معرفی و دانلود کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2

عکس جلد کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2

آلما کوچولو این‌بار چه ماجرایی دارد؟ او در کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 به دیدار غول چراغ جادو می‌رود، یاد می‌گیرد که چرا باید به‌خوبی غذا بخورد تا بزرگ و قوی شود و این‌که باید شب‌ها زود بخوابد. بهار راسخ در جلد دوم از ماجراهای آلما کوچولو در خلال داستانی کوتاه و آموزنده به کودکان یاد می‌دهد که باید چه‌طور مواظب خودشان باشند تا قوی و بزرگ شوند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2

آلمای شیطون و دوست‌داشتنی این‌بار به مهمانی می‌رود. او شروع می‌کند به بازی کردن که ناگهان توپش میان وسایل انباری خانه می‌افتد. وقتی مشغول پیدا کردن توپش در میان وسایل می‌شود، ناگهان چشمش به قوری قشنگی می‌خورد. آلما کوچولو با کنجکاوی دلنشین همیشگی‌اش شروع می‌کند به برانداز کردن قوری که ناگهان غول چراغ جادو از آن بیرون می‌زند. آلما کوچولو این فرصت را غنیمت می‌شمرد و شروع می‌کند به بیان کردن آرزوهای دور و درازش برای غول چراغ جادو. اما غول چراغ جادو او را متوقف می‌کند و به آلما یادآوری می‌کند که او می‌تواند تنها سه آرزوی آلما را برآورده کند. آلما از این ماجرا درس می‌گیرد که باید خواسته‌های خودخواهانه‌اش را کنار بگذارد و برای آرزوهایش خانواده و عزیزانش را هم در نظر بگیرد.

در بخش بعدی از کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2، بهار راسخ (زهرا شریفی راسخ) راوی ماجرایی می‌شود که در آن آلما کوچولو یاد می‌گیرد که همان‌طور که همه‌ی وسایل اتاقش در ساعت مشخصی از شب به خواب می‌روند او نیز باید استراحت کند و به بدن کوچولویش اجازه بدهد تا خستگی در کند. بهار راسخ علاوه‌بر نگارش این کتاب، وظیفه‌ی تصویرگری آن را نیز بر عهده داشته است. ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 را انتشارات آپریس به چاپ رسانیده است.

کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 برای چه کسانی مناسب است؟

خردسالان و کودکان تا سنین 8 سالگی می‌توانند از مطالعه‌ی ماجراهای کوتاه ولی خواندنی آلما کوچولو - جلد 2 لذت ببرند و نکات مفید آموزشی را در قالب داستان‌های آلما یاد بگیرند.

در بخشی از کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 می‌خوانیم

شما میل داری عزیز دلم...؟؟؟
آلما کوچولو جواب میده بله مامانی، مچکرم.

ساعت حالا 4 بعد از ظهره. بابایی خونه است. آلما کوچولو از خواب خوب بیدار شده. بابایی میگه: خانوم کوچولو... عسل بابا سیب و موز بیارم برات؟ می‌خوری الان؟ نانازه بابا پوست بگیرم همه رو برات...؟
آلما کوچولو جواب میده: بله بابایی میخورم الان.. ویتامین داره.. انرژی داره.... مچکرم.

آلما کوچولو غذا و میوه‌هاش رو به موقع و کامل می‌خوره، بهونه هم نمیاره. حتی شامش رو به موقع و بی‌بهونه می‌خوره... هرچی مامان رو میز میزاره... برنج و خورش باشه، کوکو و الویه، ماهی پلو و عدس پلو، ماکارونی و باقالی پلو، قیمه و قورمه و فسنجون... ماست و سالاد... همه و همه رو با نام خدا و شکر خدا و تشکر از مامانی خوب میل می‌کنه.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-622-7430-65-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2

برای دریافت کتاب ماجراهای آلما کوچولو - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.