معرفی و دانلود کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

عکس جلد کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

یک برکه‌ی واقعی گم می‌شود و ستاره، پری جادویی در کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان دست به کار می‌شود تا بفهمد دلیلش چیست. او و دوستانش دست به آزمایش‌های علمی جدیدی درباره‌ی آب می‌زنند و پی به چرخه‌ی آب می‌برند. به این ترتیب اشلی اسپایرز با قلم ساده و شیرینش به بچه‌ها اطلاعات علمی جدیدی ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

در کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان (Solid, Liquid, Gassy) اثر اشلی اسپایرز (Ashley Spires)، نویسنده‌ی محبوب کودکان، ناگهان یک برکه گم می‌شود و همه را دست پاچه می‌کند. ستاره و دوستانش دست به کار می‌شوند و در طول این قصه‌ی جذاب و بامزه،‌ به نتایج علمی جالبی می‌رسند که چرخه‌ی آب را به بچه‌ها یاد می‌دهد.

داستان از این قرار است که وقتی یک نمایشگاه در شهر پریان برگزار می‌شود و همه مشغول کار کردن بر روی طرح‌های جادویی‌شان هستند، ستاره و دو دوستش، شبدر و قارچی، سوال طرح می‌کنند، فرضیه می‌سازند و آزمایش می‌کنند. آن‌ها یاد می‌گیرند که اگر یخ را گرم کنند، چه بر سرش می‌آید. دلیل این اتفاق را هم پیدا می‌کنند. همه سرگرم نمایشگاه بودند که ناگهان می‌شنوند یک برکه گم شده است. آیا برکه پرواز کرده و از آن جا رفته است؟ آیا یک جادوگر بدجنس آن را ناپدید کرده؟ ستاره و دوستانش برای اینکه بفهمند چه اتفاقی افتاده است، مطالعه و تحقیق می‌کنند و چیزهایی که می‌فهمند را در نمایشگاه پریان نمایش می‌دهند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان را محبوبه نجف خانی به فارسی ترجمه کرده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه‌ی پری جادویی دانشمند آن را به انتشار رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب را با همکاری گویندگان فردوس سلیمانی و سارا عرب پوریان می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی پری جادویی دانشمند

مجموعه‌ی پری جادویی دانشمند (Fairy Science Story) یک مجموعه کتاب دو جلدی است که توسط انتشارات مهرسا به انتشار رسید. در این مجموعه با هم به شهر پریان جادویی می‌رویم و با ستاره، پری جادویی دانشمند، آشنا می‌شویم. او با وجود اینکه در یک شهر جادویی پر از چوب جادو و معجون و پودر و وردهای مختلف زندگی می‌کند، ‌به علم اعتقاد دارد و برای هر پدیده‌ای به دنبال دلایل علمی آن می‌گردد. او هرگز از کنجکاوی و جست و جو خسته نمی‌شود و از تحقیق و آزمایش دست نمی‌کشد. ماجراهای او علاوه بر اینکه اطلاعات علمی بچه‌ها را بالا می‌برد، به آن‌ها می‌آموزد که درباره‌ی همه‌چیز جهان سوال بپرسند و برای پیدا کردن جوابشان مطالعه و آزمایش کنند. این مجموعه کتاب پری جادویی دانشمند: نجات درختان و پری جادویی دانشمند: نمایشگاه پریان را شامل می‌شود و محبوبه نجف خانی آن را به فارسی ترجمه کرده است.

در نکوداشت کتاب پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

  • این کتاب آمیخته‌ای درخشان از داستان و عمل است و میان علم و جادو پیوند می‌سازد و فاصله‌ی میان این دو را کم می‌کند. (School Library Journal)

کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان علمی و سرگرم‌کننده برای بچه‌های 5 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان می‌شنویم

ستاره از اون نوع پریاییه که بیشتر دوست داره میکروسکوپ دستش بگیره تا چوب جادو. ستاره تمام فکر و ذکرش علمه. اون و دوستاش، شبدر و قارچی، با روش علمی در مورد جهان دور و برشون تحقیق و مطالعه می‌کنن. اونا اول سوال طرح می‌کنن: «وقتی یخ گرم بشه، چی می‌شه؟» بعد در موردش تحقیق می‌کنن. بعد هر کدوم از اونا فرضیه‌سازی می‌کنه و حدس می‌زنه: «به تمشک جنگلی تبدیل می‌شه!»

- «به مایع تبدیل می‌شه».

- «رنگ یخ عوض می‌شه».

اونا آزمایشایی انجام می‌دن و نتیجه‌ها رو بررسی می‌کنن و در آخرم نتیجه‌گیری می‌کنن: «وقتی یخ گرم بشه، به آب تبدیل می‌شه».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
راویفردوس سلیمانی، سارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان

برای دریافت کتاب صوتی پری جادویی دانشمند: نمایشگاه شهر پریان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.