معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو
قیمت:
۳۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو

خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو نوشته‌ی رایان دیس و راس هنبری که از مجموعه کتاب‌های صوتی «دامیز» محسوب می‌شود، شما را در روند جذب مخاطب به سایت و پلتفرم‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی راهنمایی می‌کند تا با افزایش مخاطبان و درنتیجه ترافیک سایت، به فروش بالاتری دست پیدا کنید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جستجو

بازاریابی جستجو در حال حاضر، یکی از قدرتمندترین ارکان بازاریابی دیجیتال است. کسب‌وکارها و برندهای مختلف دائماً در تلاشند تا توجه مخاطبان را در اکثر پلتفرم‌ها جلب کنند و بتوانند از این طریق، مشتری‌های بیشتری برای خود فراهم کنند. شاید در ابتدا فکر کنید که این کار تنها با ساخت یک اکانت و یا طراحی یک سایت میسر می‌شود، ولی واقعیت این است که در این راه موانع زیادی وجود دارد که گذر از هر کدام نیازمند دانش و تکنیک‌های منحصربه‌فرد است.

رایان دیس (Ryan Deiss) و راس هنبری (Russ Henneberry) در خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جستجو که بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing For Dummies) محسوب می‌شود، به‌طور تخصصی اما مختصر و مفید به سراغ اصول جذب ترافیک در پلتفرم‌های مختلف رفته‌اند.

زمانی که شما برای کسب‌وکارتان یک سایت طراحی می‌کنید و یا یک اکانت در شبکه‌های اجتماعی می‌سازید، باید مراحل مختلفی را طی کنید تا بتوانید مخاطبان را جذب خود کنید. اولین قدم برای این کار، طراحی، ساخت و برنامه‌ریزی محتوای مناسب است. محتوای مناسب وظیفه دارد که علاوه‌بر معرفی کامل و درست محصولات، خدمات و برندینگ شما، جذابیت نیز داشته باشد تا جلب توجه کند و البته نکات فنی نیز در آن رعایت شود.

پس از آن باید در رقابت با الگوریتم‌های مختص به هر پلتفرم، کاربرپسند بودن محتوای خود را به هوش مصنوعی آن پلتفرم ثابت کنید. این کار نکات ریز و درشت فراوانی دارد و بسیاری از شروط آن نیز قطعی و حتمی نیستند، چون این الگوریتم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تنها به روشی ارگانیک مخاطب را به سایت‌ها برسانند و از تقلب در آن‌ها جلوگیری شود. ولی در این میان نکاتی وجود دارند که کارایی آن‌ها به اثبات رسیده و شما نیز می‌توانید با رعایت آن‌ها، محتوایتان را برجسته‌تر کنید. این تکنیک‌ها در خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جستجو در دسترس شما هستند.

این خلاصه کتاب صوتی کاری از استودیو نوار و انتشارات آوند دانش است و با ترجمه‌ی سینا عمرانلو و گویندگی سحر بیرانوند منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

مجموعه کتاب‌های دامیز (For Dummies) آثاری خوش‌خوان، ساده و روان در حیطه‌های گوناگون هستند. این مجموعه آثار نخستین‌بار در اواخر دهه‌ی بیستم به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با مباحث مربوط به کامپیوتر روانه‌ی بازار نشر شدند؛ اما امروزه مجموعه کتاب‌های دامیز طیف گسترده‌ای از موضوعات را در بر می‌گیرند: از خودسازی و موفقیت فردی گرفته، تا ایجاد کسب‌وکار تازه، مذهب و بهبود تغذیه.

تاکنون بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سرتاسر دنیا ترجمه شده و به انتشار رسیده است. در ایران نیز نشرهای گوناگونی به ترجمه‌ی سری کتاب‌های دامیز اقدام کرده‌اند. از انتشارات نسل نواندیش گرفته تا انتشارات آوند دانش. گفتنی است نسخه‌ی صوتی و متنی بسیاری از این عناوین در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه موجود است.

بد نیست بدانید کلمه‌ دامیز (Dummies) در زبان انگلیسی به معنای خنگ‌هاست و در زبان فارسی این مجموعه «به زبان آدمیزاد» نیز شهرت دارد.

خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جستجو برای چه کسانی مناسب است؟

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و بازاریابان دیجیتال می‌توانند با شنیدن این کتاب، مطالب مهمی درباره‌ی بالا بردن ترافیک سایت یاد بگیرند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو می‌شنویم

سه عامل اصلی در بازاریابی جستجو

در بازاریابی جستجو سه عامل اصلی وجود دارد که هر کدام انگیزه‌های ویژه‌ی خود را دارند. آگاهی از اینکه این عوامل چیست و چه چیزی می‌خواهد کمک می‌کند از نحوه‌ی بازاریابی جستجو در کسب‌وکارتان درک بهتری پیدا کنید. این عوامل مهم عبارت است از؛

1.جستجوکنندگان: افرادی که عبارات را در موتورهای جستجو می‌نویسند.

2. موتورهای جستجو: برنامه‌هایی که افراد از آن برای پیدا کردن محصولات و خدمات و محتوا و غیره در اینترنت استفاده می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
61 دقیقه
جذب ترافیک سایت
2 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو
نویسنده،
مترجمسینا عمرانلو
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی جذب ترافیک سایت از طریق بازاریابی جست و جو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.