معرفی و دانلود کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست: چگونه دوست خوب پیدا کنیم؟

عکس جلد کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست: چگونه دوست خوب پیدا کنیم؟
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست: چگونه دوست خوب پیدا کنیم؟

فلیسیتی بروکز و فرانکی آلن، در کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست، از راه‌های پیدا کردن یک دوست خوب می‌گویند. این کتاب یک اثر آموزشی برای کودکان است و روش‌های دوست‌یابی و اصول شکل دادن به ارتباط‌های سازنده را به این گروه سنی آموزش می‌دهد. این راهنمای همچنین به فرزندان شما کمک خواهد کرد تا مهارت‌های ارتباطی و هوش اجتماعی خود را تقویت کنند و از حضور در جمع هم‌سن‌وسالان و محیط‌های دوستانه تجربه‌ی بهتری به دست بیاورند.

درباره‌‌ی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست

چطور می‌توانیم دوست تازه پیدا کنیم و رفاقت مفید و لذت‌بخشی بسازیم؟ چگونه با هم‌بازی‌های مهدکودک خود ارتباط صمیمی‌تری داشته باشیم و تجربه‌های هیجان‌انگیزتری خلق کنیم؟ اصلاً یک رابطه‌ی دوستانه‌ی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ این‌ها گوشه‌ای از دغدغه‌های ارتباطی‌ای است که نویسندگان کتاب گفت‌وگو کنیم درباره‌ی دوست (All About Friends) در کتاب خود از آن صحبت می‌کنند. فلیسیتی بروکز (Felicity Brooks) و فرانکی آلن (Frankie Allen) دو سازنده‌ی کتاب‌های خودآموز و راهنما برای کودکان هستند. آن‌ها سعی می‌کنند تا با کمک تصاویر شاد و رنگارنگ و داستانک‌های بامزه، مفاهیم و موضوعات مهم آموزشی را به گروه‌های سنی خردسال و کودک منتقل کنند.

اما در ابتدا شاید خوب باشد بدانیم که چرا برقراری رابطه‌ی دوستانه و تعامل‌های اجتماعی، مخصوصاً در سنین پایین‌تر، تا به این اندازه مهم است؟ خوانندگان کوچک کتاب گفت و گو کنیم، می‌توانند با دنبال کردن کاراکترهای دوست‌داشتنی اثر و ماجراهای منحصربه‌فرد هر کدام، به جواب این سؤال دست پیدا کنند. آن‌ها همچنین در روند آموزشی کتاب با مزایای داشتن دوستان خوب، ضرورت‌های برقراری ارتباط در جامعه و نقش دوستی در پرورش مهارت‌های مهم دیگر مثل احساس نوع‌دوستی باخبر می‌شوند. اما همان‌طور که می‌دانیم، پیدا کردن یک دوست خوب و از آن مهم‌تر، سرزنده نگه داشتن یک رابطه‌ی صمیمی، همیشه هم به این آسانی‌ها نیست!

نویسندگان کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست قرار است با تصویرگری‌های هیجان‌انگیز خود یک گشت تماشایی و آموزشی برای یادگیری مراحل دوستی را برای شما ترتیب دهند، و از موضوعات مهمی مثل همدلی و همکاری، احترام و مهربانی و قدردانی و مسئولیت‌پذیری صحبت کنند. فلیسیتی بروکز و فرانکی آلن، تلاش می‌کنند با بیانی ساده و راحت، راه‌های شروع یک مکالمه‌ی گرم و دوستانه را به فرزندان شما نشان دهند و وظایف و نقش دوستان در برابر هم را با ما مرور کنند. همچنین نویسندگان این کتاب، درباره‌ی انواع مختلف دوستی به ما می‌گویند و شیوه‌ی بهتر مدیریت کردن چالش و تعارض‌ها در مسیر دوستی را به خوانندگان کوچک خود یادآوری می‌کنند

به یاد داشته باشید که کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست، فقط برای کودکانی که نیاز به کمک بیشتری در برقراری دوستی دارند نوشته نشده است. این راهنمای آموزشی یک گزینه‌ی ضروری برای یادآوری اولین و مهم‌ترین مهارت سازنده در کودکان، یعنی برقراری ارتباط با دنیای اطراف است. مهارت‌هایی که این راهنمای کاربردی از آن صحبت می‌کند، می‌توانند بخشی از شخصیت آینده‌ی کودکان ما را شکل دهد و یا حتی در موفقیت و پیشرفت سال‌های بزرگ‌سالی‌شان نقش داشته باشد.

کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست، همچنین می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده برای مطالعه در کنار پدر و مادرها، و یا مربیان آموزشی باشد. مطالعه‌ی جمعی این اثر می‌تواند باب گفت‌وگوهای بیشتری را درباره‌ی تقویت این مهارت به روی بچه‌ها باز کند، و حتی بهانه‌ی خوبی شروع یک گفت‌وگوی دوستانه باشد. کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست، محصولی از سال 2020 میلادی است و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات افق و ترجمه‌ی رها مقدم برای کودکان ایرانی آماده شده است.

کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر آموزشی یک گزینه‌ی عالی برای پرورش هوش عاطفی و اجتماعی گروه سنی 7 تا 9 سال است. همچنین اگر برای تقویت مهارت‌های ارتباطی فرزندان خود نیاز به یک کتاب راهنما دارید، این اثر کاربردی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست: چگونه دوست خوب پیدا کنیم؟ می‌خوانیم

یادت باشد اگر بعضی‌وقت‌ها دوستت علاقه دارد با فرد دیگری بازی کند، معنیاش این نیست که دیگر نمی‌خواهد با تو دوست باشد. حتی دوست‌های صمیمی مجبور نیستند همیشه با هم بازی کنند. یک راه عادلانه برای اینکه انتخاب کنید چه‌کسی در چه گروهی بازی کند، یا اول بازی کند یا از گروه خارج شود، بازی‌هایی مثل "یارکشی" یا "پالام، پلوم" یا "سنگ، کاغذ، قیچی" است.

انداختن تاس هم فکر خوبی است...

اگر تو و دوستت درباره‌ی چیزی با هم موافق نیستید، می‌توانید "موافقت کنید که مخالف هم باشید" و هم‌چنان با هم دوست باشید. بهتر است هرکدام نظر خودتان را داشته باشید. شما مجبور نیستید در مورد همه‌چیز با هم موافق و هم‌عقیده باشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست: چگونه دوست خوب پیدا کنیم؟
نویسنده،
مترجمرها مقدم
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-332-011-8
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های داستان کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست

برای دریافت کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.