معرفی و دانلود کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش: راهنمای آموزشی برای مربیگری

عکس جلد کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش: راهنمای آموزشی برای مربیگری
قیمت:
۶۹۵۰۰ ۴۸,۶۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش: راهنمای آموزشی برای مربیگری

کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش که به کوشش فرهاد تجاری و سپیده قطنیان تألیف شده، مرجعی‌ است تمام‌وکمال در ارتباط با نحوه‌ی انتقال مهارت‌ها و فنون ورزشی در جایگاه مربی که در پنج فصل، هم شیوه‌ی انتقال فنون و مهارت‌ها و هم خود این فنون و مهارت‌ها را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش

حرفه‌ی مربیگری مثل هر حرفه‌ی دیگری فرازوفرودهایی دارد که اگر شما نحوه‌ی رویارویی و مقابله با آن‌ها را بلد باشید، کار برایتان بسیار راحت‌تر خواهد شد و به موفقیت‌های بیشتری در حرفه‌تان دست پیدا خواهید کرد. آنچه واضح است این است که آن گروه از مربیانی که مهارت‌های مربیگری خود و محتواهای تدریسشان را به نحوی مؤثرتر پرورش می‌دهند، احتمال موفقیت و صعودشان بسیار بیشتر از مربی‌هایی است که قابلیت‌های خود را ارتقا نمی‌دهند و به‌روز نمی‌شوند. این به‌روز بودن نه‌تنها در خود محتوای قابل‌ارائه لازم است، بلکه در شیوه‌ی این ارائه هم محل نیاز است؛ بنابراین مربیان موفق، علاوه‌بر تسلط و استادی بر مطالب قابل ارائه‌ی خود یا همان فنون و مهارت‌ها، باید بر چگونگی آموزش مهارت‌ها و فنون نیز تسلط داشته باشند. کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش نوشته‌ی دکتر فرشاد تجاری و سپیده قطنیان، در پی آن است که شیوه‌های روزآمد و موفقیت‌آمیز در تدریس ورزش را به مربیان بیاموزد.

معرفی و دانلود کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش

بر اساس نظر نویسندگان کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش، مربیانی موفق خواهند بود که به ورزشکاران کمک کنند و به آن‌ها بیاموزند تا از تمامی مسائل پیش روی خود لذت ببرند؛ مسائلی نظیر تسلط پیدا کردن روی مهارت‌های جدید، رقابت با دیگران و داشتن احساس خوب نسبت به خود. با تمامی این تفاسیر، مربیگری حرفه‌ای تجربی هم به‌حساب می‌آید. در نتیجه مربیگری یک مبارزه است و نیاز به استمرار در کار و تلاش برای کسب تجربه‌های گوناگون دارد که موجب ارتقای مهارت آموزش دادن می‌شود. ازاین‌رو، مهارت مربیگری یک‌شبه به دست نمی‌آید و مربیان به جز دانش، به کسب مهارت‌ها از طریق تجربه و مطالعه نیز نیاز دارند تا مهارت اصلی مربیگری را در خود توسعه بدهند.

کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش، با تشریح و آموزش نوع انتقال مهارت و خود مهارت، به مربیان امروز و آینده کمک می‌کند تا این وظیفه‌ی خطیر و مهم را به‌خوبی انجام دهند. کتاب حاضر به شما آموزش می‌دهد تا در جایگاه یک مربی موفق قرار گیرید.

کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش به کوشش دکتر فرشاد تجاری و سپیده قطنیان گردآوری شده و توسط انتشارات حتمی به انتشار رسیده است.

کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش برای دانشجویان رشته‌های حرکت‌شناسی، تربیت بدنی، علوم ورزشی، تندرستی، مربی‌گری و هم‌چنین دانشجویان رشته‌ی علوم ورزشی که هدفشان یادگرفتن توان‌بخشی، آمادگی جسمانی و علم تمرین است و متخصصان تندرستی مناسب است.

در بخشی از کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش: راهنمای آموزشی برای مربیگری می‌خوانیم

تا پایان سن 6 سالگی: دست‌ها و پاهای این اطفال هنوز نسبت به بدنشان کوتاه و در عضله‌های آن‌ها پیشرفت قابل‌ملاحظه به چشم نمی‌خورد. قفسه سینه هنوز صاف و ضعیف است و دستگاه‌های تنفس و گردش خون از این ضعف بی‌بهره نیستند. قدرت عضلانی هنوز در مراحل اولیه است و باید توجه داشت که مثلاً نگهداری یک حرکت سنگین که نیاز به قدرت و استقامت عضلانی دارد برای این گروه سنی توصیه نمی‌گردد چراکه باعث خستگی طاقت‌فرسا در آن‌ها می‌شود. روحیه اجتماعی در این گروه ضعیف است و جهان را از دیدگاه خواسته‌های شخصی خود می‌بینند. این کودکان معمولاً قادر نیستند واکنش‌های عاطفی و هیجانی خود را کنترل نمایند. میل به بازی در این کودکان بسیار قوی است، به‌گونه‌ای که می‌توان بازی برای آن‌ها را، به‌عنوان جدی‌ترین چیزی که انجام می‌دهند تلقی کرد. آن‌ها بازی‌هایی را دوست دارند که در آن تقلیدی از رفتار بزرگ‌ترها وجود داشته باشد.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: مفاهیم تربیت بدنی، ورزش، بازی
فصل دوم: مربی و ورزشکار
فصل سوم: آموزش، تدریس، یادگیری
فصل چهارم: تمرینات ورزشی
فصل پنجم: طرح درس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش: راهنمای آموزشی برای مربیگری
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات143
زبانفارسی
شابک978-600-6904-94-8
موضوع کتابکتاب‌های مربیگری
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۵۰۰ ۴۸,۶۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش

برای دریافت کتاب کلیات فنون و روش‌های تدریس در ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.