معرفی و دانلود کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

عکس جلد کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول
قیمت:
۱۳۰۰۰۰ ۹۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

در کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول با شخصیت‌های آشنا و محبوب مخاطبان ایرانی، آریا و صوفیا در تلاش خستگی‌ناپذیرشان برای فرار از دست اهریمنان باستانی و بازگشت به زمین همراه می‌شویم. احمدرضا صالحی در جلد هفتم از مجموعه زندگی آرام و عاشقانه‌ی آریا و صوفیا در جزیره‌ی نیستی را به تصویر کشید و کتاب را با تلاش پردردسر و مبارزه‌ی آریا با اهریمنان زمین و کشف راهی برای فرار از دردسرهای دنیای پریان به پایان رساند و حالا با جلد جدید مجموعه با وقایع و دردسرهای جدیدی برگشته است تا طرف‌داران قدیمی خود را خوشحال کند.

درباره‌ی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

خوانندگان قدیمی آثار احمدرضا صالحی با آریا، شخصیت اصلی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول در حالی آشنا شدند که کودک یتیمی بیش نبود و در طول سال‌ها، عاشقی، دوستی‌، مبارزه و جنگ‌های او را در حین بزرگ شدنش دنبال کردند. حالا آریا مرد جوانی شده و همچنان در تعقیب هویت گمشده‌ی خود، باید از دست گذشته‌ی ناشناخته‌ای که رهایش نمی‌کند بگریزد. احمدرضا صالحی به‌وضوح در نگارش داستان خود از سرنوشت هری پاتر الهام گرفته و موفق شده داستان جذابی را با رعایت چارچوب قالب فانتزی خلق کند.

معرفی و دانلود کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

آریا پری‌زاده‌ی نیمه‌انسانی است که سال‌ها از هویت و گذشته‌ی خود دور افتاده بود و بعد از اینکه به حقیقت هستی خود پی برد چاره‌ای جز بازگشت به سرزمین پریان و تلاش برای کشف گذشته‌اش نداشت. مخاطبان نیز به مرور زمان همراه با خود آریا دشمنانش را شناختند، دوستانش را پیدا کردند، در مبارزات بی‌پایان و شجاعت‌های خستگی‌ناپذیرش او را همراهی کردند و برای رهایی و آزادی‌اش آرزو کردند. کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول یکی از جلدهای این مجموعه‌ی پرفروش و پرطرفدار است که مثل دیگر جلدهای مجموعه با پیچش‌های داستانی بی‌شمار، لحن شوخ و سرگرم‌کننده‌ی همیشگی نویسنده و شخصیت‌های آشنا و دوست‌داشتنی‌اش برگشته. برای دنبال کردن سرنوشت آریا و دوستان و دشمنانش شما را به مطالعه‌ی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول دعوت می‌کنیم.

کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول توسط احمدرضا صالحی به نگارش درآمده و به همت انتشارات یوحنا در اختیار مخاطبان فارسی زبان قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی میدگارد

آریا، شخصیت اصلی مجموعه‌ی میدگارد پسر یتیمی است که از بچگی احساس کرده با همه متفاوت است. او قدرت دیدن موجوداتی را دارد که برای دیگر انسان‌ها آشکار نیستند و به‌مرور متوجه می‌شود با تمام انسان‌های کره زمین تفاوت دارد. در جلد اول مجموعه همراه با آریا به گذشته‌ی عجیب و غیرعادی او پی بردیم و فهمیدیم که پدر آریا پری‌زاده‌ای اصیل و مادرش انسانی معمولی بوده و آریا به‌عنوان موجودی نیمه‌انسان از ازدواج این دو نفر متولد شده است. حالا آریا در تعقیب گذشته، هویت، اصالت و قدرت‌های خود، جهان انسان‌ها و پری‌ها را زیر پا می‌گذارد و در این راه با دشمنان مختلف می‌جنگد، دوستان باوفایی پیدا می‌کند، عاشق می‌شود و تلاش می‌کند خودش را بشناسد.

معرفی و دانلود کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

مجموعه‌ی میدگارد یکی از معدود آثار موفق فارسی در ژانر فانتزی و علمی تخیلی است که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جلب کند. لازم به یادآوری نیست که در سال‌های اخیر ادبیات و سینمای جهان بیش از همیشه به آثار ژانر فانتزی روی آورده و موفقیت برخی از پرفروش‌ترین مجموعه‌های داستانی معاصر مانند هری پاتر و ارباب حلقه‌ها شاهدی بر این موضوع است. با این حال جای خالی مجموعه‌های فانتزی در ادبیات فارسی بیش از پیش احساس می‌شود. احمدرضا صالحی از معدود نویسندگان معاصری است که برای نگارش اثری در ژانر فانتزی همت کرده و خوشبختانه می‌توان گفت در این امر موفق عمل کرده است.

کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول را به تمام مخاطبان ادبیات معاصر فارسی به‌خصوص طرفداران ژانر علمی-تخیلی و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول می‌خوانیم

خفقان با ردایی به رنگ شب در دامنه کوهی که آبشار بزرگی از بلندای آن به پایین می‌ریخت، ایستاده و به دامنه سرسبز کوه و رو به دورنمایی از دهکده‌ای کوچک، چشم دوخته بود.

اندکی بعد دود غلیظی در فضا پخش شد و کراسوس قرص و استوار شانه به شانه او ظاهر شد.

دیو قوی هیکل سُم بر زمین کوفت و ضمن تعظیم، سه صندوقچه بزرگی که در دست نگه داشته بود را نشان داد و گفت:

- آوردمش قربان، کجا می‌خواین دفنش کنین؟

خفقان نگاه گذرایی به او کرد و سپس دست راستش را بالا آورد و با حرکت انگشت اشاره‌اش به سمت کوه، اشاره‌ای نسبتاً کوتاهی به آن کرد.

به یکباره دل زمین شکافته شد و دره‌ای چنان عمیق در آن ایجاد شد که انتهای آن درون تاریکی محو می‌شد.

کوچک‌ترین عکس‌العملی از جانب کراسوس مبنی بر حیرت‌زدگی یا حتی تعجب از این کار خفقان مشاهده نشد، چرا که در طول هزاران سالی که در خدمت او بود با سطح قدرت‌هایش کاملاً آشنایی داشت.

خفقان بی‌آنکه حرفی بزند قدمی به جلو برداشت و بدون درنگ به درون تاریکی دره پرید. کراسوس نیز پشت سر او همان حرکت را تکرار کرد.

خفقان در انتهای تاریکی، جایی که با ماگمای گداخته مفروش بود ایستاد و حرکتی به دستش داد...

امواجی پرقدرت، با حرارتی در حد حرارت خورشید از دستانش فوران کرد و عمق زمین را جوری سوزاند که همه چیز در دم ذوب شد و دریایی از گدازه‌های جوشان را به راه انداخت و تا دوردست‌ها پیش برد...

خفقان آرام و خونسرد قدم روی گدازه‌ها گذاشت و بی‌آنکه درون آن فرو برود قدری جلو رفت و خطاب به کراسوس که همگام با او پیش می‌آمد گفت:

- تمام گدازه‌ها رو بخور...

فهرست مطالب کتاب

آنچه گذشت...
فصل اول: دره طلسم شده
فصل دوم: زَریز و تَریز
فصل سوم: افعی چند هزار ساله
فصل چهارم: زِفوروس
فصل پنجم: کایلاسا
فصل ششم: بلوا
فصل هفتم: گوهری به نام شرافت
فصل هشتم: سوپ گوشت پریزاد
فصل نهم: دلشکسته
فصل دهم: سبوی شکسته
فصل یازدهم: نسوار
فصل دوازدهم: گروگانگیری دختر اِفِدرا
فصل سیزدهم: تجدید خاطره
فصل چهاردهم: حقیقت
فصل پانزدهم: ترانه خواهری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات یوحنا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات506
زبانفارسی
شابک978-622-8359-16-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۳۰۰۰۰ ۹۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

Masoud Pourkeyvan
۱۴۰۳/۷/۱۰
کلن میدگارد رو دوست دارم و از شخصیت آقای صالحی خوشم میاد و در این چن سالی که تو کتابراه هستم و کتابایی که خوندم به نظرم با اختلاف میدگارد بهترین رمان هست و باید همه آقای صالحی رو حمایت کنیم و به قلم ایشون نمره صد رو باید و هر کس کمتر نمره بده در حقشون واقعن بی انصافی کرده نه فقط در حق ایشون بلکه در حق مخاطبینشون هم بی انصافی کرده بازم تشکر از کتابراه
fatemeh hiva
۱۴۰۳/۷/۱۰
بعد از یکسال و نیم انتظار، ارزششو داشت تا الان که من خوندم بی نظیر بوده، سپاس از آقای صالحی نویسنده خوب کتاب
Ghasem ramzani
۱۴۰۳/۷/۱۰
بالأخره این کتاب منتشر شد دوست دارم سریع تر به اتمام برسونم تا جلد ۹ رو شروع کنم با تشکر فراوان از استاد احمدرضا صالحی ارادتمند
Adeb Akbre
۱۴۰۳/۷/۱۱
تینا باز آید به میدگارد غم مخور
قصر قطمیر شود عروسی غم مخور ♥️♥️ ممنون از نویسنده عزیز آقای صالحی
آرزوزردی
۱۴۰۳/۷/۱۰
یک ساله منتظر این نسخه از میدگارد هستم بسیار عالی همین ساعات اولیه خریدم متشکرم از آقای صالحی
محمد ارباب سرجو
۱۴۰۳/۷/۱۰
خیلی انتظارکشیدم برای این دوجلد واقعا کتاب قشنگه که من اصلاکتابی به قشنگی میدگارد پیدابشه
mehdi mehrabi
۱۴۰۳/۷/۱۰
ممنون از استاد صالحی انشالله در رنکینگ نویسنده‌های دنیا اسمتون بدرخشه
احمدرضا صالحی
۱۴۰۳/۷/۱۰
با چند ثانیه تاخیر 😄👌
Shahab Ghaderi
۱۴۰۳/۷/۱۰
همین الان خرید انجام دادم ولی حتما یکی از بهترین جلد‌ها به حساب میاد
پروانه
۱۴۰۳/۷/۱۱
دیگه داره خیلی کش پیدا میکنه امیدپارم جلد ۹ اخرش باشه
Zoha sadati
۱۴۰۳/۷/۱۰
از این کتاب خاطرات خوبی دارم
سارا دری
۱۴۰۳/۷/۱۱
فوق العادس این کتاب
mohammad hatami
۱۴۰۳/۷/۱۱
کتاب با چند ثانیه تأخیر منتشر شد😒
محمد حسین نامور
۱۴۰۳/۷/۱۰
تازه این جلد و شروع کردم فعلا که خوبه
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول

برای دریافت کتاب میدگارد 8: رنگین کمان آفرینش - بخش اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.