معرفی و دانلود کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو

عکس جلد کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو

کتاب پرنده ای به نام کاکاپو، اثری خواندنی و سرشار از مفاهیم آموزنده برای کودکان به‌حساب می‌آید. توماس فوکس، نویسنده‌ی کتاب، ماجراهای بامزه‌ای از پرنده‌ای دوست‌داشتنی با نام کاکاپو را در این اثر با قلمی کودک‌پسند روایت کرده است. کودکانِ گروهِ سنی 4 تا 8 سال در حین مطالعه‌ی کتابِ حاضر با داستان‌های سرگرم‌کننده‌ای از پرنده‌‌ای بامزه همراه می‌شوند و مفاهیم آموزشیِ سودمندی را فرا می‌‌گیرند.

درباره‌ی کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو

کتاب پرنده‌‌ای به نام کاکاپو (Der Vogel Kakapo)، روایتی بامزه از ماجراجویی‌های پرنده‌ای شیطان و بازیگوش را پیش روی خواننده‌های کودک قرار می‌دهد. توماس فوکس (Thomas Fuchs)، نویسنده‌ی کتاب، داستانی خواندنی و آموزنده را در این اثر گنجانده است. کاکاپو، نام گونه‌ای از طوطی‌ها است. این طوطی‌ها در کنار اینکه گونه‌‌ای بسیار نادر و کمیاب به‌حساب می‌آیند، بدنی چاق و بال‌های کوتاه دارند. نویسنده‌ی کتاب، این ویژگی‌ها را به دستمایه‌‌ای برای خلق شخصیتیِ با نام کاکاپو در این کتاب تبدیل کرده است. طوطیِ کاکاپویِ این اثر، با صفت‌هایی مانند تُپلی و گِرد و قُلمبه به‌تصویر کشیده شده است. کاکاپو، به‌دلیل وزن زیاد و بال‌های کوتاه، نمی‌تواند پرواز کند. این طوطی بامزه، با افراد مختلفی در کتاب آشنا می‌شود و ماجراهای مختلفی را تجربه می‌کند. در هر کدام از این ماجراها، درسی مهم برای کودکان نهفته است. در کنار مفاهیم آموزشیِ کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو، ماجراهای بامزه‌ای در این کتاب اتفاق میفتد. این ماجراها، مطالعه‌ی کتاب را به تجربه‌ای شیرین برای کودکان تبدیل می‌کند.

داستان‌های کتاب پرنده‌ای با نام کاکاپو با قصه‌ای با عنوان "ورود پرنده‌ی بازیگوش"، آغاز می‌شود. در این قصه، یکی از شخصیت‌های کتاب با نام هازن کلبر، خسته از سر کار به خانه برمی‌گردد که ناگهان متوجه می‌شود گلوله‌ای سبز و پُر از پَر، سر راهش قرار می‌گیرد. این گلوله‌ی پُر پَر که قدی بیشتر از چهل سانتی‌متر ندارد، طوطی بامزه‌ای است که از آقای هازن کلبر درخواست می‌کند تا وارد خانه‌اش شود. در ادامه‌ی داستان، ماجراهایی را بین کاکاپو، آقای کلبر و دیگر شخصیت‌های این اثر، مطالعه می‌کنید. به‌دنبال اتفاق‌هایی بامزه، کاکاپو گم می‌شود. در ماجرایی دیگر، کاکاپو با فنجان، چرخ‌و‌فلک سواری می‌کند و با اتفاقی جالب، به‌پرواز در می‌آید. در بخش‌های پایانی این اثر نیز داستانی بامزه از قایم‌باشک‌بازیِ کاکاپو و بازگشتش به جزیره، گنجانده شده است. کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو، در کنار داستانی بامزه، تصویرگریِ بسیار زیبا و جذابی دارد. نقاشی‌های این کتاب، مفاهیم آموزشی و سرگرمی را بهتر به ذهن کودکان منتقل می‌کند.

کتاب پرنده ای به نام کاکاپو را انتشارات پرنده آبی با ترجمه‌ی مهدی معروفخانی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب پرنده ای به نام کاکاپو برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکانِ گروه سنی 4 تا 8 سال، مخاطب‌های کتاب پرنده‌ ای به نام کاکاپو به‌حساب می‌آیند.

در بخشی از کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو می‌خوانیم

آقای هازن کلبر به دل شوره افتاده بود. او در ادامه گفت: نکند در آن جا اتفاق بدی برایت بیفتد نکند آن شکارچی‌ها تو را ببینند! آخر خودت گفتی آن‌ها هنوز هم دنبالت می‌گردند.»

پرنده با چنگال چپش پرهای اطراف منقارش را که خیلی شبیه سبیل بودند مرتب میکرد و گفت: «بله، حق با توست. بهتر است مرا خوب پنهان کنی.

چه طوری؟

آقای هازن کلبر از پیشنهادی که برای رفتن به شهر بازی داده بود پشیمان شده بود.

کاکاپو پیشنهاد کرد میتوانی مرا توی جیبت پنهان کنی یا توی کیف بگذاری آن‌ها هم همیشه مرا همین طوری پنهان می‌کردند.

آقای هازن کلبر با کنجکاوی پرسید: «منظورت از آن‌ها دقیقاً چیست؟»

پرنده از این سؤال به لکنت زبان افتاد و گفت: «منظورم منظورم آن‌هایی هستند که شکارم کرده بودند. منظورم قبل از قبل از زمانی است که موفق شدم دوباره از دستشان فرار کنم. آخر آن‌ها مرا توی کوله پشتی هایشان مخفی می‌کردند.

پس که این طور خُب بهتر است ما هم امتحانش کنیم. ممکن است کیف جای امنی برای تو باشد

فهرست مطالب کتاب

ورود پرنده‌ی بازیگوش
روز بلند و پرماجرا
پرنده گم می‌شود
چرخ و فلک سواری با فنجان
کاکاپو پرواز می‌کند
قایم باشک بازی خطرناک
کاکاپو به جزیره برمی‌گردد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو
نویسنده
مترجممهدی معروفخانی
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات105
زبانفارسی
شابک978-600-121-691-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو

برای دریافت کتاب پرنده‌ای به نام کاکاپو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.