معرفی و دانلود کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1

عکس جلد کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1

کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1 داستانی است درباره‌ی دختری که هنوز با جهان اطرافش به خوبی آشنایی ندارد و ذهن خلاقش پر از سوال‌‌های جالب است. آلما کوچولو به مرور زمان بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و راوی از تغییرات او در توانایی گفتاری‌اش با ما صحبت می‌کند. بهار راسخ در این داستان آموزنده‌ی کوتاه و خواندنی به یک سری از سوال‌های کودکانه‌ی آلما که ممکن است سوالات کودک شما نیز باشد جواب می‌دهد.

درباره‌ی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1

آلما کوچولو مثل یک سیب خوشگل و خوشمزه وسط زندگی پدر و مادرش است. همان‌قدر لپ‌گلی و شیرین. آلما کوچولو عاشق شیرین‌زبونی است. او اول کلمه‌ها را اشتباه می‌گفت. همان‌طور که تمام کوچولوهای دوست‌داشتنی بعضی کلمات را جابه‌جا تلفظ می‌کنند. مثلا به قورباغه می‌گویند قورغابه. اما طولی نمی‌کشد که بچه‌ها بزرگ می‌شوند و یاد می‌گیرند که سرود ملی را چه‌طور بخوانند. آلما روزبه‌روز بزرگ‌تر می‌شود و سوال‌های زیادی برایش به وجود می‌آید. مثلا یک روز وقتی داشت صبحانه می‌خورد از مادرش پرسید که: «مامان عسل از کجا می‌آید؟»، «مامان آقای نونوا این نون‌ها رو چه‌طور پخته؟» و مامان آلما هربار با حوصله جواب پرسش‌های او را می‌دهد.

کودکان در این سنین به این علت که در معرض وقعیت‌های جهان قرار می‌گیرند، پر از سوال‌های ریز و درشت درباره‌ی پدیده‌های زندگی روزمره هستند. صبر و حوصله یک عنصر مهم برای والدینی است که کودکان عزیزشان در سنین بین 3 تا 8 سالگی قرار دارند و از همین‌رو مطالعه‌‌ی این کتاب‌ها برای والدین نیز آموزنده خواهد بود. علاوه‌بر نویسندگی، تصویرگری‌های این اثر زیبا را نیز بهار راسخ (زهرا شریفی راسخ) برعهده داشته است. تصویرگری‌های رنگارنگ او مطالعه‌ی این اثر را برای کودکان دلچسب‌‌تر کرده است. مسئولیت چاپ این کتاب را نیز انتشارات آپریس بر عهده داشته است.

کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1 برای چه کسانی مناسب است؟

کودکانی که هنوز پرسش‌های زیادی در مورد جهان اطراف‌شان دارند، می‌توانند با مطالعه‌ی این داستان شیرین و خواندنی به بخشی از کنجکاوی‌های خودشان پاسخ بدهند.

در بخشی از کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1 می‌خوانیم

سلام بچه‌ها... آماده‌اید که یه ماجرای دیگه از آلما کوچولو بشنوید.
بله... بله... ب.... له...!!!

یکی بود یکی نبود... یه روز صبح آلما کوچولو که تو دنیای کودکی زندگی می‌کرد... سر میز صبحونه... وقتی که داشت لقمه کره و عسلش رو می‌خورد، از مامان نازنین سوال کرد.

مامانی این عسل رو زنبور کوچولو چطور درستش کرده؟ مامانی جواب میدن: با شهد گلها.
آلما دوباره پرسید این نون هارو آقای نونوا چه طور درست کرده؟
مامانی جواب میدن: آقای نونوا با آرد گندم این نون‌هارو پخته.
آلما دوباره پرسید این کره طلایی و این پنیر سفید رو چه جوری تونستن بسازن؟؟
مامانی جواب میدن: با شیر گاو و گوسفندای مزرعه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-7430-64-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1

برای دریافت کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.