معرفی و دانلود کتاب صوتی موج سوار و حکیم: راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی

عکس جلد کتاب صوتی موج سوار و حکیم: راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی
قیمت:
۷۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موج سوار و حکیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موج سوار و حکیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موج سوار و حکیم: راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی

شان تامسون و نئو بنشیا در کتاب صوتی موج سوار و حکیم دیدگاهی تازه درباره‌ی مواجهه با مشکلات زندگی ارائه می‌دهند، دیدگاهی که به تخته‌ی موج‌سواری و موج‌های خروشان دریا گره خورده است! این کتابی حوزه‌ی خودیاری به شما نشان می‌دهد که فارغ از شغل، علاقه‌مندی و توانمندی، همه‌ی ما در این زندگی یک موج‌سواریم.

درباره‌ی کتاب صوتی موج‌سوار و حکیم

تابه‌حال شده حس کنید که در تجربه‌ی زندگی در قالب انسان، مانند حبابی شناور بر روی آبید؟ ما با این تفکر بزرگ شده‌ایم که انسان صاحب اراده و اختیار است و هر چه در زندگی او اتفاق می‌افتد حاصل تصمیماتی است که خود او برای زندگی‌اش گرفته، اما آن حس بی‌پناهی و استیصالی که در مواجهه با مشکلات و سختی‌های زندگی داریم چندان با این معنی از اختیار و اراده همخوانی ندارد. مانند پر کاهی در باد، حبابی بر روی آب، و یا یک عروسک خیمه‌شب‌بازی که با تکان دست فردی نامعلوم و نادیدنی به این طرف و آن طرف می‌رود، ما نیز به هر جهتی که زندگی ما را با خودش ببرد می‌رویم و چندان در برابر امواج سهمگین تغییرات و مشکلاتش مصون نیستیم. با همه‌ی این‌ها همچنان قدرتی ناشناخته ما را وادار به همراهی با این امواج می‌کند و از ما می‌خواهد که در برابر غم و ناامیدی حاصل از غرق شدن و زیر آب رفتن بجنگیم و تسلیم نشویم.

شاید این تفسیر از دست‌وپنجه نرم کردن با امواج مشکلات زندگی، برای شان تامسون (Shaun Tomson) که از چهره‌های معروف و مدال آور در رشته‌ی ورزشی موج‌سواری است، بیش از هرکس دیگری محسوس و قابل لمس باشد. او که در زندگی با سختی‌های فراوانی، از جمله از دست دادن پسرش روبه‌رو گشته و به قعر اندوه و سوگواری کشیده شده، موج‌سواری را بیش از هرچیزی به معنای زندگی شبیه می‌داند. او در کنار نئو بنشیا (Noah benShea) که از شاعران و فیلسوفان محبوب عصر حاضر است، کتاب موج‌سوار و حکیم (The Surfer and the Sage) را به رشته‌ی تحریر درآورده که هم‌اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شماست.

معرفی و دانلود کتاب صوتی موج سوار و حکیم

به اعتقاد شان تامسون هیچ موج‌سواری وجود ندارد که از روی تخته‌ی موج‌سواری خود به داخل دریا پرت نشده و تعادلش را از دست نداده باشد. طوفان به نوبت به دریای زندگی همه می‌زند. آنچه اهمیت دارد، تلاش برای شنا کردن و بازگشتن به سطح آب است، تلاش برای ایستادن دوباره روی تخته و حفظ تعادل. بهترین موج‌سواران آن‌هایی نیستند که هیچ‌وقت به داخل آب نمی‌افتند، بلکه آن‌هایی هستند که تسلیم نمی‌شوند و آن‌قدر به این سرسختی ادامه می‌دهند که کم‌کم از همراهی با امواج لذت می‌برند.

کتاب صوتی موج‌سوار و حکیم، به نوعی تبادل نظر و اندیشه میان موج‌سواری است که از تجربه‌های ورزشی و بودن در میانه‌ی آب می‌گوید، و حکیمی که این تجربیات را به چالش‌های زندگی گره می‌زند. تقابل اضطراب و آرامش، ناامیدی و امید، شک و ایمان، ابهام و شفافیت، گناه و بخشش، انزوا و ارتباط، خستگی و انگیزه، ضعف و قدرت، شکست و پیروزی، غرور و تواضع، ترس و شجاعت و هزاران دوگانگی دیگر در زندگی از موضوعاتی است که موج‌سوار و حکیم به آن‌ها می‌پردازند.

کتاب صوتی موج سوار و حکیم با تلاش الهه علوی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی کاوه یانقی بوده است. نشر صوتی نوین کتاب گویا و انتشارات ذهن‌آویز، ناشران این کتاب هستند.

نکوداشت‌های کتاب موج‌سوار و حکیم

  • کتابی مملو از بینش و اطلاعات عالی برای سوار شدن بر امواج زندگی. اگر موج‌سواری می‌کنید، این کتاب را بخوانید. اگر موج‌سواری نمی‌کنید هم این کتاب را بخوانید. (Carissa Moore)
  • این کتاب برای موج‌سواران روشن‌فکر نوشته شده. (Publishers Weekly)
  • روشن‌بینی موجود در آثار نئو بنشیا برای همه‌ی کسانی که آن را می‌خوانند مفید خواهد بود و آن‌ها متحول خواهند شد. (Deepak Chopra)
  • نئو بنشیا مردی خردمند و دلسوز است. نوشته‌های او عمیقاً مرا تحت تأثیر قرار داده است. (Jack Canfield)
  • نئو بنشیا یک گنجینه‌ی ملی است. (US Representative Lois Capps)

کتاب صوتی موج‌سوار و حکیم برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی با درون‌مایه‌ی فلسفی، از شنیدن این کتاب استقبال خواهند کرد.

در بخشی از کتاب صوتی موج سوار و حکیم: راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی می‌شنویم

این چهار منطقه محل برگزاری مسابقات حرفه‌ای بود. هریک ویژگی و چالش‌های منحصربه‌فرد خود را داشت، و همه‌ی آن‌ها تنها در سایز و طغیان‌های خاصی قابل موج‌سواری بودند. توفان‌های زمستانی در شمال اقیانوس آرام موج‌های بزرگی تولید می‌کرد که در طول اقیانوس سفر می‌کردند و خود را به سمت ساحل می‌رساندند. هالیوا موج‌هایی بلند تولید می‌کرد که می‌توانستی روی آن‌ها خودنمایی کنی. پایپ‌لاین لوله‌های موجی چالش‌زا تولید می‌کرد که هر دو بهترین موج‌های غربی را داشتند، موج‌هایی بین یک‌ونیم تا چهارونیم متر. موج‌های سان‌ست تا شش متر ارتفاع داشتند و محل اصلی مسابقات بودند، این ساحل بزرگ‌ترین موج را برای مسابقات موج‌سواری داشت‌. هر سه‌ی این شکست‌موج‌ها بسیار مستحکم هستند و در موج‌های متفاوتی می‌شکنند؛ اما خلیج وایمیا با این سه مکان متفاوت است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
1: اضطراب و آرامش
8 دقیقه
2: ناامیدی و امید
9 دقیقه
3: شک و ایمان
6 دقیقه
4: ابهام و شفافیت
11 دقیقه
5: گناه و بخشش
8 دقیقه
6: انزوا و ارتباط
6 دقیقه
7: خستگی و انگیزه
16 دقیقه
8: ضعف و قدرت
8 دقیقه
9: شکست‌خورده و شکست‌ناپذیر
14 دقیقه
10: غرور و تواضع
12 دقیقه
11: گرفتار و رها
15 دقیقه
12: ترس و شجاعت
9 دقیقه
13: تسلیم شدن و رها کردن
8 دقیقه
14: سستی و سرسختی
8 دقیقه
15: خوش‌بینی و بدبینی
11 دقیقه
16: دودل و مُصِر
7 دقیقه
17: بی‌ثبات و متعهد
26 دقیقه
18: مزیت و شکرگزاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موج سوار و حکیم: راهنمایی برای زنده ماندن و سواری بر امواج زندگی
نویسنده،
مترجمالهه علوی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موج سوار و حکیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موج سوار و حکیم

برای دریافت کتاب صوتی موج سوار و حکیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.