معرفی و دانلود کتاب پرنده شاد شد

عکس جلد کتاب پرنده شاد شد
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرنده شاد شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرنده شاد شد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرنده شاد شد

کتاب پرنده شاد شد، داستانی آموزنده و کودک‌پسند را در بر گرفته است. محمد گودرزی دهریزی، نویسنده‌ی کتاب، با لحنی جذاب و خواندنی، مفاهیم ارزشمندِ انسانی را در قالب داستان برای کودکان بیان کرده است. کودکان پایه‌ی اول، دوم و سوم دبستان، مخاطب‌های این کتاب داستان به‌حساب می‌آیند. این کودکان پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، با مفاهیم انسان‌دوستانه و ارزشمند آشنا می‌شوند.

درباره‌ی کتاب پرنده شاد شد

کتاب پرنده شاد شد، اثری خواندنی و آموزنده در حوزه‌ی ادبیات کودکان به‌حساب می‌آید. محمد گودرزی دهریزی، نویسنده‌ی کتاب، یدطولایی در حوزه‌ی ادبیات کودکان و نوجوانان دارد. داستان پرنده شاد شد، مفاهیمِ انسانی و ارزشمندی را در بر گرفته است. کتاب حاضر با لحنی خوش‌فهم نگاشته شده تا درک مفاهیم انسانیِ این اثر برای خواننده‌‌های گروه سنی ب، ساده باشد. موضوعی که نویسنده‌ برای داستان پرنده شاد شد، در نظر گرفته، موضوعی کودکانه است که محتوایی غنی را در خود گنجانده. این موضوع در ادامه‌ی داستان، مفاهیم انسان‌دوستانه و ارزشمندی را پیش روی خواننده‌های کودک قرار می‌‌دهد.

داستان کتاب پرنده شاد شد، حولِ محورِ پسرکی تنها می‌گردد. این پسرک برای تحمل تنهایی، پرنده‌ای را در قفس دارد. پرنده‌ی این داستان گرفتار قفس است و حوصله‌ی نغمه‌سرایی و پرواز ندارد. پس از مدتی، پرنده از غذا خوردن میفتد و دیگر میلی به آب‌ و‌ دانه ندارد. پسرک که تحمل غصه‌ی پرنده‌اش را ندارد، اشتهایش را به غذا از دست می‌دهد و لب به آب‌و‌غذا نمی‌زند. اطرافیان برای حل این مشکل به پسرک می‌گویند که برای شادی پرنده باید قفسش را بزرگ‌تر کند. پسرکِ داستان که حاضر است برای خوشحالی، پرنده‌اش دست به هر کاری بزند، قفسی بزرگ در اختیار پرنده قرار می‌دهد. این قفس بزرگ نیز اسباب شادی پرنده را فراهم نمی‌کند.

پسرک به این فکر میفتد که چه بسا با آب و ارزن، بتواند دل پرنده را به‌دست آورد و خوشحالش کند. در ادامه‌ی داستان پرنده شاد شد، آب‌‌ و‌ ارزن هم پرنده را شاد نمی‌کند. پس از اتفاق‌هایی، پسرک با انجام کارهایی موفق می‌شود تا پرنده را شاد و خشنود کند. مطالب کتاب پرنده شاد شد در کنار متن، با تصویرهایی زیبا و کودک‌پسند پیش روی خواننده قرار گرفته‌اند. حس‌وحال کودکانه‌ی این تصویرها، خواندن داستانِ کتاب حاضر را به تجربه‌ای شیرین در نزد کودکان تبدیل می‌کند.

کتاب پرنده شاد شد را انتشارات پرنده آبی، چاپ و روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب پرنده شاد شد برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکان پایه‌های اول، دوم و سوم دبستان، مخاطب‌های کتاب پرنده شاد شد به‌حساب می‌آیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرنده شاد شد
نویسنده
ناشر چاپی پرنده آبی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-600-121-609-1
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های داستان کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرنده شاد شد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب پرنده شاد شد

برای دریافت کتاب پرنده شاد شد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.