معرفی و دانلود کتاب پیرزن مگسک را قورت داد

عکس جلد کتاب پیرزن مگسک را قورت داد
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پیرزن مگسک را قورت داد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پیرزن مگسک را قورت داد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پیرزن مگسک را قورت داد

با پسرک ماجرای کتاب پیرزن مگسک را قورت داد و حیوان خانگی عجیب‌وغریب او آشنا شوید. تد آرنولد، نویسنده‌ی دنیای کودکان در جلد 4 این مجموعه از سری داستان‌های پسرک و مگسک که از آثار پرفروش نیویورک تایمز است، به شما ثابت می‌کند که حتی یک داستان کوتاه نیز می‌تواند خوانندگان را از خنده روده‌بر کند. پسرک قرار است امروز مهمان خانه‌ی مادربزرگ باشد؛ او اما یک مهمان ویژه و ناخوانده نیز همراه خود دارد؛ مهمانی آن‌قدر کوچک که در دهان جا می‌شود!

درباره‌‌ی کتاب پیرزن مگسک را قورت داد

تاحالا شده، چیزی را اشتباهی قورت دهید؟ مثلاً یک هسته‌ی کوچک میوه یا یک آدامس صورتی؟ درهرصورت بعید است تا به امروز پشه‌ای را قورت داده باشید! مادربزرگ داستان پیرزن مگسک را قورت داد (There Was an Old Lady Who Swallowed Fly Guy) به شما اطمینان می‌دهد که قورت دادن پشه اصلاً تجربه‌ی مطلوبی نیست! تد آرنولد (Tedd Arnold) نویسنده و تصویر‌گر پرفروش نیویورک تایمز در قسمت جدید سری داستان‌های مگسک و پسرک تصمیم دارد خوانندگان خردسال خود را حسابی به خنده بیاندازد.

پسرک داستان کتاب پیرزن مگسک را قورت داد، صاحب عجیب‌ترین حیوان خانگی دنیاست. البته درست‌تر آن است که بگوییم او صاحب عجیب‌ترین حشره‌ی خانگی دنیاست! مگسک، حالا خیلی وقت است که به دوست نزدیک پسرک تبدیل شده و در مدرسه و پارک و هر کجایی که فکرش را کنید همراه اوست. خوبی مگس‌ها این است که بدون جلب توجه در هرکجا می‌توانند به دنبال‌تان بیاییند. البته زیر و کوچک بودن نیز دردسر‌های مخصوص به خود را دارد؛ مثلاً ممکن است یک مادربزرگ دوست‌داشتنی بدون آن که حواسش باشد شما را ببلعد و قورت دهد؛ آن وقت است که اوضاع هم برای پیرزن پیچیده می‌شود و هم مگسک بیچاره!

داستان پیرزن مگسک را قورت داد یک ماجرای کوتاه و فانتزی با کلی تصاویر خنده‌دار و کاریکاتوری‌ست. زندگی همه‌ی آدم‌ها پر است از موقعیت‌هایی عجیب و غیرمنتظره؛ برخی از این موقعیت‌ها نیز در نگاه اول بیشتر به یک دردسر بزرگ و حل‌ناشدنی شبیه هستند تا یک ماجرای بامزه! اما مطمئن باشید که با حفظ خونسردی و به کار انداختن فکر، بیشتر مشکلات خیلی زود حل می‌شوند و حتی وقتی بعد‌ها آن‌ها را به یاد می‌آورید، یک لبخند بزرگ روی صورتتان پدید می‌آورند. این داستان شیرین و خواندنی اولین‌بار در سال 2007 به انتشار درآمده و نسخه‌ی فارسی آن نیز با تلاش واحد کودک و نوجوانان نشر علمی و فرهنگی، یعنی انتشارات پرنده آبی و ترجمه‌ی شهلا انتظاریان به دست شما رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مگسک و پسرک

مگسک و پسرک (Fly Guy) نام یک مجموعه داستان فانتزی کودکانه به قلم و طراحی تد آرنولد است. پسرکی کوچک به همراه دوست صمیمی‌اش یعنی مگسک، شخصیت‌های اصلی این سری داستان را شکل می‌دهند و در هر قسمت سراغ ماجراجویی هیجان‌انگیزی می‌روند و بیشتر اوقات نیز دردسر‌‌ به بار می‌آورند. البته نگران نباشید، زیرا مگسک آنقدر کوچک است که از هر در و پنجره‌ای به‌راحتی عبور می‌کند و به لطف بال‌های پرنده‌ی خود هر مشکلی را به خیروخوشی از سر راه بردارد؛ البته که هوش ویژه‌ی این مگس دوست‌داشتنی نیز در حل گره‌ها بی‌تأثیر نیست. داستان‌های مگسک و پسرک ، بابت نقاشی‌های بی‌نظیر و ترکیب آن با موقعیت‌های خنده‌دار، محبوبیت زیادی میان خوانندگان کودک دارند و از سری داستان‌های پرفروش نیویورک تایمز به حساب می‌آیند. این مجموعه به لطف نشر پرنده آبی به فارسی نیز برگردان شده و جلد‌های مختلف آن در اختیار کودکان ایران‌زمین قرار گرفته است. از قسمت‌های مختلف مجموعه‌ی پسرک و مگسک می‌تواند به داستان «مگسک، سک‌سک پیدات کردم»، «مگسک و غول‌مگس» و «سوپر مگسک» اشاره کرد.

کتاب پیرزن مگسک را قورت داد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودک شما عاشق داستان‌های بامزه با تصاویر خنده‌دار است؛ حتماً این کتاب را برای او بخوانید. این ماجرای کوتاه برای گروه سنی 4 تا 7 سال انتخاب مناسبی‌ست.

در بخشی از کتاب پیرزن مگسک را قورت داد می‌خوانیم

مگسک از سوراخی تاریک و گود پایین رفت.
در ته سوراخ به یک جای خیس رسید.
کمی به دور و برش نگاه کرد.
بعد خواست بیرون بیاید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پیرزن مگسک را قورت داد
نویسنده
مترجمشهلا انتظاریان
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات36
زبانفارسی
شابک978-600-436-120-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پیرزن مگسک را قورت داد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پیرزن مگسک را قورت داد

برای دریافت کتاب پیرزن مگسک را قورت داد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.