معرفی و دانلود کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟

عکس جلد کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟

«بابا ببر قوی‌تر است یا شیر؟» «مامان روباه چه غذاهایی می‌خورد؟ مار چه‌طور؟» اگر این سوال‌ها برای شما آشناست، کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ برای کمک به شما و کودک‌تان نوشته شده‌است. کودکان پرسش‌های بسیاری درباره‌ی زنجیره‌های غذایی در طبیعت دارند. اگر تابه‌حال هم‌پای کودک‌تان به تماشای مستندهای حیات وحش نشسته باشید خوب می‌دانید که تماشای حیوانات در طبیعت تا چه حد برای آنان حیرت‌انگیز و سوال‌برانگیز است. این یک کتاب آموزشی مفید برای شماست تا به کمک داستان‌گویی هیون جیونگ آن به پرسش‌های کودک‌تان پاسخ دهید.

درباره‌ی کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟

زندگی ما با طبیعت گره محکمی خورده است. مادر و پدرها حتما خاطرات بسیاری از بازی در طبیعت و لمس مستقیم آب و خاک در ذهن‌شان دارند. اما برای کودکان در دنیای مدرن امروزی ماجرا متفاوت است. شیوه‌ی زندگی امروزه آنان را از بازی کردن در طبیعت به بازی‌های کامپیوتری در خانه کشانده است. داشتن روحیه‌ی طبیعت‌دوستی و علاقه به حیوانات می‌تواند برای روحیه و اعتمادبه‌نفس آنان بسیار مفید باشد. تلاش هیون جیونگ آن (Hyeon-Jeong Ahn) نیز در کتاب آیا ببرعلف می‌خورد؟ (?Do Tigers Eat Grass) علاقه‌مند کردن کودکان به چرخه‌ی حیرت‌انگیز غذایی در طبیعت است.

نکته‌ی بسیار مهمی که در مورد کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ وجود دارد این است که این کتاب یک آموزه‎‌ی علمی را در دل داستانی ساده‌خوان و جذاب روایت می‌کند. نگارش این کتاب مختصر و مفید نشان‌دهنده‌ی توانایی شگفت‌انگیز نویسنده در تبدیل کردن یک مبحث آموزشی به یک کشش داستانی خلاقانه است. تصویرگری‌های چشم‌نواز این کتاب که توسط لی یون جونگ انجام شده‌است این قابلیت را دارد که توجه کودکان برای مدت‌های طولانی به خود جلب کند و آنان را غرق در طبیعت و جذابیت‌هایش کند. این کتاب خواندنی را مهناز عسگری ترجمه کرده‌است و وظیفه‌ی انتشار آن را نیز نشر پرنده آبی برعهده داشته است. این نشر زیرگروه کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی است.

کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان و نوجوانان 6 تا 12 سال می‌توانند از مطالعه‌ی این کتاب آموزشی که دربردارنده‌ی نکات علمی مفیدی درباره‌ی زنجیره‌های غذایی طبیعت است لذت ببرند.

در بخشی از کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ می‌خوانیم

هیچ حیوانی با ببر نمی‌جنگد.

ببر آن‌قدر جنگل‌های انبوه را زیر پا می‌گذارد تا سرانجام روزی پیر و خسته می‌شود، و بعد روی زمین دراز می‌کشد و چشم‌هایش را می‌بندد. بعد از این که ببر می‌میرد، حشرات ریز از لاشه‌ی ببر تغذیه می‌کنند. البته میکروب‌های زیادی هم در بدنش وول می‌خورند.

گوشت ببر تجزیه و با خاک ترکیب می‌شود؛ به این ترتیب خاک غنی می‌شود، علف‌ها جوانه می‌زنند و زیر نور خورشید رشد می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیا ببر علف می‌خورد؟
نویسنده
مترجممهناز عسگری
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-436-851-3
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟

برای دریافت کتاب آیا ببر علف می‌خورد؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.