معرفی و دانلود کتاب آیین آفرودیت

عکس جلد کتاب آیین آفرودیت
قیمت:
۱۸۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آیین آفرودیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آیین آفرودیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آیین آفرودیت

تصور کنید در سرزمینی زندگی می‌کنید که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. هر لحظه ممکن است در خیابان‌های رنگارنگش، قهقهه‌های بی‌وقفه بشنوید و یا کودکی را ببینید که روی ابرها جست‌وخیز می‌کند. کتاب آیین آفرودیت نوشته‌ی غزل نارویی، شما را به دنیایی می‌برد که در آن هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. در این رمان جادویی، با شخصیت‌هایی آشنا می‌شوید که در دنیایی پر از عجایب، با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که شما را غافلگیر خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب آیین آفرودیت

در جهانی که اغلب درگیر روزمرگی و قوانین خشک و بی‌روح هستیم، کتاب آیین آفرودیت به قلم غزل نارویی، دریچه‌ای نو به سمت دنیایی متفاوت باز می‌کند؛ دنیایی که در آن قهقهه‌ها بلند است و لیلی‌بازی در خیابان‌ها ممنوع نیست. در این جهان خاص، نه‌تنها قوانین بی‌قانونی حاکم است، بلکه قصه‌ها و شخصیت‌هایی نیز با چاشنی خیال و واقعیت درهم‌ تنیده شده‌اند که هر خواننده‌ای را به فکر فرو می‌برند. کتاب آیین آفرودیت داستانی است که با رنگ‌های زنده و تصاویر شگفت‌انگیز، خواننده را از دنیای خاکستری واقعیت به یک دنیای تخیلی می‌برد. این رمان با بهره‌گیری از یک نثر روان و لطیف، به ‌گونه‌ای طراحی شده که هر صفحه از آن شما را به سفری تازه و غیرمنتظره دعوت می‌کند.

امیلی، شخصیت اصلی این داستان، به‌ عنوان یک دختر کنجکاو و بی‌باک و هم به‌عنوان نماینده‌ای از دنیای کودکانه‌ای که هرگز ناپدید نمی‌شود، معرفی می‌شود. او با جهش‌های ناگهانی و بازیگوشانه خود روی ابرهای نرم، به خواننده یادآوری می‌کند که درون هرکدام از ما، یک کودک پنهان است که هنوز هم به دنبال ماجراجویی است. اما شخصیت‌های دیگری مانند آقای بارنز، با تمام ضعف‌ها و عجایبش، نمادی از انسان‌هایی هستند که شاید ظاهرشان غیرجذاب و حتی ترسناک باشد، اما در عمق وجودشان قلبی مهربان و درک‌پذیر دارند.

معرفی و دانلود کتاب آیین آفرودیت

داستان با طنز و لطافت پیش می‌رود و ما را با تضادهای جالبی روبه‌رو می‌کند. به‌عنوان‌مثال، تقابل بوی نامطبوع آقای بارنز با شیرینی آب‌نبات‌های رنگارنگ او، هم خنده‌دار است و هم به‌طور غیرمستفیم بر موضوعات پیچیده‌تری همچون پذیرش و تحمل تفاوت‌های دیگران تأکید می‌کند. این بوی بد، با وجود همه‌ی نارضایتی‌ها و اعتراضات، تنها برای امیلی به معنای طعمی شیرین است که او حاضر است آن را تحمل کند.

غزل نارویی در این کتاب با استفاده از زبانی ساده و قابل‌فهم، موفق به خلق دنیایی شده است که در آن هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند به شکلی مشترک از آن لذت ببرند. هرکدام از ما در موقعیت‌های مختلف زندگی ممکن است با چالش‌هایی روبه‌رو شویم که نیازمند پذیرش و درک یکدیگر هستیم. کتاب آیین آفرودیت داستانی تخیلی است که در عین حال به زندگی ساده‌تر، سرشار از خنده و بازی، و پذیرش تفاوت‌ها اشاره دارد. این کتاب از جمله آثاری است که پس از خواندن آن، دیدگاه شما نسبت به زندگی و آدم‌های اطرافتان تغییر خواهد کرد. این اثر توسط انتشارات آئی‌سا منتشر شده است.

کتاب آیین آفرودیت برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب «آیین آفرودیت» برای علاقه‌مندان به داستان‌های تخیلی و خیال‌پردازی مناسب است که به دنبال جهان‌های جادویی و شخصیت‌های منحصر به فرد هستند. همچنین، کسانی که به ترکیب طنز و ماجراجویی در قالب داستان‌های خیالی علاقه‌مندند، از این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب آیین آفرودیت می‌خوانیم

دلش می‌خواست اول یک فصل کتک مفصل را نثار تن و بدن بارلاس کند و بعد همراه نامزدش سمت آن در قهوه‌ای برود، اما انگار زور راشل بیشتر بود. او با اصرارهایش بر واران چیره شد و وادارش کرد راه بیفتد. سر که بالا آوردند، چند تابلوی بزرگ از الهه‌های قدیمی آن‌جا وجود داشت. در قهوه‌ای با صدای قیژی باز شد. رو به کافه باز نشده بود؛ بلکه فضای عجیب‌وغریبی سرشار از تاریکی محض را به تصویر می‌کشید.

صدا در آن فضای تاریک اکو می‌شد. واران جرأت کرد و قدم به آن‌جا گذاشت. سرمایی به منجمدکنندگی یک زمستان در قطب به صورتش برخورد کرد. سرش را به عقب برگرداند، چون از پا گذاشتن به مکان تاریک وحشت کرده بود، ولی دیگر اتاق سفیدی وجود نداشت که به آن برگردد.

- کمک!

فریادش به آسمان بلند شد و از اعماق وجود کمک خواست. در عرض چند دقیقه انگار زمین زیر پایش از هم پاشید، او فروریخت و سقوط کرد. حس می‌کرد روحش از یک پنج طبقه سقوط می‌کند. قلبش، مانند وقتی که در یک خواب عمیق بود و ناگهان از روی تخت پایین می‌افتاد، تند می‌زد و دیوانه‌وار خودش را به قفسه‌ی سینه او می‌کوبید. قلب پرشیطنت قصد فرار داشت. صدای قهقهه‌ی بارلاس آن تاریکی را سیاه‌تر می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: افکار پریشان
فصل دوم: به دنبال آسمانی آشنا
فصل سوم: خانواده‌ی جدید، دیوانه‌های جدید
فصل چهارم: احتیاط! قلب شکسته جوش نمی‌خورد
فصل آخر: گاهی شاید همه‌چیز ‌طوری که می‌خواهیم پیش نرود

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آیین آفرودیت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آئی‌سا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات464
زبانفارسی
شابک978-622-7555-41-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آیین آفرودیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آیین آفرودیت

برای دریافت کتاب آیین آفرودیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.