معرفی و دانلود کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2

عکس جلد کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2
قیمت:
۸۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2

به زمین زیر پایتان نگاه کنید؛ آیا تمدنی ویران شده نمی‌بینید؟ لطفاً اگر از «تمدن کرا» خبری به دستتان رسید، به دگار اطلاع دهید. او در جست‌وجوی این سرزمین افسانه‌ای است. کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 شرح ماجراجویی قهرمانی به نام دگار را روایت می‌کند. امین فرد ما را به دنیایی فانتزی و تخیلی می‌برد تا با کمک شخصیت‌های باستانی، نشانه‌هایی از تمدن کهن کرا را از لابه‌لای خاطرات مردگان پیدا کنیم و این سرزمین افسانه‌ای را بیابیم.

درباره‌ی کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2

اگر انسان‌های واقع‌گرا اجازه دهند، برای چند لحظه هم شده، می‌خواهم نظریه‌ی جهان‌های موازی را بدون شک و تردید باور کنم و بپذیرم که همین الان، در جهانی جاری و ساری، مردی با ریش و موی بلند و لباسی عجیب و غریب، به‌دنبال شهری گمشده می‌گردد و مخروبه‌ها را زیر و رو می‌کند تا شاید نشان و اثری از تمدن کِرا بیابد. «دگار» می‌داند آن شهر هنوز وجود دارد و باید هرچه زودتر این سرزمین باستانی را زنده کند. شاید تا مدتی قبل می‌توانست از یافتن سرزمین کرا بگذرد و از پیدا کردن مردمانی که می‌توانند با پرندگان سخن بگویند و زبان حیوانات را بفهمند چشم‌پوشی کند، اما او رازی سربه‌مهر را کشف کرده؛ رازی که اگر خشمگین شود جهان را به آتش می‌کشد و مردمان را در یک دم می‌بلعد، اما اگر رمز رام شدنش را بداند، تنها امید و نجات‌دهنده است؛ این راز اژدهایانی عظیم الجثه هستند که خاطرات به‌جای مانده از مردم کرا، به وجودشان شهادت می‌دهند.

دگار در اعماق مخروبه‌ها، ژرفای دریاها و زیر خاکسترها می‌گردد تا تمدنی ویران‌شده را بیابد. آن هم نه تمدنی عادی که مردمانش همچون ما بوده‌اند؛ بلکه تمدنی که همچون سرزمین سلیمان نبی افسانه‌ای است و مور و آدمی زبان یکدیگر را می‌فهمند. عجیب‌تر اینجاست که شهر کرا با تمام مخلوقات خارق‌العاده‌اش، محافظ و نگهبانی برای تمدن وهو است. وهو مأمن و وطن خدایان و خانه‌ی قدرت‌هاست. کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2، مجوز ورود ما به سرزمین افسانه‌ای کرا و وهو است.

معرفی و دانلود کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2

امین فرد خالق جهان نادیدنی ددسگال است. او رویاهایمان را ترسیم و ما را با هرچه در خواب و رویایمان است، روبه‌رو کرده. تصور مواجه شدن با سوزانندگی آتش دهان اژدها در میان برف، گرگی که مشغول قانع کردن صاحب مرغداری است و مردمانی که به فرشتگان شبیه هستند، اجازه نمی‌دهد تا داستان را نیمه‌کاره رها کنیم. نیازی نیست همه‌چیز حقیقت داشته باشد تا برای یافتنش کفش آهنین به‌پا کنیم. ما در قصه‌ها به‌دنبال رویاها و نادیدنی‌ها می‌گردیم. از هری‌پاتر گرفته تا ارباب حلقه‌ها و بازی تاج و تخت، هیچ‌کدام واقعیت بیرونی نداشتند اما مطمئنیم حتی اگر حافظه‌ی خود را از دست دهیم، محال است سوروس اسنیپ و هابیت‌ها را فراموش کنیم. افسانه‌ها بیشتر از حقایق در ذهن ما حک می‌شوند.

شاید همین حالا که در حال خواندن این متن هستید، دگار در جست‌وجوی سرزمین کرا باشد. او به مردگان و زندگان پناه برده. به هرچه هست و نیست متوسل شده تا سرنخ و راه ورود به این امپراتوریِ پنهان را بیابد. او در حال تلاش است، اما راه ورود به سرزمین کرا، به سادگی نمایان نمی‌شود. شما فکر می‌کنید دگار بتواند به شهر افسانه‌ها راه بیابد؟

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 به کوشش نشر فرهنگی فرد منتشر شده و هم‌اکنون در دسترس ماجراجویان رویاپرداز قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی همه‌‌ی آنان از خدایان بودند

مجموعه‌ی همه‌ی آنان از خدایان بودند روایتگر سرنوشت سرزمین‌هایی گمشده‌ای است که مردی به نام دگار در پی کشف و شناخت آن‌هاست. ددسگال 2 یکی از جلدهای این مجموعه است. امین فرد در سال‌های گذشته، جلدهای دیگری از این مجموعه را با نام‌ رستگاری برای خوانندگان مشتاق خود روایت کرده است.

کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 برای چه کسانی مناسب است؟

شهر کرا با تمام شکوه و عظمتش به زیر خاک رفته. این سرزمین باستانی در جست‌وجوی نجات دهنده است. «دگار» برای یافتن کرا به همراهی جسور و شجاع نیاز دارد. اگر اهل خطر کردن هستید و از داستان کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 1: رستگاری باخبرید، رمان تخیلی همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2، شما را به شرکت در این کاوش خطرناک دعوت می‌کند.

در بخشی از کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 می‌خوانیم

آگیرا گوشه‌های چشمانش را گرفت و فشرد سپس جواب داد: «بگذار توضیح بدهم. درنده بالدار در هنگام تخم‌گذاری سنگ می‌خورد. تخم که گذاشت هزار سال طول می‌کشد که تخم بشکند. هزار سال هم طول می‌کشد تا پرهای یک درنده بالدار بعد از بیرون آمدن از تخم بریزند و به اژدها تبدیل شود. پس از زمان تخم گذاشتن، دو هزار سال باید بگذرد تا یک تخم به اژدها تبدیل شود. خوب فکر کنید.»

دگار جواب داد: «از زمان شکستن تخم بله؛ اما با در نظر گرفتن هزار سال بین تخم گذاشتن؛ یعنی که هر درنده بالدار هزار سالی یک تخم می‌گذارد پس سه هزار سال طول می‌کشد تا یک اژدهای بالغ داشته باشیم.»

«حرف تو کامل درست است. از زمان رومری هزار سال گذشته است و الان ما یک درنده بالدار داریم که به اژدها تبدیل شده است. با گذشت هزار سال چطور یک تخم شکسته و به اژدها تبدیل شده. برای این روند ما نیاز به دو هزار سال داریم.»

اَوِر به میان صحبت آمد وگفت: «این‌طور که من فهمیدم، می‌خواهی بگویی که آن زمان یک تخم وجود نداشته بلکه دو تخم اژدها وجود داشته؟»

آگیرا سرش را تکان داد و گفت: «درست است. اگر یادتان باشد زمانی که رومری به کنار درنده بالدار رسید، او در حال سنگ خوردن بود؛ یعنی می‌خواست تخم بگذارد. به این فکر کنید که اگر تخم گذاشته بود، تخمش الان باید می‌شکست و یک درنده بالدار کوچک داشتیم و نه یک اژدها در میان آسمان. در آن زمان یک تخم دیگر وجود داشته که رومری آن را نجات داد و شکست و بعد از شکستن هم تبدیل به همین اژدهای الان شد؛ اما درنده بالدار مادر در زمان رومری آماده تخم گذاری برای تخم دیگری بود که در همین سال باید بشکند. اگر هزار سال فاصله بین تخم گذاری را در نظر بگیریم، حرف ما درست است و درنده بالدار در حال گذاشتن تخم دوم بود. هم‌زمان با شکسته شدن تخم اول.»

فهرست مطالب کتاب

1. دگار
2. سیئرا
3. دگار
4. بوف
5. دگار
6. آرباس
7. پیربان
8. دگار
9. فارِنا
10. دگار
11. آرباس
12. دگار
13. هوناری
14. دگار
15. ژاگیر
16. نهاک
17. شکارچی
18. شهدخت
19. هیربد
20. دگار
21. شکارچی
22. نهاک
23. ژاگیر
24. شهدخت
25. هیربد
26. نهاک
27. شهدخت
28. ژاگیر
29. شکارچی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات فرهنگی فرد
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-622-91369-3-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2

Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۳/۶/۲۳
سلام و وقت بخیر خیلی منتظر این جلد‌ها بودم و بلاخره اومد و امیدوارم جلد‌های بعدی هم زودتر بیاد تا رشته داستان از دست در نره لطفاً و هزار بار خواهش که کتاب قبل از چاپ دست ویراستار بدید کتاب در چندین جا دارای غلط‌های متعدد دستوری و واملا ئی بود که برازنده چنین رمان سطح بالایی نیست توی جلد اول و دوم و روند داستان معرفی کارکتر‌ها مکان‌ها و اتفاقات ریتم خوبی داشت ولی در جلد سوم و مخصوصا چهارم چنان تند بود که یک جاهایی آدم اورر دوز میکرد... کاش تو جلد دوم برای پاسخ به معما‌ها و گره‌ها از روش‌های متنوعی استفاده میشد دیدن این همه خاطره کش دار کم کم آدم بی حوصله میکرد و یک جورایی حس میگردم نویسنده با عجله فقط سعی کرده سر و ته قضیه هم بیاد یا باید تعداد کارکتر‌ها کم میشد یا تعداد جلد ددسگال بیشتر میشد با خلاقیت‌های جلد‌های قبل انتظار ما هم بالا تر رفته... گفتنی‌ها رو دوستان گفتند من فقط پیشنهادهایی دارم روی وبسایت توضیحی از کاراکتر دگار اومده کاش برای شخصیت‌ها و مکان‌های کلیدی هم این توضیحات روی وبسایت بیاد و گردیده‌های مهم کتاب‌های قبل ارایه بشه که مجبور نشویم کتاب‌ها رو مجدد بخونیم تا آمادگی خواندن جلد‌های جدید داشته باشیم مخصوصا که فاصله چاپ مجلد‌ها زیاده و کارکتر و خرده داستان‌ها تنوع بالایی داره و واقعا یک جاهایی رشته کار از دست در میره با سپاس
امین فرد
۱۴۰۳/۵/۲۱
سلام خدمت دوستان عزیز که همیشه با نظرات دلگرم کنندشون توی این مسیر سخت بنده رو همراهی کردند. سه سال طول کشید تا ادامه ددسگال منتشر شد. بینهایت منتظر این هستم که نظراتتون رو بخونم. امیدوارم از خوندن کتاب لذت ببرید. قسمت سوم هم در کتابراه منتشر شده ممنون از کتابراه که در کمترین زمان کتاب رو منتشر کردن.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۳/۶/۲۴
با درود فراوان و خسته نباشید خدمت جناب آقای امین فرد دست اندرکاران سایت کتاب راه واقعاً خیلی منتظر موندم تا بتونم قسمت بعدیه ددسگال رو بخونم اما با اینکه خیلی طول کشید ولی به انتظار وخوندنش می ارزید چون با خوندنش به درون کتاب یا بهتر بگم اون زمان و مکانی که ساخته و پرداخته ذهن آقای امین فرد هست سفر کردم با اینکه بعضی جاها آقای امین فرد خیلی بیش از حد توصیف اطراف و اکناف رو کرده اما با این حال نمیشه کمتر از ۵ ستاره به این داستان داد و من مشتاقانه میرم که قسمت آخر از ددسگال رو بخونم به آخر داستان رو بفهمم.....
آرمین
۱۴۰۳/۵/۲۱
با سلام خیلی خوشحالم که اولین نظر این کتاب رو می نویسم من بینهایت منتظر این کتاب بودم، هنوز کتاب رو نخوندم اما مطمئنم که اقای امین فرد بهترین کتاب ها رو می نویسه. هم از شما و هم از برادر گرامیتون بخاطر کتاب های خوبتون ممنون. امیدوارم روزی برسه که کتاب هاتون در سطح جهان شناخته بشن.
دی دی دی
۱۴۰۳/۵/۲۹
سلام و خسته نباشید و خداقوت به جناب امین فرد ممنونم بابت این کتاب عالی که نوشتین همون اول کتاب نوشتین اگه یسری چیزها یادتون رفته کتابهای قبلی رو دوباره بخونین بنظر من این مثل دقیقا فیلمهای جذاب هالیوودی هست و چیزیش فراموش نمیشه دقیقا همینقدر جذاب موفق باشین
Saeed Ghzel
۱۴۰۳/۵/۲۳
من تازه کتاب دوم تموم کردم از سرکار که میام کلا دارم میخونم واقعا این کتاب جذاب و گیراست و خیلی منتظر بودم که بیاد معولا چندباری کتابو میخونم تا قشنگ مفهوم کتاب و بفههم و واقعا ارزش چندین بار خوندن دارن. از اقای فرد اقعا سپاسگزارم دمتون گرم
جانان
۱۴۰۳/۶/۷
خوب بود ولی نه اندازه دو قسمت قبلی. داستان کلی پراکنده بود احساس میکنم نویسنده سردرگمه. داستانم بیشتر سمت خاطره دیدن مردها شده. ولی بازم با این حال قسمت بعدی رو هم میخونم چون به شناختی که از نویسندش دارم این چند وقت انتظاری ارزششو داشت
سید محمدحسین
۱۴۰۳/۵/۳۱
فوق العاده. روند داستان فضاسازی توصیف‌ها روان بودن فصاحت همه عالی همه چی عالینه افراط نه تفریطبعد از دو سه سال من رو واداشت که شب رو بیدار بمونم و کتاب بخونمفقط باقدرت پیش برید و امیدوارم جلدهای بعدی هم به همین خوبی باشه
امیراحمد محمدی فرد
۱۴۰۳/۵/۲۴
تا به این جا که خوندم برای من جذاب و جالب بود. نویسنده قلم عالی داره. توصیفات بد نیست و تا حد زیادی قویه هر چند برخی جا‌ها باید کمی بیشتر بهش توجه بشه. در کل نویسنده با کمک قدرت تخیلش داستان جالبی را خلق کرده.
فاطمه درشناس
۱۴۰۳/۵/۲۵
بی نهایت منتظر انتشار این جلد بودم هر روز از روی سایت نوار پیشرفت رو چک میکردم امروز به محض ورود به کتابراه برام اومد واقعا خوشحال شدم امیدوارم همیشه موفق باشید جناب فرد عزیز
حمیدرضا
۱۴۰۳/۶/۷
در تعریف از این کتاب نمیدونم چی بگم فقط میگم شاهکاره. بلاخره موفق شدم تئوری خودمو بسازم که داستان‌های شما دو برادر در عین مجزا بودن ولی مربوط هستند
Sajad Khalilirad
۱۴۰۳/۶/۲۶
پیچیده و جذاب عاشق داستاناتم
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2

برای دریافت کتاب همه‌ی آنان از خدایان بودند 2: ددسگال 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.