معرفی و دانلود کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده: چرا به خانواده نیاز داریم؟

عکس جلد کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده: چرا به خانواده نیاز داریم؟
قیمت:
۶۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده: چرا به خانواده نیاز داریم؟

کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده پاسخ سؤالات فرزندان شما درباره‌ی روابط خانوادگی‌ را در دل دارد. فلیسیتی بروکز نویسنده این اثر آموزشی سعی می‌کند با بیانی گویا و دل‌نشین، جواب‌گوی کنجکاوی‌ بچه‌ها درباره‌ی مفاهیم عمیق و پرکاربرد روزمره باشد و به همراه تصاویر زیبا و داستان‌های کوتاه و بامزه، فضای آموزشی مفرح و اثربخشی برای مخاطبان کوچک خود فراهم کند.

درباره‌‌ی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده

خانواده چیست؟ چرا اعضای خانواده تا این اندازه برای ما مهم و باارزش هستند؟ آیا همه‌ی خانواده‌ها شبیه به یکدیگرند؟ این‌ها گوشه‌ای از سؤالاتی است کودکان که از پدر و مادر یا مربیان آموزشی خود می‌پرسد. اگر شما نیز به‌عنوان والدین و یا معلم بچه‌ها، به یک کتاب راهنمای برای پاسخ اصولی به این دست سؤالات نیاز دارید، خوب است سری به کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده: چرا به خانواده نیاز داریم؟ (All About Families) بزنید. نویسنده این اثر یعنی فلیسیتی بروکز (Felicity Brooks) و تصویرگر آن مر فررو (Mar Ferrero)، سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی آموزش کودکان با کمک قصه و نقاشی دارند. آن‌ها راهنمای شما در این مسیر خواهند بود.

نویسندگان کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده، سعی دارند شیوه‌های آموزش سنتی قدیم را با تکنیک‌های پربازده و جدیدتر جایگزین کنند. درحقیقت، آن‌ها می‌خواهد با ترکیب کردن فرایند یادگیری با سرگرمی، اثربخشی آموزش خود را بالاتر ببرند و مسیر انتقال مفاهیم اولیه را هم برای بچه‌ها و هم برای والدین دل‌پذیرتر سازند. نویسندگان این کتاب همچنین قرار است ما را با مراحل شکل‌گیری یک خانواده آشنا کنند؛ درباره‌ی شکل‌های مختلف خانواده‌ها بگویند و ما را تفاوت‌های فرهنگی و رسم‌ورسوم ویژه‌ی خانواده‌ها باخبر سازند.

در طول صفحات خواندنی کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده و همراه با تماشای نقاشی‌های رنگارنگ آن، قرار است نکات جالب‌توجه بسیاری درباره‌ی خانواده بدانیم. با خواندن کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده، نقش حضور خانواده در رشد و پرورش برای ما روشن‌تر می‌شود و این‌طور است که می‌توانیم بیشتر از همیشه قدر داشته‌های خود و اعضای خانواده‌ی خود را بدانیم. کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده در سال 2018 نوشته شده است، ترجمه‌ی فارسی آن را رها مقدم انجام داده و نسخه‌ی نهایی کتاب را انتشارات افق به دست شما می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه کتاب گفت و گو کنیم

گفت و گو کنیم درباره (All About) یک مجموعه‌ی آموزشی ویژه‌ی کودکان است. این مجموعه‌ی مصور با هدف رشد و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی بچه‌ها نوشته شده و در هر قسمت آن یکی از مفاهیم اساسی و اثرگذار در زندگی انسان‌ها، شرح داده می‌شود. نویسندگان این آثار همچنین برای آموزش این مفاهیم، از تکنیک‌های آموزشی مختلفی از جمله داستان‌سرایی و ترکیب مفاهیم با تصاویر استفاده می‌کنند. مجموعه گفت‌وگو کنیم درباره، یک گزینه‌ی آموزشی عالی برای مطالعه در کنار پدر و مادر‌هاست. همچنین مخاطبان می‌توانند از مطالب پرفایده‌ی این مجموعه در کلاس‌های آموزشی خردسالان و مهدکودک‌ها استفاده کنند. «گفت و گو کنیم درباره‌ی احساس‌ها»، «گفت و گو کنیم درباره‌ی دوست»، «گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده» بعضی از عناوینی هستند که در این مجموعه‌ی خواندنی چاپ شده است.

کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی 7 تا 9 سال با مرور این اثر پرفایده، لذت آموزش و یادگیری را هم‌زمان تجربه می‌کنند.

در بخشی از کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده: چرا به خانواده نیاز داریم؟ می‌خوانیم

ازدواج قراردادی قانونی و پیمانی که زن و مردی با هم می‌بندند و خانواده‌ای را تشکیل می‌دهند.
باجناق شوهر خواهرزن برادر پسری که مامان و بابایش با تو یکی است.
برادرزاده فرزند برادر برادر ناتنی برادری که فقط از طرف بابا یا مامان با او مشترک باشیم.
پدربزرگ پدر مامان یا بابا پدر ناتنی همسر مامان خاله خواهر مامان خانواده‌ی ترکیبی خانواده‌ای که یک یا چند نفر از اعضای آن ناتنی‌اند.
خانواده‌ی تک‌سرپرست خانواده‌ای که در آن مادر یا پدر بدون همسر و به‌تنهایی از فرزند یا فرزندانش نگهداری می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده: چرا به خانواده نیاز داریم؟
نویسنده
مترجمرها مقدم
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-622-332-029-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده

برای دریافت کتاب گفت و گو کنیم درباره‌ی خانواده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.