معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال

خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال نوشته‌ی راس هنبری و رایان دیس یکی از جلدهای مجموعه کتاب‌های «دامیز» است که به بررسی ابعاد مختلف داشتن یک وبلاگ فعال تبلیغاتی و چگونگی کسب درآمد از آن می‌پردازد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی وبلاگ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال

تسلط داشتن و بهره‌وری از تکنیک‌ها و استراتژی‌های مختلف بازاریابی دیجیتال امروزه به بحث داغ میان بازاریابان و صاحبان کسب‌وکار بدل شده. فراگیری این دانش برای کسانی که در کار فروش و تبلیغات محصولات فعال هستند یک ضرورت است، زیرا که مدت‌هاست سایر شیوه‌های تبلیغات منسوخ شده و تنها این روش‌ها هستند که رسیدن به اهداف بازاریابی را تضمین می‌کنند. یکی از قدرتمندترین ابزارها در بحث بازاریابی دیجیتال و به‌طور دقیق‌تر بازاریابی محتوا، ساختن و فعال نگه داشتن یک وبلاگ جامع است که برای هر کسب‌وکاری، به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین تریبون‌های تبلیغاتی عمل می‌کند. در خلاصه کتاب صوتی وبلاگ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال که بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) و اثری از رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry) است، ارکان اصلی داشتن یک وبلاگ خوب و کاربردی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وبلاگ خانه‌ی محتواست و به‌طور اختصاصی فضایی را فراهم می‌کند که کسب‌وکارها بتوانند با مخاطبانشان تعامل ایجاد کنند. در وبلاگ‌ها، انواع و اقسام محتوای تبلیغاتی از جمله فیلم، عکس، متن و غیره قرار داده می‌شود که هر یک در راستای هدف مشخصی بارگذاری می‌شوند. گاهی هدف ایجاد وبلاگ، آگاهی و شناساندن کسب‌وکار به مخاطب است؛ در این صورت می‌توانید پست‌هایی طراحی کنید که شما و محصول یا خدماتتان را به‌طور کامل به مخاطبان معرفی کنند و آن‌ها را تبدیل به مشتری‌هایی وفادار سازند. گاهی هدفْ تشویق به خرید و اعلام برنامه‌های تبلیغاتی و کمپین‌های مختلف است؛ در این صورت نیز می‌توانید در وبلاگتان پستی طراحی کنید که مخاطبان را برای مثال از تخفیفات پیش‌رو آگاه و آن‌ها را برای خرید تشویق کند. گاهی حتی هدف ایجاد رابطه‌ای دوستانه با مخاطبان است تا میزان علاقه‌شان نسبت به برند شما افزایش پیدا کند که در این صورت نیز، وبلاگ جای کاملاً مناسبی برای طراحی محتوای تعاملی است.

در خلاصه کتاب صوتی وبلاگ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال نحوه‌ی نوشتن و انتشار محتوا و همچنین نحوه‌ی پیدا کردن تیم تولید محتوای مناسب نیز در اختیار مخاطب قرار داده می‌شود. تولید محتوا به نحوی که مخاطب را درگیر کند و توجه او را، حتی برای چند ثانیه، جلب کند کاری تخصصی است و شما نیاز دارید برای این کار از افراد زبده و مجربی استفاده کنید که احساسات و دغدغه‌های مخاطبان را به خوبی می‌شناسند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

خلاصه کتاب صوتی وبلاگ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال کاری از نشر صوتی استودیو نوار و انتشارات آوند دانش است که توسط سینا عمرانلو به فارسی ترجمه شده. این کتاب را با صدای سحر بیرانوند می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند؛ از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌‌ی دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی وبلاگ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به شناخت مفاهیم پایه‌ی وبلاگ‌نویسی علاقه دارید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال می‌شنویم

به حداکثر رساندن سرعت تأثیرگذاری محتوا و در عین حال تأثیرگذاری بلندمدت آن به‌عنوان یک منبع اطلاعاتی:

فرایند انتشار وبلاگتان باید شامل روشی برای یافتن ایده‌های ساخت پست، استفاده از گروه‌های محتوا برای برنامه‌ریزی استوار، یافتن و کار با تولیدکنندگان محتوا، اصلاح محتوا و پخش محتوای جدید باشد. در ادامه جزئیات هر یک از قسمت‌های این فرایند را بررسی می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
49 دقیقه
وبلاگ‌نویسی در بازاریابی دیجیتال
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی وبلاگ نویسی در بازاریابی دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.