معرفی و دانلود کتاب پدر بودن معرکه است چون...: کنایه‌ها و نقل قول‌های بامزه برای پدرهای معرکه

عکس جلد کتاب پدر بودن معرکه است چون...: کنایه‌ها و نقل قول‌های بامزه برای پدرهای معرکه
قیمت:
۵۳,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پدر بودن معرکه است چون... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پدر بودن معرکه است چون... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پدر بودن معرکه است چون...: کنایه‌ها و نقل قول‌های بامزه برای پدرهای معرکه

کتاب پدر بودن معرکه است چون... که به همت ریچارد بنسون جمع‌آوری شده، مجموعه‌ای جذاب است از جملات احساسی و شوخ‌طبعانه افراد معروف درباره‌‌ی پدر بودن. این مجموعه‌ی دوست داشتنی، با کاریکاتورهای خنده‌دار، می‌تواند کسانی را که سال‌هاست پدر شده‌اند، ساعت‌ها بخنداند و هدیه‌ای هوشمندانه برای تازه‌پدرهای شاد و البته مضطرب است!

درباره‌ی کتاب پدر بودن معرکه است چون...

حتما اگر از هر پدری، درباره‌ی پدر بودن بپرسید، انتظار دارید جملات بسیار احساسی و عمیقی درباره‌ی شادکامی خود بعد از پدر شدن تحویلتان بدهد. اما حقیقت این است که پدر شدن و پدر بودن مجموعه‌ای از احساسات متناقض را در هر مردی بیدار می‌کند. احساساتی که عموما انتظار داریم پنهان شوند! همین‌طور پدر بودن ترکیبی است از وظایف دشوار و متعدد که هر کسی را گیج می‌کند. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود، پدران دوست داشته باشند درباره‌ی این موضوع پیچیده با یکدیگر شوخی کنند. شوخی‌هایی که در عین خنده‌دار بودن، گاهی احساسات متناقض آن‌ها و افکار سرکوب شده‌شان در جامعه را نیز به نمایش می‌گذارد. شوخی‌هایی که شاید در بعضی موارد فقط پدران از دلیل خنده‌دار بودنشان سر در بیاورند. اما این شوخی‌ها درباره‌ی پدر بودن و پدری کردن را، فقط پدرهای معمولی به زبان نمی‌آورند، نقل قول‌های زیادی از افراد معروف درباره‌ی پدر بودن نیز وجود دارد که بسیار خنده‌دار هستند! ریچارد بنسون (Richard Benson) تعدادی از این نقل قول‌ها را در کتاب پدر بودن معرکه است چون... (Dad's Wit: Quips and Quotes for Fantastic Fathers) جمع‌آوری کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

کتاب پدر بودن معرکه است چون...، نقل قول‌ها را بر اساس موضوعات مختلفی که ابعاد متعدد پدر بودن را به نمایش می‌گذارد از هم جدا و طبقه‌بندی کرده است. هر فصل، نامی دارد که با خواندن آن، پدران به یاد خاطرات مشترک خود می‌افتند. هر کسی که پدر شده باشد می‌تواند بسیار راحت درباره‌ی خوردن پس‌مانده‌های غذا، رنج‌هایی که بزرگ می‌شوند، خدمات تاکسیرانی بابا و... می‌داند! همه‌ی این سرفصل‌ها با هوشمندانه‌ترین و شوخ‌طبعانه‌ترین جملات کوتاه، توصیف شده و باعث می‌شوند پدران احساس کنند حرف‌های دلشان گفته می‌شود و درعین‌حال، یک دل سیر بخندند.

کتاب پدر بودن معرکه است چون... را می‌توانید مثل یک مهمانی مفصل بدانید که پدران دور هم جمع شده‌اند، می‌خندند و از خاطرات و احساسات خود درباره‌ی «پدر بودن» می‌گویند. کاریکاتورهای موجود در کتاب هم، لحظات شادی را برای خوانندگان می‌سازد. این کتاب را زهره زاهدی ترجمه کرده و انتشارات بذر خرد آن را به چاپ رسانده است.

کتاب پدر بودن معرکه است چون... برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پدر بودن معرکه است چون... برای هدیه دادن به همه‌ی پدران با محبت و زحمت‌کشی که دوست داریم لبخند به لبشان بیاید، مناسب است.

در بخشی از کتاب پدر بودن معرکه است چون...: کنایه‌ها و نقل قول‌های بامزه برای پدرهای معرکه می‌خوانیم

دخترم زیر یک ستاره‌ی خوش‌اقبال به دنیا آمد. لیونل بلیر در آپارتمانی در طبقه‌ی بالای ما زندگی می‌کرد. باب مانک‌هاوس / Bob Monkhouse

جوری که اوضاع پیش می‌رود، خوش‌شانس‌هایش هنگام انعقاد نطفه هم حضور پیدا می‌کنند. جورج اچ. دیویس (در خصوص هیاهو و اعتراضی که نسبت به حضور پدرها هنگام تولد نوزاد به وجود آمده بود) /George H. Davies

با آنکه هنگام وقوع رویداد حضور داشتم، هیچ به یاد ندارم چه حوادثی منجر به آن رویداد شدند. وینستون چرچیل (در خصوص تولد خودش) / Winston Churchill

از یک طرف هرگز نخواهیم توانست به دنیا آوردن یک بچه را تجربه کنیم. از طرف دیگر، می‌توانیم دُمی به خمره بزنیم. بروس ویلیز (در خصوص موافقین و مخالفین مرد بودن) / Bruce Willis

فهرست مطالب کتاب

یادداشت ناشر
از اینجا تا پدری
پس‌مانده‌ی غذا
بزرگ‌ترین روز زندگی شما
برای پدر شدن دفترچه‌ی راهنما وجود ندارد
شاهزاده خانم کوچولوی بابا
نصیحت پدرانه
ستایش قهرمان
نه می‌توانم با آن‌ها زندگی کنم و نه می‌توانم بدون آن‌ها زندگی کنم
جیب‌های بزرگ
یک سرمشق خوب بودن
پدر بودن یعنی چه؟
او به‌سرعت دارد بزرگ می‌شود!
پدر در مقابل مادر
رنج‌هایی که بزرگ می‌شوند
بهترین کار دنیا
مرد خانواده
ای بچه!
لگدپرانی نوجوانی
مثل پدر، مثل پسر
بابای پیر عاقل من
پدر درجه یک
محبت خشن
غرور پدرها
پدر مسئول است
بابای عاشق ورزش
بابا یا چیپس؟
فقط محبت لازم است
خدمات تاکسیرانی بابا
بابا تو خیلی اسباب خجالتی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پدر بودن معرکه است چون...: کنایه‌ها و نقل قول‌های بامزه برای پدرهای معرکه
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-622-95396-2-0
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پدر بودن معرکه است چون...

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پدر بودن معرکه است چون...

برای دریافت کتاب پدر بودن معرکه است چون... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.