادث تراژدی و ناخواسته، بلکه در زندگی روزمره‌ی ما نیز کاربردی‌ست. (واشنگتن پست)
  • هر فصل شامل تکنیک‌های مثبت‌نگرانه و آینده‌بین برای رفع نقص‌های ما. اثری بی‌نظیر برای کسانی که به دنبال کندوکاو در جهان واقعیت هستند. (نشریه‌ی کارآفرین)
  • مورین هوشمندانه و شفاف می‌نویسد. او راهکار‌های مشخصی را برای کمک به خوانندگان رو می‌کند تا از منفی‌گرایی به مثبت‌گرایی تغییر مسیر دهیم. دقیق و عملی! (مجله‌ی موفقیت)

کتاب 13 کار برای تاب‌آوری و عشق به خویشتن برای چه کسانی مناسب است؟

پیگیران آثار خودیاری و دروس خودسازی و موفقیت از خواندن این کتاب غافل نمی‌شوند.

در بخشی از کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن می‌خوانیم

صرف برچسب زدن به ‌احساستان می‌تواند مقدار زیادی از لکه‌ی ننگ را از روی عواطفتان بردارد. نام دادن به ‌عواطفتان به ‌مغزتان کمک می‌کند از آنچه در زندگی‌تان می‌گذرد کمی حس بهتری داشته باشد. پس، وقتی می‌توانید بگویید: «الان مضطرب هستم» یا «من ناراحتم» آن احساس می‌تواند شدت کمتری داشته باشد.

وقتی از تغییر پرهیز می‌کنید، احتمالاً به‌این علت است که می‌کوشید از عواطف ناخوشایند پرهیز کنید. شاید امتحان کردن چیزهای جدید، حس ترسناکی داشته باشد. یا پایان دادن به‌چیزی که کار نمی‌کند، ممکن است حس ناراحت‌کننده‌ای داشته باشد. تأیید آن عاطفه‌ی ناخوشایندی که می‌خواهید از آن پرهیز کنید، ‌می‌تواند شجاعت مورد نیاز برای روبه‌رو شدن با آن را به‌شما بدهد.

اگر برای یافتن کلمه‌ای که احساستان را توصیف می‌کند کشمکش داشتید، نگران نشوید. ما به‌ندرت درباره‌ی عواطفمان صحبت می‌کنیم، پس دانستن اینکه چه احساسی دارید می‌تواند سخت باشد.

ممکن است از تغییر پرهیز کنید، چون می‌ترسید اوضاع بدتر شود. اما تلاش برای پرهیز از بدتر شدن اوضاع، خیلی متفاوت از تلاش برای متعهد شدن به‌هدفتان است. اگر روز اول شغلتان این فکر را داشته باشید: «امیدوارم از این یکی به‌اندازه‌ی شغل قبلی‌ام متنفر نباشم»، احتمالاً تجربه‌ی بسیار متفاوت‌تری خواهید داشت از اینکه فکر کنید: «امیدوارم عاشق کارم باشم!»

تضمین می‌کنم یک ورزشکار المپیکی با این فکر وارد میدان نمی‌شود که: «امیدوارم نفر آخر نشم». آن‌ها برای برنده شدن آنجا هستند! و این نگرشِ «بازی کردن برای برنده شدن» است که به ‌آن‌ها کمک می‌کند سرآمد شوند.

به‌همین ترتیب، به ‌تغییر نزدیک شوید. تصمیم بگیرید که می‌خواهید با تغییراتی که ایجاد می‌کنید، زندگی‌تان را بهتر کنید.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل یکم: زمانتان را به‌خاطر احساس تأسف برای خودتان هدر ندهید
فصل دوم: از قدرتتان دست نکشید
فصل سوم: از تغییر، پرهیز نکنید
فصل چهارم: روی چیزهایی تمرکز نکنید که نمی‌توانید کنترل کنید
فصل پنجم: نگران راضی کردن همه نباشید
فصل ششم: از ریسک‌های حساب‌شده نترسید
فصل هفتم: در گذشته نمانید
فصل هشتم: اشتباه‌های یکسان را بارها و بارها تکرار نکنید
فصل نهم: از موفقیت دیگران نرنجید
فصل دهم: با نخستین شکست، تسلیم نشوید
فصل یازدهم: از تنها بودن نترسید
فصل دوازدهم: احساس نکن دنیا چیزی به تو بدهکار است
فصل سیزدهم: انتظار نتایج فوری نداشته باش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن
نویسنده
مترجممنصور بیگدلی
ناشر چاپیانتشارات بهار سبز
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات246
زبانفارسی
شابک978-622-5816-71-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن

برای دریافت کتاب 13 کار برای تاب آوری و عشق به خویشتن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.