معرفی و دانلود کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!

عکس جلد کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من مراقب حالم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من مراقب حالم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!

خبر داری که باید مراقب حالت باشی؟ لوری رایت در کتاب صوتی من مراقب حالم هستم! به شما یادآوری می‌کند که اولین نفری که باید از شما مراقبت کند خودتان هستید! این کتاب شگفت‌انگیز که مفهوم خودمراقبتی را به بچه‌ها یاد می‌دهد، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است.

درباره‌ی کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!

خیلی از ما (حتی ما آدم‌بزرگ‌ها!) بلد نیستیم که مراقب خودمان و حالمان باشیم. اصلاً کسی این را به ما یاد نداده که وظیفه‌ی مراقبت از روحیه‌مان، به عهده‌ی خودمان است! ما فکر می‌کنیم حالا که مامان و بابا ما را به دنیا آورده‌اند، پس باید برای مراقبت از خودمان تمام و کمال به آن‌ها تکیه کنیم؛ و همین که کار خطرناکی نکنیم، با آتش و چیزهای تیز بازی نکنیم و از بلندی نپریم، یعنی وظیفه‌مان را به خوبی انجام داده‌ایم. این کارها همه برای مراقبت از جسممان هستند، ولی آیا ما بلدیم از روح و روانمان هم مراقبت کنیم؟

لوری رایت (Laurie Wright) که به بچه‌ها راجع‌به گفتگوهای درونی مثبت یاد می‌دهد، این بار به سراغ مفهوم خودمراقبتی رفته و در کتاب صوتی من مراقب حالم هستم! (I Will Be Okay) قصه‌ی پسرکی را گفته که می‌داند در هر شرایطی چطور باید از خودش و حالش مراقبت کند.

اسم این پسربچه «مکس» است. مکس می‌داند که گاهی اوقات بدخلق می‌شود. او می‌داند برای اینکه از خودش مراقبت و حس‌وحالش را عوض کند، می‌تواند با دوستانش حرف بزند، یا مثلاً کمی بازی کند. او حتی می‌تواند در چنین مواقعی، به سراغ یاد گرفتن چیزهای تازه برود تا حواسش را روی چیز دیگری متمرکز کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!

گاهی پیش می‌آید که مکس با یکی از دوستانش دعوا و با او قهر کند. این اتفاق باعث ناراحتی مکس می‌شود. مکس حسی که دارد را می‌پذیرد و می‌داند برای بهتر کردن حالش، می‌تواند با یک بزرگ‌تر حرف بزند. می‌تواند با دوستان دیگرش بازی کند و یا حتی از دوستش که با او قهر کرده، عذر بخواهد. همه‌ی این کارها شکلی از خودمراقبتی است که حال مکس را بهبود می‌بخشد.

خودمراقبتی یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها در زندگی است که یاد گرفتنش در سن کم می‌تواند از بسیاری از مشکلات روحی و تروماها جلوگیری کند. لوری رایت این مبحث را به زبانی کودکانه، در کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!، توضیح داده است. این کتاب کاری از نشر صوتی مهرساست. شبنم حیدری پور و آرش راسخ، به ترتیب مترجم و گوینده‌ی این کتاب هستند.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی (Mindful Mantras) شامل کتاب‌هایی کوتاه، صمیمانه و خواندنی است که با کودکان به زبان خودشان صحبت می‌کند. این کتاب‌ها همچنین منابعی مفید برای والدین و معلمان هستند. با مطالعه‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی می‌توان مکالمات مختلفی را پیرامون موضوعات مهم با کودکان شکل داد و با آن‌ها همچون یک دوست صحبت کرد.

یکی از مهارت‌های مهم برای رشد شخصیتی بچه‌ها، مهارت صحبت کردن با خود است. کودکی که در همان سنین ابتدایی بیاموزد چطور با احترام و مثبت‌اندیشی با خودش صحبت کند، در آینده تبدیل به انسانی قابل‌تحسین خواهد شد. لوری رایت در این مجموعه به کودکان کمک می‌کند تا با مهربانی بیشتری با خود سخن بگویند و توانایی‌های خودشان را کشف کنند.

کتاب صوتی من مراقب حالم هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کوچولوهای 3 تا 8 ساله منتشر شده، ولی بااین‌حال همه می‌توانند از این کتاب، چیزهای مفیدی یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب صوتی من مراقب حالم هستم! می‌شنویم

وقتی اتفاق‌های مختلفی دوروبرم می‌افتد، کلافه می‌شوم. چه کار کنم تا حالم خوب بشود؟
می‌توانم به یک جای ساکت بروم.
می‌توانم چشم‌هایم را ببندم و به کاری که دوست دارم انجام بدهم فکر کنم.
می‌توانم دوستم را پیدا کنم و محکم بغلش کنم!
من مراقب حالم هستم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
من مراقب حالم هستم!

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من مراقب حالم هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
راویآرش راسخ
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!

Hoori
۱۴۰۳/۶/۱۷
کاش قشنگ توضیح می‌داد که مراقب حالم هستم یعنی چی! نه اینکه از اول تا آخر، هی بگه من مراقب حالم هستم میتونم این کارو کنم، من مراقب حالم هستم میتونم اون کارو کنم!
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من مراقب حالم هستم!

برای دریافت کتاب صوتی من مراقب حالم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.