معرفی و دانلود کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

عکس جلد کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

کنترل تلویزیون را به‌دست گرفته‌اید که ناگهان خبری عجیب پخش می‌شود: «شهری گم‌شده، از زیر خروارها خاک سربرآورد. نام این شهر افسانه‌ای کِراست.» کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 این سرزمین را به شما معرفی می‌کند. امین فرد در این داستان تخیلی و فانتزی، ما را با مردی به نام دگار همراه و حوادث تلخ و شیرینی را که بر این سرزمین باستانی گذشته، روایت می‌کند.

درباره‌ی همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

فرقی ندارد انسان امروزی باشیم یا شخصیتی افسانه‌ای در کتاب‌های کهنه و عتیقه‌؛ این‌طور که معلوم است، متأسفانه ما انسان‌ها هروقت بتوانیم، تمایلمان به بدی را نمایان می‌کنیم و آن را به خوب بودن ترجیح می‌دهیم؛ حتی اگر از اهالی شهر افسانه‌ای کرا باشیم. دگار شخصیت اصلی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 نیز مثل ما، هنگامی که این تمدن باستانی را می‌جویید، تصور نمی‌کرد با تاریخچه‌ای مملو از قتل و خون‌ریزی مواجه شود، اما واقعیتی که پیش‌رویش قرار داشت اجازه نداد تا به مثبت‌اندیشی ادامه دهد. نمی‌دانیم اگر دگار این سرزمین پر رمز و راز و هولناک را بیشتر می‌شناخت، باز هم برای نجاتش می‌کوشید یا نه، اما حالا که تا اینجا آمده‌ و کرا را از زیر خاک بیرون کشیده‌ایم، باید بمانیم و بفهمیم سرنوشتش به کجا خواهد رسید. آیا دوباره احیا و باشکوه خواهد شد؟ امین فرد ما را با حماسه‌ی تراژدیک روبه‌رو می‌کند.

تاج و تخت کرا مثل بسیاری از سرزمین‌های بزرگ و امپراتوری‌های قدرتمند، یک وارث و ده‌ها رقیب و دشمن دارد. وارث این تاج و تخت دختر پادشاه، شاهدخت، است. سلطنت سرزمین کرا حق اوست اما برادرش ددشاه، نمی‌تواند با پادشاهی پدر و ولیعهد بودن خواهرش کنار بیاید. او به هر دسیسه‌ای برای نابودی شاهدخت دست می‌برد؛ اما یکی از این توطئه‌ها به قیمت نابودی امپراتوری کرا تمام می‌شود: توطئه‌ی تشکیل ارتشی از حیوانات وحشی و هجوم بردن به‌سوی پایتخت پدر.

در این میان عده‌ی دیگری به‌نام «خون‌خواران» که با ایشان در قسمت‌های پیشین مجموعه‌ی همه‌ی آنان از خدایان بودند آشنا شده‌ایم، نیز در این جنگ خانوادگی حضور دارند. نجیب‌زاده‌ی شهر کرا نمی‌خواهد با خون‌خواران هم‌قسم شود، اما ضرورت مقابله با شورشی که برادرش برپا کرده است، راهی برای او باقی نگذاشته جز کمک گرفتن از خون‌خواران. این قوم عجیب و خوفناک به‌دنبال خون نخستین می‌گردند و تنها جایی که می‌توانند آن را بیابند، در شهر وهو است. برای رسیدن به شهر وهو تنها یک راه وجود دارد: عبور از سرزمین کرا؛ بنابراین هم به‌نفع شاهدخت است که با خون‌خواران صلح کند هم خون‌خواران برای رسیدن به گمشده‌شان چاره‌ای جز جنگیدن در رکاب شاهدخت ندارند.

معرفی و دانلود کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 راوی این نبرد خونین میان خواهر و برادر افسانه‌ای است. در این روز خون‌بار، مرگی مرموز بر شهر کرا سایه می‌افکند و به ناگاه، آن تمدن باشکوه، به ویرانه‌ای که خاکستر مرگ بر آن پاشیده‌اند، تبدیل می‌شود. خدای مرگ کل مردم را به قتل می‌رساند، به جز یک نفر: کسی به نام سیئرا. او تنها بازمانده‌ی شهر کرا و وارث نسل و نژاد آن مردم افسانه‌ای است. امین فرد ما را به این شهر متروکه آورده تا این وارث خون و نسل را بیابیم و تمدن کرا را از نو زنده کنیم.

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 در نشر فرهنگی فرد منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی همه‌‌ی آنان از خدایان بودند

مجموعه‌ی همه‌‌ی آنان از خدایان بودند روایتگر سرنوشت سرزمین‌هایی گمشده‌ای است که مردی به نام دگار در پی کشف و شناخت آن‌هاست. ددسگال 3 یکی از جلدهای این مجموعه و در ادامه‌ی جلدهای پیشین، «ددسگال 1» و «ددسگال 2» است. امین فرد در سال‌های گذشته، جلدهای دیگری از این مجموعه را با نام‌ رستگاری برای خوانندگان مشتاق خود روایت کرده است.

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 برای چه کسانی مناسب است؟

بالاخره سرزمین کرا پیدا شد. جست‌وجوگری تمام شد و حالا وقت شناختن و روبه‌رو شدن با افسانه‌هایی است که تا پیش از مواجه با سرزمین کرا درباره‌ی آن‌ها شنیده بودیم. اگر برای روبه‌رو شدن با این سرزمین خارق‌العاده آماده هستید، کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 در انتظار شماست.

در بخشی از کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 می‌خوانیم

چرا می‌توانست خاطرات راهو را ببیند؟ راهو که بود؟ خاطرات راهو از خون او می‌گفت. موجوداتی غیر انسان وجود دارند که توانایی زنده کردن مردگان را هم دارند. اسب به داخل پرستشگاه رفت و اَوِر به راحتی در سنگی را به جلو کشید و ناله‌های آن درون پرستشگاه گم شد. به یاد اولین دیدارشان با اَوِر افتاد. یادش هست که اَوِر هم درمورد زنده کردن مردگان از کوف سنگ‌تراش سوال کرده بود.

دگار سرش را تکان داد تا افکار درهمش را از ذهنش دور کند. به گورستانی از استخوان‌ها می‌نگریست که هراسان در هم غوطه‌ور شده بودند. آگیرا در سوی دیگر مشعل را بر تن خسته ستونی آویزان می‌کرد که سقف با شکاف‌های بزرگ بر آن لمیده بود. دگار دستش را از روی شانه سرندا به پایین لغزاند و بر کمر او نهاد و پرسید: «این‌ها دگر چه هستند؟»

آگیرا با پایش استخوان‌ها را دور کرد و گفت: «ما برای همین این‌جا هستیم که این را بدانیم.»

اَوِر سنگ بزرگی را برداشت و به پشت در گذاشت و گفت: «خیالمان راحت است که کسی نمی‌تواند وارد شود.»

حس آشنایی به در ذهنش می‌کوبید. از جایی پاره‌های روزگاری دیگر را می‌دید. خاطرات از جایی خودشان را بیرون می‌کشیدند. دگار با یک جهش از کَهَر پایین پرید و بر استخوان‌های سست فرود آمد سپس گفت: «خاطراتی را حس می‌کنم.»

سعی کرد به کتاب رموروس صدمه‌ای وارد نشود. به میان استخوان‌های خسته قدم گذاشت و نگاهی به سرندا انداخت. سرندا نگاهش را دزدید و به یال اسب خیره شد و انگشتانش را به میان تارهای لطیف او لغزاند. دگار خصمانه پا بر استخوان‌ها کشید و در حالی که از له شدن آن‌ها لذت می‌برد، گفت: «هیچ‌کدام از این استخوان‌ها مال انسان نیستند.»

فهرست مطالب کتاب

1. بی‌چهره
2. دگار
3. راهو
4. دگار
5. هورکس
6. دگار
7. هارا
8. دگار
9. هلوتوک
10. دگار
11. کژدم
12. دگار
13. هنکاس
14. دگار
15. مِرگور
16. دگار
17. مردوز
18. دگار
19. دآلگآر
20. پیرمرد
21. دآلگار
22. دگار
23. بی‌چهره

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرهنگی فرد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات437
زبانفارسی
شابک978-622-91369-4-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۳/۶/۲۳
سلام و وقت بخیر خیلی منتظر این جلد‌ها بودم و بلاخره اومد و امیدوارم جلد‌های بعدی هم زودتر بیاد تا رشته داستان از دست در نره توی جلد اول و دوم روند داستان و معرفی کارکتر‌ها مکان‌ها و اتفاقات ریتم خوبی داشت ولی در جلد سوم و مخصوصا چهارم چنان تند بود که یک جاهایی آدم اورر دوز میکرد... کاش تو جلد دوم و برای پاسخ به معما‌ها گره‌ها از روش‌های متنوعی استفاده میشد دیدن این همه خاطره کش دار کم کم آدم بی حوصله میکرد و یک جورایی حس میگردم نویسنده با عجله فقط سعی کرده سر و ته قضیه هم بیاد یا باید تعداد کارکتر‌ها کم میشد یا تعداد جلد ددسگال بیشتر میشد با خلاقیت‌های جلد‌های قبل انتظار ما هم بالا تر رفته... گفتنی‌ها رو دوستان گفتند من فقط پیشنهادهایی دارم روی وبسایت توضیحی از کاراکتر دگار اومده کاش برای شخصیت‌ها و مکان‌های کلیدی هم این توضیحات روی وبسایت بیاد و گردیده‌های مهم کتاب‌های قبل ارایه بشه که مجبور نشویم کتاب‌ها رو مجدد بخونیم تا آمادگی خواندن جلد‌های جدید داشته باشیم مخصوصا که فاصله چاپ مجلد‌ها زیاده و کارکتر و خرده داستان‌ها تنوع بالایی داره و واقعا یک جاهایی رشته کار از دست در میره با سپاس
امین فرد
۱۴۰۳/۵/۲۲
سلام خدمت دوستان عزیز
با پایان این کتاب، سه گانه ددسگال که کتاب دوم مجموعه همه‌ انان از خدایان بودند است، تمام شد.
از انجایی که صفحات به ۱۳۲۴ عدد میرسید و همینطور زمان نوشتن زیاد میشد، تصمیم گرفتم که کتاب در سه قسمت خدمت شما ارائه شود.
در طی ماه‌های اتی، نوشتن کتاب سوم از مجموعه خدایان شروع شد
خواهد و بعد از اتمام کتاب جوینده ۳: جان‌خوار در اواخر سال (۱۴۰۳)، با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.
منتظر نظرات خوب و سازنده شما هستم.
Saeed Ghzel
۱۴۰۳/۵/۲۶
وای خدایا واقعا نمیتونم کتاب رو زمین بزارم واقعا بی نظیر این کتاب نمیدونم چی بگم که حسم رو بیان که از خواندن کتاب‌های استاد فرد هیچ کلمه‌ای نمیتونم پیداکنم که اون حس رو بیان کنه واقعا دست مریزاد استاد امیدوارم هرچه زودتر ادامه کتاب بیاد که بی صبرانه چسم انتظار کتاب سه هستم ممنونم استاد که با این کتاب‌ها و داستان زیبا منو عاشق کتاب خودن میکنی سپاس
Saeid09138294769
۱۴۰۳/۶/۲۲
خیلی خوشحال شدم که دو تا فصل با هم اومدن واقعا برام جذابه که داستان هاتون رو دنبال کنم خیلی از سوالاتمون باز هم بی جواب موند بی صبرانه منتظر ادامه هستم
فاطمه دهقان
۱۴۰۳/۶/۱۶
کتاب خیلی خوبیه حس خوبی رو ب خواننده منتقل می‌کنه ولی کاش انقد انتظار نکشیم برای فصل‌های بعدی زودتر فصل بعد رو بنویسید من بی صبرانه منتظرم
سمانه السادات سعیدی نیا
۱۴۰۳/۶/۸
بسیار قلم گیرا و داستان جذابی دارد فقط موجودات هر دو سرزمین به نوعی شباهت زیادی در خلق و خوی وحشی گری با هم دارند
Tara
۱۴۰۳/۵/۲۹
سلامبسیار لذت بردم. مخصوصا از character arc در شخصیت ها. فقط با عرض پوزش شما برای چند جلد کتاب برنامه دارید؟
فاطمه درشناس
۱۴۰۳/۶/۱۱
این قسمت ادامه دارد اخرش مغز منو میخوره اخه باز باید چقدر منتطر بمونیم دیگه
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3

برای دریافت کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 3 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.