معرفی و دانلود کتاب من باهوش هستم!

عکس جلد کتاب من باهوش هستم!
قیمت:
۴۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من باهوش هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من باهوش هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من باهوش هستم!

هر بچه‌ی باهوش و زبلی نیاز دارد کتاب من باهوش هستم را بخواند؛ زیرا جوری جان، نویسنده‌ی این اثر پرفروش نیویورک تایمز حرف‌های بسیاری برای او خواهد داشت. این کتاب مصور و آموزنده، با ماجرای یک کلوچه‌ی شیرین و دوست‌داشتنی آغاز می‌شود؛ کلوچه‌ای که خیال می‌کند چندان باهوش نیست. با‌این‌حال، می‌دانیم که این تصور اشتباه است. پس بیایید به کلوچه کوچولو کمک کنیم تا با توانمندی‌های خارق‌العاده‌ی خود بیشتر آشنا شود.

درباره‌‌ی کتاب من باهوش هستم!

شما تا چه اندازه استعداد‌های ویژه‌ی خود را می‌شناسید؟ به‌نظر می‌رسد کلوچه‌ی بانمک کتاب من باهوش هستم! (The Smart Cookie)، آن‌طور که باید با توانمندی‌های ذهنی خود آشنا نیست. اما خوانندگان کوچک این کتاب آموزنده، به همراه نگارنده‌ی آن یعنی جوری جان (Jory John) قرار است به کلوچه ثابت کنند که او نیز مانند تمام بچه‌های دنیا، باهوش است و استعداد‌های منحصر‌به‌فردی دارد.

امروز برای کلوچه کوچولو و دوستانش یک روز خاص و ویژه است. آن‌ها قرار است سازه‌های خلاقانه‌ی خود را به مدرسه ببرند و آن را به خانم معلم نشان دهند. اما ظاهراً کلوچه‌ی کتاب من باهوش هستم!، خیلی هم از این ماجرا خوشحال نیست. او راه‌های زیادی را برای سرهم کردن یک کاردستی امتحان کرده، اما هربار به شکلی به در بسته خورده. ماجرا تا جایی پیش می‌رود که کلوچه‌ی بیچاره خیال می‌کند به اندازه‌ی کافی باهوش نیست و هرگز نخواهد توانست مثل دوستانش دستاورد خوبی ارائه دهد. اما در میان همین اوضاع و احوال است که ایده‌ی تازه‌ای به ذهن او می‌رسد.

معرفی و دانلود کتاب من باهوش هستم!

کتاب من باهوش هستم!، یک ماجرای فوق‌العاده جذاب و دنبال‌کردنی با تصاویر تماشایی و رنگارنگ را در دل خود دارد. این داستان در دل یک مغازه‌ی شیرین‌فروشی روایت می‌شود و قوه‌ی خلاقیت و تخیل خوانندگان کوچک خود را با ماجرایی دوست‌داشتنی همراه می‌کند. کتاب من باهوش هستم! همچنین یک اثر آموزشی ویژه برای مرور و یادآوری توانمندی‌های شگفت‌آور درونی و داشتن اعتماد‌به‌نفس و خودباری در کودکان است. نسخه‌ی فارسی این کتاب در مجموعه‌ی انتشارات پرتقال و با ترجمه‌ای از آناهیتا حضرتی کیاوندانی به دست شما می‌رسد.

درباره‌ی مجموعه‌ی من می‌توانم

«من می‌توانم» نام یک مجموعه‌ی آموزشی مصور برای کودکان است که با تلاش انتشارات پرتقال تهیه شده. هر قسمت از این مجموعه‌ی خواندنی توسط یکی از نویسندگان مطرح دنیای کودکان نوشته شده و در آن به مهارت‌های پرکاربردی که هر کودکی باید آن را بیاموزد اشاره می‌شود. نویسندگان این مجموعه، همچنین سوژه‌های آموزشی خود را در دل یک روایت داستانی و دل‌نشین تعریف می‌کنند و آن را با تصویر‌گری‌های دیدنی می‌آمیزند. «تختخواب جدید لویی»، «من باهوش هستم»، «روز بدون پوشک» و «قوی باش» نام برخی از جلد‌های مجموعه‌ی من می‌توانم است.

نکوداشت‌های کتاب من باهوش هستم

  • سرشار از نکات کوچک و پرمعنا. باید آن را به لیست کتاب‌های خود اضافه کرد. (بررسی‌های Kirkus)
  • یک کتاب مصور ماندگار. (بوک لیست)
  • یک اثر که هم برای قفسه‌ی کتاب‌های آشپزی ساخته شده و هم برای قفسه‌ی کتاب‌های خودسازی و عزت نفس. (مجله‌ی کتابخانه‌ی مدرسه)

کتاب من باهوش هستم برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 8 ساله از خواندن و تماشای این ماجرای شیرین لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب من باهوش هستم! می‌خوانیم

به گذشته که فکر می‌کنم، یادم می‌آید دوران جوانی دردسرهایی داشتم. مدرسه‌ام در یک خانه‌ی نان‌زنجبیلی بود. معلمم خانم بیسکات مهربان و صبور بود. هر روز صبح که می‌رسیدم برایم دست تکان می‌داد و لبخند می‌زد. اما نمره‌های خوبی نمی‌گرفتم. و هیچ‌وقت دستم را بالا نمی‌بردم، چون برعکس باقی بچه‌ها، جواب سؤال سریع به ذهنم نمی‌رسید. و سر بیشتر امتحان‌ها، آخرین نفری بودم که برگه‌ام را تحویل می‌دادم. همه‌ی این‌ها نه به‌خاطر اهمیت ندادن بود نه به‌خاطر تلاش نکردن. گاهی، بااینکه درس را بلد بودم، حواسم پرت می‌شد. آن زمان‌ها از هر وقتی آزاردهنده‌تر بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من باهوش هستم!
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-622-274-365-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من باهوش هستم!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب من باهوش هستم!

برای دریافت کتاب من باهوش هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.