معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

عکس جلد کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد
قیمت:
۷۷۵۰۰ ۵۴,۲۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

شما از اشباح می‌ترسید؟ سام کوچولو که فکر می‌کند اشباح اصلاً ترسی ندارند. کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد، جلد اول سری داستان‌های سام وو نترسو، اثر کیتی سانگ و کوین سانگ، داستان پسربچه‌ای‌ست که هیچ‌چیز در دنیا نمی‌تواند او را به وحشت بیندازد؛ البته وقتی که رالف، دوست سام خاطراتی درباره‌ی اشباح خبیث برای او تعریف می‌کند، نظر سام کمی دراین‌باره عوض می‌شود!

درباره‌‌ی کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

بعضی از آدم‌ها از مار‌ها و حشرات جنگلی می‌ترسند؛ بعضی دیگر از تاریکی و سایه‌ها وحشت دارند؛ اما گروهی دیگر از آدم‌ها هستند که تا نام اشباح را می‌شنوند، یک گوشه‌ای قایم می‌شوند. البته سام وو، قهرمان داستان سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد (Sam Wu is Not Afraid of Zombies) چنین خیالی ندارد. کیتی سانگ (Katie Tsang) و کوین سانگ (Kevin Tsang) خالقان این داستان خوش‌آب‌ورنگ و قسمت اول سری داستانی سام وو نترسو (Sam Wu)، ماجرای شجاع‌ترین پسربچه‌ی روزی زمین را برای دوستان خنده‌‌‌روی خود تعریف می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

خیلی‌سخت می‌توان چیزی را در دنیا پیدا کرد که سام وو از آن بترسد. البته ممکن است این پسر کوچک چندان از عنکبوت‌ها خوشش نیاید، و یا خاطره‌ی خوشی از کوسه‌های دریایی نداشته باشد، یا حتی بپذیرد که کمی از تاریکی می‌هراسد؛ درهرصورت، اشباح چیزی نیستند که سام وو بابت آن‌ها وحشتی به دلش راه بدهد. البته با ورود رالف زینکرمن، رقیب سرسخت سام، تمامی این ماجراها به‌کلی زیرورو می‌شود. رالف تصور می‌کند که سام وو درباره‌ی شجاعت خود کمی زیاده‌روی می‌کند. او سام را جوجه ترسو صدا می‌زند و منتظر یک فرصت مناسب می‌گردد تا سام را حسابی بترساند. شاید برای همین هم سام و دوستانش را به عمارت بزرگی که در حقیقت خانه‌ی اوست، دعوت می‌کند. البته این عمارت یک مشکل کوچک هم دارد. رالف می‌گوید که در زیرزمین این خانه، تعدادی اشباح خبیث زندگی می‌کنند. البته آن‌ها همیشه هم پیدایشان نمی‌شود و فقط ممکن است گاهی به خانه و راهرو‌های طولانی آن سری بزنند. شایدم هم آن‌ها منتظر ورود مهمان‌های تازه‌وارد هستند تا از آن‌ها استقبال کنند. درهرصورت، سام وو احساس می‌کند برای اولین‌بار به دردسر حسابی افتاده است. او حالا باید برای مقابله با این اشباح عجیب‌وغریب، نقشه‌های تازه‌ای بکشد.

معرفی و دانلود کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد، از آن دسته داستان‌های فانتزی‌ست که حسابی خوانندگان خود را به خنده می‌اندازد. تصویرگری‌های خنده‌دار و دیدنی ناتان رید (Nathan Reed) در هرگوشه‌وکناری از کتاب دیده می‌شود و جذابیت روایت آن را چند برابر می‌کند. همچنین درکنار طنز دل‌نشین داستان و ماجرای مهیج آن پیام‌های مثبت زیادی ازجمله دوستی و همکاری، برای مخاطبان کوچک دنیای کتاب وجود دارد. این داستان اولین‌بار در سال 2018 منتشر شده است و نسخه‌ی فارسی آن با تلاش انتشارات افق و ترجمه‌ی مینا قنواتی در دسترس شما قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی سام وو نترسو

سام وو نترسو (Sam Wu) مجموعه داستانی کمیک و خنده‌دار به قلم کیتی سانگ و کوین سانگ برای کودکان است. ماجراهای این مجموعه حول محور شخصیت یک پسربچه‌ی کوچک به نام «سام وو» شکل می‌گیرد. سام وو تصور می‌کند هیچ‌چیز در دنیا نمی‌تواند او را بترساند؛ البته که همه‌ی بچه‌ها و حتی آدم‌بزرگ‌ها حس ترس را تجربه می‌کنند و سام وو نیز از این قضیه مستثنی نیست. اما با چالش‌ها و ماجراهای تازه‌ای که در هر قسمت سر راه قهرمان کوچک و نترس این داستان قرار می‌گیرد، سام کم‌کم می‌فهمد که باید چطور از پس ترس‌ها بربیاید و آن‌ها را مدیریت کند. هر جلد از این مجموعه‌ی خواندنی با یک ماجرای خنده‌دار آغاز می‌شود و در هر صفحه نیز تصاویری کمیک و مهیج بسیاری از روند داستان وجود دارد. نویسندگان داستان‌های سام وو نترسو سعی می‌کنند با زبان طنز، مخاطبان خود را با احساسات مختلف آشنا کنند و از نحوه‌ی روبه‌رو شدن با ترس‌ها و نگرانی‌ها بگویند. از دیگر جذابیت‌های این مجموعه، انتخاب یک کودک آسیایی و رنگین‌پوست به عنوان شخصیت اصلی ماجراهاست. خالقان مجموعه‌ی سام وو با این انتخاب دست به خلاقیت ویژه‌ای زده‌اند و قهرمانی تازه و متفاوت به جهان داستان‌های کودکانه معرفی کرده‌اند. نسخه‌ی فارسی این مجموعه با تلاش‌های انتشارات افق به فارسی برگردان شده است. «سام وو نترسو از کوسه‌ها نمی‌ترسد»، «سام وو نترسو از تاریکی نمی‌ترسد»، «سام وو نترسو از عنکبوت‌ها نمی‌ترسد» نام برخی جلد‌های ترجمه‌شده از این مجموعه‌ی خواندنی هستند.

نکوداشت‌های کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

  • بازار داستان‌های تصویری همچنان پررونق است؛ اما باید انتخاب یک شخصیت غیرسفیدپوست به‌عنوان قهرمان اصلی داستانی را انتخابی ظریف دانست. قهرمانی از میراث آسیایی با گروهی از دوستان مختلف. ماجرایی بسیار سرگرم‌کننده و مهیج که خواننده با آن ارتباط می‌گیرد. (The Bookseller)
  • کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد حتی خوانندگانی را که در ابتدا چندان اشتیاقی از خود نشان نمی‌دهند، نیز جذب می‌کند. همچنین طرفداران مجموعه‌ی «ویمپی کید» بابت خواندن آن ممنون می‌شوند. (بررسی کتاب Kirkus)
  • این کتاب دارای انعکاس‌های فرهنگی‌ایست که در کمتر اثر داستانیِ این رده‌ی سنی به آن اشاره شده. (بررسی کتاب‌خانه‌ی مدرسه)
  • داستان با انرژی فراوانی به نگارش درآمده؛ یک اثر راحت‌خوان و سریع برای مخاطبان نوجوان. (بوک لیست)

کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 ساله حسابی از خواندن این ماجرای هیجان‌انگیز و آموزنده، لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد می‌خوانیم

صدایی در دلم گفت: تو می‌توانی، سام.
صدای کاپیتان جین بود. کاپیتان تیم پیشگامان فضا، بعضی وقت‌ها که یک‌ذره، از شجاعتم کم می‌شود، صدای کاپیتان جین و جک فضانورد را در دلم می‌شنوم.

خیال می‌کنی من اولین باری که وارد کرمچاله شدم نترسیدم؟ یا اولین باری که شاه اشباح را در بسد دیدم؟ این کار را برای انسان‌های دنیا انجام بده،سام.

می‌دانستم چه‌کار باید بکنم. نباید کاپیتان جین را ناامید می‌کردم.
برگشتم و به زویی، برنارد و رجینا نگاه کردم. دستم را مثل موشک به‌طرف آسمان بلند کردم و به هوا مشت زدم. بلند و واضح گفتم: برای نجات دنیا!

فهرست مطالب کتاب

1. من ترسو نیستم
2. اتفاق بدی که بهتر است فراموشش کنیم
3. فرار با بسدوچرخ
4. دستیار ترسناک
5. بیماری فضایی
6. اردک سوخاری و کیک تربچه
7. حتی یک جک فضایی از این می‌ترسد
8. تاریکی مطلق
9. کرمچاله‌ها واقعیت دارند
10. نتیجه‌گیری
11. خیارشور
12. همه‌چیز را بینداز گردن پشت‌پنبه‌ای
13. مارگیرها و شکارچیان اشباح
14. خودت را بگذار جای شبح
15. اعتراف بزرگ
16. بازهم پشت‌پنبه‌ای
17. مدرک رسمی شکارچی اشباح
18. سام شجاع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد
نویسنده،
مترجممینا قنواتی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-622-7902-53-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۷۷۵۰۰ ۵۴,۲۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد

برای دریافت کتاب سام وو نترسو از اشباح نمی‌ترسد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.