معرفی و دانلود کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد

عکس جلد کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد
قیمت:
۱۷۵۰۰ ۱۰,۵۰۰ تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد

کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد، نوشته‌ی سید نوید سید علی اکبر، یک داستان کودکانه‌ی بسیار لطیف و زیبا درباره‌ی عشق است. اسم کتاب همان خلاصه‌ی اتفاقات است! ماه و پلنگ همدیگر را دوست دارند. می‌خواهند کنار همدیگر باشند و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید بهتر باشد همدیگر را بدزدند!

درباره‌ی کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد

نوشتن داستانی عمیق درباره‌ی عشق و دوست داشتن، برای بزرگسالان هم کار ساده‌ای نیست چه برسد که قرار باشد آن را برای کودکان تعریف کنید. سید نوید سید علی اکبر، در کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد توانسته این کار مهم را به بهترین نحو انجام دهد. داستان در مورد پلنگی است که ماه را دوست دارد. دوست دارد ماه مال خودش باشد. اما ماه توی آسمان و برای همه است. پس نقشه می‌کشد تا ماه را بدزدد. او برای عشقش تلاش می‌کند، خلبانی یاد می‌گیرد و با هواپیما پیش ماه می‌رود و اجازه می‌خواهد تا او را بدزدد؛ به همین شیرینی! ماه هم از پلنگ خوشش می‌آید. پس سوار هواپیمای خال‌خالی پلنگ می‌شود؛ اما این تازه آغاز ماجرای ماه و پلنگ است.

عشق پلنگ به ماه، یکی از زیباترین افسانه‌های فارسی است که بن‌مایه‌ی داستان کودکانه‌ی ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد را در برمی‌گیرد. داستانی که افسانه‌ای سنتی را با تخیل کودکانه‌ی امروزی در هم می‌آمیزد و درباره‌ی موضوع عشق و در حد درک کودکان حرف می‌زند و دیدگاه کودکان را به عشق و دوست داشتن ارتقا می‌دهد. زبان داستان ساده و تصویری است و با این که می‌خواهد حرف بزرگی بزند، اما از اضافه کردن ماجراهای جالب و جذاب برای کودک غافل نمی‌شود.

تصاویر کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد بسیار رنگارنگ، شاد و سرشار از جزئیات هستند. جزئیاتی که در هماهنگی کامل با داستان قرار دارند و درعین‌حال، موارد گوناگونی را به داستان می‌افزایند. در واقع، در این کتاب، کارکرد کامل تصویرسازی را می‌بینیم که آن‌ها را ندا عظمیی ساخته است. کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد، به‌عنوان اثر برگزیده‌ی انتشارات علمی و فرهنگی در سال 1384 انتخاب شده است.

نویسنده‌ی کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد، سید نوید سید علی اکبر، یکی از نویسندگان و مترجمان مشهور و پرکار حوزه‌ی کودک و نوجوان ایران است. او تا به حال بارها برنده‌ی جوایز ملی و بین‌المللی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان شده و تابه‌حال دو بار جایزه‌ی IBBY را از سوی یونیسف و شورای کتاب کودک از آن خود کرده‌اند. سید علی اکبر به‌عنوان نویسنده‌ای جوان در حوزه‌ی ادبیات کودک، با زبان و فرمی مدرن، و ذهنیتی به‌روز، داستان‌های محبوبی را برای کودکان و نوجوانان به انتشار می‌رساند که هم بسیار جذاب و هم قابل تأمل‌اند و به گستردگی افق‌های ذهنی کودکان کمک بزرگی می‌کنند. کتاب حاضر را نشر پرنده‌ی آبی چاپ و روانه‌ی بازار نشر کرده است.

کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی 5 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد می‌خوانیم

ماه دلش برای پاسبان‌های آسمان می‌سوزد. او دوست دارد پاسبان‌ها، خیال‌های خوب بکنند. شب‌ها باز هم ماه برای پاسبان‌های آسمان، شربت آلبالو می‌برد، اما در آن قرص لالایی نمی‌ریزد. ماه به آسمان برمی‌گردد. پلنگه، کنار دریا می‌ماند. ماه دلش توی دریا می‌افتد و ماهی می‌شود. شب‌ها پلنگه با ماهی بازی می‌کند. ستاره‌های دریایی برای آن‌ها دست می‌زنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک964-445-771-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۵۰۰ ۱۰,۵۰۰ ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد

برای دریافت کتاب ماه می‌خواهد پلنگ را بدزدد پلنگ می‌خواهد ماه را بدزدد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.