معرفی و دانلود کتاب نفری یک قاچ کیک تولد

عکس جلد کتاب نفری یک قاچ کیک تولد
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نفری یک قاچ کیک تولد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نفری یک قاچ کیک تولد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نفری یک قاچ کیک تولد

زهرا شاهی در کتاب نفری یک قاچ کیک تولد داستان دخترکی گل‌فروش،‌ ملقب به بچه‌ریزه را روایت می‌کند که آرزویش این است که تولدش را جشن بگیرد، اما مشکل اینجاست که بچه‌ریزه نه تنها نمی‌داند دقیقاً چه روزی به دنیا آمده، بلکه هیچ‌کس را هم ندارد که برای او کیک و شمع بخرد یا به جشن تولد او بیاید. داستان از آنجایی آغاز می‌شود که یک نفر در خیابان، کیکی را به بچه‌ریزه می‌دهد؛ کیک تولدی وسوسه‌انگیز که حسابی بچه‌ریزه را خوشحال می‌کند. اما این شادی چندان به طول نمی‌انجامد.

درباره‌ی کتاب نفری یک قاچ کیک تولد

پیش از آن‌که ما بخواهیم به مطالعه‌ی کتاب نفری یک قاچ کیک تولد نوشته‌ی زهرا شاهی بپردازیم،‌ از شما می‌خواهیم چشم‌های‌تان را ببندید و چند لحظه‌ای به روز تولدتان فکر کنید. همه‌ی بچه‌ها عاشق روز تولدشان هستند و احتمالاً‌ شما نیز از آن‌ها جدا نخواهید بود. اما راستش را بخواهید، بچه‌ریزه‌ی کتاب نفری یک قاچ کیک تولد این‌طوری نبود. او حتی نمی‌دانست دقیقاً چه روز و چه ماه و چه سالی به دنیا آمده. چه برسد به این‌که بخواهد جشن تولد داشته باشد.

بچه‌ریزه‌ی داستان ما همیشه دلش می‌خواست بداند تولدش چه تاریخی است؛ آن را جشن بگیرد؛ یک کیک بزرگ و یک عالمه شمع داشته باشد. بازی کند و بخندد. اما بچه‌ریزه در این دنیا تنهای تنها بود. با این حساب، می‌توانید تصور کنید وقتی یک نفر به او کیک تولد هدیه داد، تا چه اندازه خوشحال شد. راستی، ‌تا یادمان نرفته به شما بگوییم که بچه‌ریزه گل‌فروش بود. در این شهر وسیع، راه می‌رفت و گل می‌فروخت. البته، گاهی گل فروختن پاک از یادش می‌رفت؛ مخصوصاً زمانی که بچه‌های خوشحال هم‌سن و سال خودش را می‌دید که در خیابان راه می‌روند و دست در دست پدر و مادرشان دارند.

خلاصه این‌که وقتی یک نفر کیک تولدی به بچه‌ریزه بخشید، برق خوشحالی در دلش پیدا شد. دیگر برایش اهمیتی نداشت که نمی‌داند چه وقتی به دنیا آمده. بالاخره او هم یک روز به دنیا آمده بود و آن روز می‌توانست روز تولد او باشد! باقی چیزها اهمیت چندانی نداشت. بچه‌ریزه گل‌هایش را توی کمر شلوارش گذاشت و درحالی‌که خیابان‌ها را گز می‌کرد، برای خودش آواز می‌خواند: «تولد، تولد، تولدم مبارک... تولد، تولد، تولدم مبارک.»

زهرا شاهی در کتاب نفری یک قاچ کیک تولد برای ما تعریف می‌کند که خوشی دخترک داستان چندان به طول نینجامید. مشکلات خیلی زود سروکله‌شان پیدا شد. دل‌تان می‌خواهد بدانید دقیقاً چه اتفاقی افتاد و کار بچه‌ریزه به کجا کشید؟ کتاب نفری یک قاچ کیک تولد را در دست بگیرید و شروع به خواندن کنید. مطمئن باشید در انتهای داستان از آشنایی با بچه‌ریزه پشیمان نخواهید شد.

گفتنی است کتاب نفری یک قاچ کیک تولد نوشته‌ی زهرا شاهی توسط انتشارات پرنده آبی منتشر شده است.

کتاب نفری یک قاچ کیک تولد برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب نفری یک قاچ کیک تولد نوشته‌ی زهرا شاهی برای کودکان متعلق به رده‌ی سنی 5 تا 8 سال به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در بخشی از کتاب نفری یک قاچ کیک تولد می‌خوانیم

بچه‌ریزه اندازه‌ی یک دنیا خوش‌حال شد. حالا می‌توانست برای خودش جشن تولد بگیرد. هرچند نمی‌دانست تولدش چه روزی است، اما مهم نبود. بالاخره او هم یک روز به دنیا آمده بود.

برای همین گل‌هایش را توی کمر شلوارش گذاشت و دوید تا یک جای خلوت پیدا کند. در راه مدام برای خودش می‌خواند: تولد، تولد، تولدم مبارک!

اما وسط راه فری‌آدامسی او را دید و یواشکی دنبالش راه افتاد.

جلوتر که رفت، چوب‌کبریت هم او را دید و هوس کیک کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نفری یک قاچ کیک تولد
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-436-471-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نفری یک قاچ کیک تولد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نفری یک قاچ کیک تولد

برای دریافت کتاب نفری یک قاچ کیک تولد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.