معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: در مدرسه

عکس جلد کتاب سلام دنیا: در مدرسه
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: در مدرسه

کاش می‌شد تا ابد در دنیای زیبا و گرم‌ونرم خانه ماند، اما مادر و پدرها از ما می‌خواهند که کتاب سلام دنیا: در مدرسه را با آن‌ها بخوانیم و به دنیای بیرون از خانه سلام کنیم. ما دل‌مان می‌خواهد همیشه پیش مامان و بابا بمانیم؛ اما اگر قرار است بزرگ شویم و مثل آن‌ها موفق شویم باید به مدرسه برویم. جیل مک دونالد در جلد جدیدی از مجموعه‌ی پرفروش سلام دنیا، قدم‌به‌قدم با کودکان همراه می‌شود و به آن‌ها یاد می‌دهد که چطور باید به مدرسه بروند، قرار است در مدرسه چه چیزهایی یاد بگیرند و با دیگران چطور معاشرت کنند.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: در مدرسه

آماده شوید تا به یک سفر یک‌روزه به مدرسه برویم و ببینیم چه اتفاقات عجیبی در آن‌جا انتظار ما را می‌کشند. کتاب سلام دنیا: در مدرسه (Hello, World! School Day) یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین کتاب‌های مجموعه‌ی سلام دنیا نوشته‌ی جیل مک دونالد (Jill McDonald) است. تجربه‌ی مدرسه رفتن می‌تواند برای بچه‌های کوچولو ترسناک و ناخوشایند باشد. دنیای بیرون، دنیایی است که بچه‌ها درک زیادی از آن ندارند به‌خصوص اگر قرار باشد تنهایی به درون آن دنیا پا بگذارند؛ به همین علت هم آماده کردن آنان قبل از ورود به مدرسه یکی از مهم‌ترین وظایفی است که برعهده‌ی والدین است.

معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: در مدرسه

وقتی کودکان با پدیده‌های جدیدی در جهان روبه‌رو می‌شوند ذهنشان پر از سؤال‌های مختلف است. وقتی قرار است برای اولین‌بار به مدرسه بروند معمولاً با خود فکر می‌کنند: زنگ‌تفریح و وقت ناهار چیست؟ چطور باید به مدرسه بروم، با اتوبوس یا سرویس مدرسه؟ چطور باید با دوستانم احوال‌پرسی کنم؟ با معلم‌ها چطور؟ تلاش جیل مک دونالد نیز در کتاب سلام دنیا: در مدرسه، پاسخ دادن به این پرسش‌ها بوده است. تصویرنگاری این کتاب نیز توسط شخص جیل مک دونالد انجام شده است، نقاشی‌های واضح و رنگارنگ او در ساخت فضایی ملموس و باورپذیر برای کودکان بسیار مؤثر بوده است.

کتاب آموزنده‌ی سلام دنیا: در مدرسه توسط آناهیتا حضرتی کیاوندانی ترجمه شده است. وظیفه‌ی انتشار این کتاب نیز برعهده‌ی نشر پرتقال بوده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

مجموعه‌ی سلام دنیا سعی دارد که جهان پیرامون را برای کودکان نوپا توصیف کند و به آموزش مفاهیم اساسی محیط اطراف آنان بپردازد. این مجموعه به آموزش کودکان 3 تا 8 ساله در مورد موضوعات گوناگون و مختلف می‌پردازد. جانوران، محیط‌های مختلفی مانند مدرسه و مزرعه، سیارات دیگر منظومه‌ی شمسی، آب‌وهوا و بدن کودکان بخشی از محتوای آموزشی این کتاب‌ها هستند. «اقیانوس»، «آب و هوا»، «ماشین‌های کارگاه ساختمانی»، «پرندگان»، «موسیقی»، «حیوانات قطبی»، «هواپیماها» از جمله عناوین این سری کتاب‌های آموزشی و پرفروش هستند.

کتاب سلام دنیا: در مدرسه برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 6 تا 8 ساله که قرار است به‌زودی به مدرسه بروند، می‌توانند با مطالعه‌ی این کتاب آموزشی جذاب بیاموزند که باید در مدرسه چه کارهایی انجام دهند، چه‌طور با دیگران معاشرت کنند و قرار است چه چیزهایی را یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: در مدرسه می‌خوانیم

توی حیاط مدرسه خیلی کارها می‌شود انجام داد؛ مثل دنبال‌بازی، لیلی، نقاشی با گچ یا بالا رفتن از میله‌ها. نفس عمیق بکش! هوای تازه حس خوبی دارد. بازی در هوای آزاد کمک می‌کند قلب و ریه‌ی سالم‌تری داشته باشی. بعد از همه‌ی این خوش‌گذرانی‌ها استراحت می‌چسبد. بیا برگردیم توی کلاس، آرام بنشینیم و قصه گوش کنیم. کدام کتاب را بیش‌تر دوست داری؟ می‌توانی از کتابخانه‌ی مدرسه یا محله رایگان کتاب به امانت بگیری. توی کلاس ایستگاه‌های مختلفی هست با یک‌عالمه وسیله برای اکتشاف. در زنگ بازی، می‌توانی لباس‌های مختلفی بپوشی. حسابی شن‌بازی کنی، با بلوک‌ها ساختمان بسازی و در آشپزخانه‌ی عروسکی آشپزی کنی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: در مدرسه
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-758-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کودکان، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: در مدرسه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: در مدرسه

برای دریافت کتاب سلام دنیا: در مدرسه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.