معرفی و دانلود کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند

عکس جلد کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند

کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند مجموعه‌ مقالاتی در زمینه‌ی رهبری و مدیریت سازمان به قلم جمعی از موفق‌ترین مدیران و استادان این حوزه است. مایکل واتکینز، یکی از این محققین برجسته، با تمایز قائل شدن میان رهبری و مدیریت، ضعف‌ها و برتری‌های این دو سبک هدایت سازمان نسبت به یکدیگر را می‌شناساند و چگونگی رهبری موفق گروه کارمندان به سمت تحقق اهداف سازمان را آموزش می‌دهد. اگر مدیر تازه‌کاری هستید که علاقه دارید در کنار مدیریت سازمان، رهبری گروه نیروهای متخصص و باانگیزه‌ی خود را بر عهده بگیرید، یا مدیر باسابقه‌ای هستید که به دنبال راهکارهایی برای افزایش بهره‌وری سبک مدیریت خود می‌گردید، مطالعه‌ی این کتاب قطعا در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند

مدیریت با رهبری تفاوت دارد، درحالی‌که برای مدیریت موفق به قوانین سفت و سخت، ضوابط، اصول و راهکارهای مدیریتی، منابع مشخص و کنترل کامل بر روند فعالیت سازمان و کارمندان خود احتیاج دارید، در رهبری سازمان به شخصیت کاریزماتیک، اعتماد همه‌جانبه‌ی نیروهای متخصص، تفکر خلاقانه و ایده‌های نو احتیاج پیدا خواهید کرد. گاهی رهبر و مدیر سازمان لزوماً یک نفر نیستند. مدیر سازمان فردی است که با اعمال ضوابط و سیستم‌های دقیق و مشخص کردن اهداف و وظایف نیروها، کنترل عملکرد سازمان را بر عهده می‌گیرد، درحالی‌که رهبر، با ترسیم اهداف و انتظارات کلی سازمان و الهام بخشیدن به پرسنل، تلاش می‌کند نیروهای سازمان را به پیدا کردن راهکارهای جدید برای افزایش بهره‌وری و ارائه‌ی ایده‌های نو برای پیشرفت اهداف سازمان تشویق کند.

معرفی و دانلود کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند

کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند (How Managers Become Leaders) ترجمه‌ی مقاله‌ای از کتاب (HBR's 10 Must Reads for New Managers) است که در قالب دوازده مقاله توسط جمعی از موفق‌ترین مدیران باسابقه و استادان حوزه‌ی مدیریت مانند مایکل دی واتکینز (Michael D. Watkins)، لیندا ای هیل (Linda A. Hill) و هرمینیا ایبارا (Herminia Ibarra) نگاشته شده. این مقالات همه از جمله‌ی مقالاتی هستند که در مجله‌ی Harvard Business Review به چاپ رسیده و به وسیله‌ی معتبرترین اساتید دانشگاه نگاشته شده‌اند. مقالات این کتاب پیرامون موضوعات متفاوتی از جمله مدیریت زمان و منابع به بهترین شکل ممکن، چگونگی برقراری ارتباط با بالادستان و زیردستان، هوش هیجانی و مهارت‌های اجتماعی و راهکارهای مدیریت تنش در محل کار نوشته شده که مطالعه‌شان هم برای مدیران تازه‌کار و هم مدیران باسابقه مفید خواهد بود.

با مطالعه‌ی کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند راهکارهایی برای الهام‌بخشی به پرسنل، شناخت توانایی‌های تیم خود و استفاده از این استعدادها، در نظر گرفتن تمام جوانب در تصمیم‌گیری، تقویت هوش هیجانی و برقراری ارتباطات موثر برای فراهم کردن امکانات پیشرفت شخصی و سازمانی خواهید آموخت که قطعاً در یادگیری اصول رهبری سازمان به شما کمک خواهند کرد.

کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند با ترجمه‌ی مهیار سیاهوشی و با چاپ انتشارات دیباگران به شما تقدیم می‌شود.

کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند به تمام مدیران تازه‌کار و باسابقه و افراد علاقه‌مند به یادگیری اصول مدیریت و رهبری توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند می‌خوانیم

اکثر سازمان‌ها این را به کارمندان خود واگذار می‌کنند که بین کار و زندگی غیرکاری خود مرزبندی کنند - اغلب با بهترین نیت؛ به‌عنوان مثال وقتی نتفلیکس به مدت نامحدودی مرخصی می‌دهد، مدیران فکر می‌کردند که با افراد خود مانند «باتجربه‌ها» رفتار می‌کنند؛ اما ارائه آزادی کامل می‌تواند ترس کارمندان را از اینکه انتخاب‌هایشان نشان‌دهنده فقدان تعهد باشد، افزایش دهد. بدون جهت روشن، بسیاری از کارمندان به سادگی انتظارات کارگری ایدئال را برآورده می‌کنند و نیاز به زندگی متعادل‌تر را سرکوب می‌نمایند.

مدیران این قدرت را دارند که با ورق زدن مفاد و محافظت فعالانه از زمان غیرکاری و هویت کارکنان، این را تغییر دهند؛ به‌عنوان مثال آن‌ها می‌توانند تعطیلات ضروری، مرخصی‌های منظم و ساعات کاری معقول را برای همه کارمندان؛ نه فقط برای برخی ایجاد کنند. تعهد قاطعانه برای اجتناب از بار کاری بیش از حد و ساعات کاری شدید و غیرقابل پیشبینی، به جای اینکه به مردم این امکان را بدهند که درخواست زمان استراحت کنند، به آن‌ها کمک می‌کند تا با سایر بخش‌های خود تماس بیشتری داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: رئیس شدن/ لیندا ای. هیل
فصل 2: رهبری تیمی که به ارث برده‌اید/ مایکل دی. واتکینز
فصل 3: نجات مدیران تازه‌کار از دست خودشان/ کارول ای. والکر
فصل 4: مدیریت محل کار پرتنش/ ارین رید و لاکشمی راماراجان
فصل 5: مهار علم ترغیب/ رابرت بی سیالدینی
فصل 6: چه چیزی یک رهبر را می‌سازد؟ / دانیل گلمن
فصل 7: پارادوکس اصالت/ هرمینیا ایبارا
فصل 8: مدیریت رئیس‌تان/ جان جی.گابارو، جان پی. کوتر
فصل 9: چگونه رهبران شبکه‌ها را می‌سازند و از آن‌ها استفاده می‌کنند/ هرمینیا ایبارا و مارک لی‌هانتر
فصل 10: زمان مدیریت: میمون برای چه کسی است؟/ ویلیام انکن جونیور و دونالد ال. واس
فصل 11: وقت گذاشتن برای گوریل‌ها/ استفن آر. کاوی
فصل 12: چگونه مدیران رهبر می‌شوند؟/ مایکل دی واتکینز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند
نویسنده
مترجممهیار سیاهوشی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات159
زبانفارسی
شابک978-622-218-552-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند

برای دریافت کتاب مدیران چگونه رهبر می‌شوند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.