معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد

عکس جلد کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد
قیمت:
۷۷,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد

بیایید همراه با سام وو کوچولو در کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد، به دل تاریکی بزنیم. کیتی سانگ و کوین سانگ داستان‌سرایان محبوب بچه‌ها در جلد سوم از سری ماجراهای خنده‌دار خود قرار است درباره‌ی یکی از ترس‌های همیشگی آدم‌ها یعنی وحشت از مکان‌های تاریک صحبت کنند. البته که سام وو خیال می‌کند از هیچ‌چیز در دنیا ترسی ندارد و طبیعتاً از شبی تاریک و پرسروصدا در جنگل هم نمی‌ترسد!

درباره‌‌ی کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد

شما هم از اتاق تاریک می‌ترسید؟ یا وقتی به سیاهی جنگل نگاه می‌کنید، قلبتان به تپش می‌افتد؟ سام وو، پسربچه‌ی شجاع و نترس سری داستان‌های کیتی سانگ (Katie Tsang) و کوین سانگ (Kevin Tsang) خیال می‌کند هیچ نکته‌ی ترسناکی در یک جنگل تاریک وجود ندارد. البته این حرف وقتی ثابت می‌شود که خود او در چنین شرایطی دادوفریاد نکند! برای سر در آوردن این ماجرای خنده‌دار، باید نگاهی به کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد (Sam Wu is NOT Afraid of the Dark!) بیندازیم.

داستان سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد، از یک ماجراجویی متفاوت آغاز می‌شود. در این شب تاریک و مهتابی، سام وو به همراه پسرعموی همیشه مزاحم خود استنلی، دوست صمیمی‌اش برنارد و پدر برنارد تصمیم می‌گیرد برای گردش راهی جنگل شود. همه به‌خوبی می‌دانند که جنگل بسیار جای بزرگ و البته گاه خطرناکی است. مخصوصاً امشب که حتی ماه هم به‌سختی در آسمان دیده می‌شود؛ اما سام وو که خیال می‌کند نترس‌ترین آدم دنیاست، تصمیم می‌گیرد هرطور که شده به دل تاریک جنگل بزند و برای خرس‌های گریزلی، خفاش‌های خون‌آشام، گرگ‌های درنده‌ی آنجا نقشه‌های تازه سوار کند!

کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد، ماجرایی خنده‌دار و آموزنده درباره‌ی ترس از تاریکی است؛ احساسی که هر آدمی برای زنده ماندن به آن نیاز دارد. درواقع با احساس ترس است که ما آدم‌ها و دیگر موجودات، از رخدادهای ناگوار در امان می‌مانیم و در برابر خطرات و تهدیدها از خود محافظت می‌کنیم. مخصوصاً که قدرت بینایی آدم‌ها در تاریکی ضعیف‌تر از حالت عادی عمل می‌کند. در چنین شرایطی شرط عقل آن است که احتیاط کنیم و بیشتر مراقبت دور و اطراف خود باشیم؛ مخصوصاً اگر قرار است همانند سام وو و دوستانش شب را در جنگلی تاریک به سر ببریم.

کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد، جلد سوم از مجموعه داستان‌های مصور «سام وو نترسو» است. ماجرایی که در عین شیرینی و بامزگی، و حوادث مهیج، درس‌های بسیاری نیز برای مرور و یادآوری دارد. این کتاب اولین‌بار در سال 2019 میلادی چاپ شده؛ ترجمه‌ی فارسی آن را مینا قنواتی برعهده داشته و انتشارات افق آن را به دست کودکان ایران‌زمین می‌رساند.

درباره‌ی مجموعه‌ی سام وو نترسو

سام وو نترسو (Sam Wu) مجموعه داستانی کمیک و خنده‌دار به قلم کیتی سانگ و کوین سانگ برای کودکان است. ماجراهای این مجموعه درباره‌ی شخصیت یک پسربچه‌ی کوچک به نام «سام وو» شکل می‌گیرد. سام وو تصور می‌کند هیچ‌چیز در دنیا نمی‌تواند او را بترساند؛ البته که همه‌ی بچه‌ها و حتی آدم‌بزرگ‌ها حس ترس را تجربه می‌کنند و سام وو نیز از این قضیه مستثنی نیست. اما با چالش‌ها و ماجراهای تازه‌ای که در هر قسمت سر راه قهرمان کوچک و نترس این داستان قرار می‌گیرد، سام کم‌کم می‌فهمد که باید چطور از پس ترس‌ها بربیاید و آن‌ها را مدیریت کند. نسخه‌ی فارسی این مجموعه با تلاش‌های انتشارات افق به فارسی برگردان شده است. «سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد»، «سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد»، «سام وو نترسو از عنکبوت‌ها نمی‌ترسد» نام برخی جلد‌های ترجمه‌شده از این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

در نکوداشت کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد

  • حتی برای خوانندگان بی‌میل و رغبت نیز مناسب است. همچنین مخاطبان سری داستان‌های پاملا بوچارت حسابی از این کتاب خوششان می‌آید. (وب‌سایت آمازون)

کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 7 تا 10 سال از خواندن این ماجرای تصویری و هیجان‌انگیز، حسابی کیف می‌کنند.

در بخشی از کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد می‌خوانیم

تازه داشتم فکر می‌کردم من و رالف هم‌تیمی هستیم. ولی انگار اشتباه می‌کردم. گفتم: «این رمز خیلی دراز است. تا بیایی رمزی به این درازی را بگویی دیگر کار از کار گذشته.»

بعد رفتم و رالف و آن گوشی مسخره‌اش را به حال خودشان گذاشتم. یک سر رفتم چادر رجینا و زویی. چادرشان شبیه قلعه بود و به‌اندازه‌ی چادر موشکی رالف جالب بود. هردوتایشان رفته بودند توی کیسه‌خواب‌هایشان و داشتند خمیازه می‌کشیدند.

زویی گفت: «حال ما خوب است، کاپیتان سام.»
رجینا گفت: «صبح می‌بینیمت.»
زویی خمیازه‌ای کشید و گفت: «نمیدانم صبحانه چی داریم، اما من از همین الان گرسنه‌ام.»
پرسیدم: «شما نمی‌ترسید؟ از آدم‌فضایی‌ها؟ از هیولاهایی که توی تاریکی هستند؟»

فهرست مطالب کتاب

1. ترسناک‌تر از کوسه هم داریم؟
2. توی کرم چاله بیفتی بهتر از این است
3. مهمان ناخوانده‌ای از هنگ‌کنگ
4. خبر بد
5. با کتاب خواندن که نمی‌شود از دست خرس‌ها فرار کرد
6. کوله‌پشتی کمرشکن
7. چطوری در جنگل زنده بمانیم
8. خرخر ترسناک
9. سوسیس کبابی و باسلوق
10. یک موقعیت خطرناک
11. سرزمین تاریکی
12. سفر در دل تاریکی
13. یک شب دراز
14. حالا چی‌کار کنیم، کاپیتان؟
15. هیولای توی غار
16. کار کارِ آدم‌فضایی‌هاست
17. هو! هو! هو!
18. هیولای تاریکی
19. پیشگامان فضا در آسمان
20. جنگجویان تاریکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد
نویسنده،
مترجممینا قنواتی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-622-332-032-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های داستان کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد

برای دریافت کتاب سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.