معرفی و دانلود کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت

عکس جلد کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت
قیمت:
۱۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت

بچه‌ها عاشق مهمانی هستند و فرقی نمی‌کند به مهمانی دعوت شده باشند یا تدارک مهمانی مفصلی را بدهند. پس اگر چیزی مانع شود، قیل و قالی راه می‌اندازند که بیا و ببین! کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت نوشته‌ی حدیث لزرغلامی داستان تلخ و شیرین یک مهمانی را تعریف می‌کند.

درباره‌ی کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت

این همان کتابی است که کودکان را در حال دعوا کردن بر سر وسایل همدیگر نشان می‌دهد. یکی از ماجراهای تمام‌نشدنی در بین کودکان تقسیم وسایل است. خانواده‌هایی که دو فرزند خردسال هم‌سن دارند، همیشه باید مراقب باشند که گوشه‌ای از خانه صدای مشاجره‌ی بچه‌ها بلند نشود. غذا خوردن، بازی کردن، تماشای تلویزیون، کتاب خواندن و کارهای دیگری که بچه‌ها با هم به‌صورت مشارکتی انجام می‌دهند، زمینه‌ی ایجاد یک معرکه‌ی تمام‌عیار را فراهم می‌کند. کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت نوشته‌ی حدیث لزرغلامی است و یک روز از زندگی دو خواهر را در چنین وضعیتی نشان می‌دهد.

داستان کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت درباره‌ی دختری به نام رویا است که باید برای رفتن به مهمانی آماده شود. او خوشحال و شاد از اینکه روز خوبی را در جشن مهمانی خواهد گذراند، تصمیم می‌گیرد لباس‌های خوبی را برای پوشیدن انتخاب کند، اما خواهر او اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. هر لباسی که رویا انتخاب می‌کند، خواهرش نیز همان لباس را انتخاب کرده، از چمدان بیرون می‌کشد و می‌گوید این لباس مال من است. این ماجرا ادامه پیدا می‌کند و هرچه می‌گذرد تعداد لباس‌هایی که رویا می‌تواند انتخاب کند، کمتر می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت

کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت از تصویرسازی‌های جذابی برخوردار است و طراحی شخصیت‌ها متناسب با حال و هوایی کودکانه انجام شده است. یکی از ویژگی‌های کتاب‌های کودکان هماهنگی نوشته‌ها و تصاویری است که ذهن کودکان را به خیال‌پردازی وادار می‌کند. از این طریق پند و اندرزهای اخلاقی و توصیه‌های نویسندگان کتاب به شکلی جذاب‌تر منتقل شده و باعث ارتباط موثر کودکان با محتوای کتاب می‌شود. تصویرسازی این کتاب را مانلی منوچهری با بهره‌گیری از ویژگی‌های زندگی کودکان ایرانی انجام داده است.

کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت به کودکان می‌آموزد که وسایل شخصی خود را به خوبی بشناسند و تاحدامکان از وسایل دیگران استفاده نکنند؛ اما همچنین گذشت و بخشش را به آن‌ها می‌آموزد. نویسنده‌ی این کتاب با طراحی موقعیتی نمایشی تلاش می‌کند مشکل رویا در رفتن به مهمانی را باورپذیر سازد و مخاطب خردسال را با جنبه‌های آموزشی و اخلاقی این موضوع مواجه کند.

کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت نوشته‌ی حدیث لزرغلامی است و با تصویرسازی مانلی منوچهری توسط انتشارات پرنده‌ آبی منتشر شده است.

کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت می‌خوانیم

ته چمدان یک گل سر آبی،‌ لاک سرخابی و یک جفت چکمه‌ی ساق کوتاه قرمز بود. رویا گل سر و لاک و چکمه را درآورد و به زویا گفت: «بیا! اینا هم مال توئه؟»
زویا گفت: «اومممم...نه، اینا مال خودته!» اما تا رویا خواست گل سر را به موهایش بزند، زویا گفت: «آخ آخ، یادم نبود! این گل سره ولی مال منه!» رویا گل سر را به زویا داد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-787-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت

برای دریافت کتاب چی شد که رویا لی‌لی کنان به مهمانی رفت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.