معرفی و دانلود کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

عکس جلد کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم
قیمت:
۱۳۰۰۰۰ ۹۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

آریا، پسر نیمه‌پری و نیمه‌انسانی که سال‌هاست مخاطبان فارسی زبان را شیفته‌ی سرنوشت خود کرده، حالا در کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم بازگشته تا خوانندگان را با وقایع و اتفاقات جدید سرگرم و شگفت‌زده کند. احمدرضا صالحی با نگارش مجموعه‌ی میدگارد موفق شده یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های داستانی فارسی را به خوانندگان معرفی کند. در جلد نهم مجموعه همراه با شخصیت‌های آشنای آن، مبارزه‌ی آریا و صوفیا با اهریمنان خبیث و تلاش برای فرار از دست دشمنانشان را دنبال می‌کنیم.

درباره‌ی کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

اگر جلدهای قبلی مجموعه‌ی میدگارد را مطالعه کرده باشید با آریا و صوفیا و وقایعی که آن‌ها را به اینجا رسانده آشنا هستید. آریا در جلد اول مجموعه پسربچه‌ی یتیمی بود که از گذشته و هویت خود هیچ چیز نمی‌دانست. او همیشه می‌دانست با بقیه‌ی بچه‌ها تفاوت دارد اما هرگز فکر نمی‌کرد تفاوتش تا این حد باشد که دیگر انسان محسوب نشود. او در جستجوی هویت و گذشته‌ی گمشده‌ی خود متوجه شد پدرش یک پری بوده و همین آریا را به یک پری نیمه‌انسان تبدیل می‌کند.

پس از این واقعه آریا تصمیم به رفتن به سمت سرزمین پریان را گرفت و آنجا بود که با حقایق و واقعیت‌های شگفت‌انگیز دیگری درباره‌ی خودش مواجه شد. او تازه فهمید دوستان و دشمنان خونی بی‌شماری دارد که برای از بین بردنش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. احمدرضا صالحی در مجموعه‌ی میدگارد دست به جهان‌سازی و شخصیت‌پردازی‌های بدیع و خلاقانه‌ای زده که مخاطب را به سمت خود می‌کشاند. او در ساخت و پرداخت فضا و چینش داستان خود دقت بسیاری به خرج داده که همین موجب موفقیت آثارش شده است.

معرفی و دانلود کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم مانند دیگر جلدهای مجموعه سرشار از پیچش‌های داستانی غیرقابل پیش‌بینی، فضاسازی دقیق و خلاقانه و شخصیت‌پردازی‌های غنی و پیچیده‌ای است که تنها برای مخاطبان قدیمی که جلدهای قبلی مجموعه را مطالعه کرده‌اند ملموس خواهد بود. برای ورود به جهان پریان، آشنایی با انواع و اقسام موجودات فرازمینی، شخصیت‌های جذاب و متنوع، دنبال کردن سرنوشت پردردسر آریا و کشف هویت و گذشته‌ی گمشده‌اش شما را به مطالعه‌ی مجموعه‌ی میدگارد دعوت می‌کنیم.

کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم توسط احمدرضا صالحی به نگارش درآمده و به همت انتشارات یوحنا در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میدگارد

آریا، شخصیت اصلی مجموعه‌ی میدگارد پسر یتیمی است که از بچگی احساس کرده با همه متفاوت است. او قدرت دیدن موجوداتی را دارد که برای دیگر انسان‌ها آشکار نیستند و به‌مرور متوجه می‌شود با تمام انسان‌های کره زمین تفاوت دارد. در جلد اول مجموعه همراه با آریا به گذشته‌ی عجیب و غیرعادی او پی بردیم و فهمیدیم که پدر آریا پری‌زاده‌ای اصیل و مادرش انسانی معمولی بوده و آریا به‌عنوان موجودی نیمه‌انسان از ازدواج این دو نفر متولد شده است. حالا آریا در تعقیب گذشته، هویت، اصالت و قدرت‌های خود، جهان انسان‌ها و پری‌ها را زیر پا می‌گذارد و در این راه با دشمنان مختلف می‌جنگد، دوستان باوفایی پیدا می‌کند، عاشق می‌شود و تلاش می‌کند خودش را بشناسد.

معرفی و دانلود کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

مجموعه‌ی میدگارد یکی از معدود آثار موفق فارسی در ژانر فانتزی و علمی تخیلی است که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. لازم به یادآوری نیست که در سال‌های اخیر ادبیات و سینمای جهان بیش از همیشه به آثار ژانر فانتزی روی آورده و موفقیت برخی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های داستانی معاصر مانند هری پاتر و ارباب حلقه‌ها شاهدی بر این موضوع است. با این حال جای خالی مجموعه‌های فانتزی در ادبیات فارسی بیش از پیش احساس می‌شود. احمدرضا صالحی از معدود نویسندگان معاصری است که برای نگارش اثری در ژانر فانتزی همت کرده و خوشبختانه می‌توان گفت در این امر موفق عمل کرده است.

کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم را به تمام طرفداران ژانر فانتزی و تخیلی و طرفداران آثار احمدرضا صالحی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم می‌خوانیم

زرین جدی شد و رو به نسوار گفت:
- دیواره‌های جادویی که زخم‌های محل جراحت قلبشو پوشش دادن خراب کن.
نسوار ادای احترام نمود و پتک عظیمی که آغشته بودن آن به جادوی مخرب خودش در آن مشهود بود را درون دست‌هایش ظاهر ساخت.
به سمت گوشه‌ی انتهایی دیواره که منقش به چهره صوفیا بود حمله کرد...
نعره‌ای کشید و پتک را با تمام قدرت به آن نقطه کوبید.
به محض وارد آوردن اولین ضربه، انفجاری با قدرتی غیرمنتظره پتک را در دم منجمد و درون دست‌هایش خورد کرد و موج انفجار او را به شدت به سمت عقب پرت نمود.
همه فوراً یک قدم عقب رفتند.
نسوار با چهره‌ای وحشت‌زده از جا برخاست و دست‌هایش را که منجمد شده بودند را با درد و عذابی که درون چهره‌اش هویدا بود بالا آورد و گفت:
- متأسفم...!! من خیلی ضعیفم...!!
ساخرین فوری برای درمان دست‌هایش به سمت او دوید.
زرین با صدای زنگ داری گفت:
- نه، تو ضعیف نیستی. این جادوی یه نفر دیگه‌ست. ظاهراً روی جراحات رو پوشونده...
آریا گفت:
- باید جادوی زمهریر باشه...
زرین نخودی‌ خندید و به دنبال خنده تمسخرآلودی که کرد زمزمه نمود:
- زمهریر؟! چه غلطا...!!

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: طریقت تهذیب و لب صوفیا
فصل دوم: مزدور
فصل سوم: قرارداد
فصل چهارم: اولین ملاقات
فصل پنجم: خواهران رنگین کمان
فصل ششم: اتحاد چهل جادوگر
فصل هفتم: قلب حقیقی کوهستان
فصل هشتم: پیروزی دیجور
فصل نهم: تمرد فترس
فصل دهم: ماجراجویی کیارش
فصل یازدهم: سوء نیت
فصل دوازدهم: جادوگر مطرود
فصل سیزدهم: دوستی
فصل چهاردهم: دلتنگی و اشتیاق
فصل پانزدهم: ازدواج اساطیری
فصل شانزدهم: نفرین مادر میدگارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات501
زبانفارسی
شابک978-622-8359-17-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۳۰۰۰۰ ۹۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

احمدرضا صالحی
۱۴۰۳/۷/۱۱
مرسی از همه امیدوارم لذت ببرید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم

برای دریافت کتاب میدگارد 9: رنگین کمان آفرینش - بخش دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.