معرفی و دانلود کتاب شش لحظه ناب

عکس جلد کتاب شش لحظه ناب
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شش لحظه ناب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شش لحظه ناب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شش لحظه ناب

یکی از سازهایی که از تلفیق گیتار با موسیقی سنتی اسپانیا به وجود آمده، گیتار فلامنکوست که ممکن است برای مخاطب ایرانی جذاب و تا حدودی ناآشنا باشد. کتاب شش لحظه ناب نوشته‌ی ابوالفضل کرمی یکی از کتاب‌هایی است که در حوزه‌ی آموزش موسیقی تألیف شده و در آن نویسنده بر آموزش گیتار فلامنکو تمرکز کرده است. در این کتاب، نواختن موسیقی‌ اسپانیایی، به‌ویژه موسیقی معروف تانگو، با گیتار فلامنکو آموزش داده می‌شود.

درباره‌ی کتاب شش لحظه ناب

موسیقی فلامنکو متعلق به سرزمین آندلس یا همان اسپانیای امروزی و نوعی موسیقی دستگاهی است به نوبه‌ی خود از فرهنگ عربی و یهودی تأثیر پذیرفته است. اسپانیایی‌ها در ابتدا این موسیقی را با سازهای دیگری می‌نواختند؛ تا اینکه گیتار راه خود را به این موسیقی باز کرد و به‌شدت بر آن تأثیر گذاشت. ابوالفضل کرمی در کتاب شش لحظه ناب، گیتار فلامنکو را در 6 سرفصل به مخاطب خود می‌آموزد. وی این کتاب را برای آموزش به سطوح متوسط و پیشرفته طراحی کرده است.

در کتاب شش لحظه‌ی ناب، نت‌های موسیقی فلامنکو تحت عناوین تانگو، سولیا، مینرا، بولریاس، رومبا و روندنا در شش فصل آموزش داده می‌شود. گویا این موسیقی در ایران کمتر شناخته شده است و گروه اندکی با نواختن ساز فلامنکو مأنوس هستند. همچنین ممکن است بسیاری از علاقه‌مندان، نوازندگان و هنرمندان حوزه‌ی موسیقی فکر کنند که تنها یک اسپانیایی می‌تواند گیتار فلامنکو بنوازد. علی‌رغم این عقیده، نویسنده‌ی کتاب شش لحظه ناب بر این باور است که همه‌ی علاقه‌مندان به این نوع موسیقی و فرهنگ آن می‌توانند با آموزش درست و تلاش و پشتکار به‌خوبی و درستی این ساز را بنوازند. این کتاب را انتشارات آپریس منتشر کرده است.

کتاب شش لحظه ناب برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که علاقه‌مند به آموختن و نواختن گیتار فلامنکو هستند یا تمایل دارند درباره‌ی موسیقی فلامنکو و گیتار فلامنکو مطالعه کنند، می‌توانند از کتاب شش لحظه ناب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب شش لحظه ناب می‌خوانیم

فهرست مطالب کتاب

مقدمه از مؤلف
Tango
Solea
Minera
Bulerias
Rumba
Rondeña
ارتباط با مؤلف

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شش لحظه ناب
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آپریس
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات55
زبانفارسی
شابک979-0-9014635-0-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش موسیقی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شش لحظه ناب

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب شش لحظه ناب

برای دریافت کتاب شش لحظه ناب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.